דרורי ארועטי ברמן
צילום: יח"צ

דרורי ארועטי ברמן: השותף דודי ברמן נכנס לתפקיד המנכ"ל

ימים ספורים לאחר שהמשרד נותר ללא מנכ"ל, דודי ברמן יאייש את התפקיד אך טרם ידוע האם לטווח ארוך וקבוע או באופן זמני
משה בנימין | (5)

ימים ספורים לאחר פרישתו של טל קמיאבי ממשרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן בו שימש כמנכ"ל משותף ומנהל הקריאייטיב הראשי, לאייס נודע כי השותף דודי ברמן ימנכ"ל לעת עתה. טרם ידוע האם לטווח ארוך וקבוע או באופן זמני. עוד נודע לאייס כי במשרד מסמנים את אהרל'ה קדרון כמחליף אפשרי לקמיאבי.

קדרון (41) פרש ב-2015 מגיתם BBDO לאחר שנתיים וחצי במשרד בהן שימש כמנהל קריאייטיב. את תחילת דרכו בענף עשה באדלר חומסקי שבו עבד למשך 6 שנים. מאז פרישתו מגיתם העניק קדרון שירותי קריאייטיב לתאגיד השידור כאן ובמקביל העניק שירותים דומים למשרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן ולקוחות נוספים, בדגש על חברות מתחום הסטארט-אפ.

כזכור, בסוף השבוע האחרון הודיע קמיאבי ששימש כמנכ"ל משותף לצד רחלי בן צבי ובחודשים האחרונים עשה זאת לבד, על פרישתו מהמשרד. בן צבי עשתה זאת לפני מספר חודשים והמשרד נקלע לסיטואציה שבה תפקיד המנכ"ל אינו מאויש. בתוך כך, גורמים בענף הפרסום מדברים על כך שהמשרד בוחן בימים אלו אפשרויות למיזוג עם משרדים בסדר גודל דומה, מהעשירייה השנייה של הענף.

ממשרד הפרסום ומארהל'ה קדרון נמסר לאייס: "אין תגובה".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אחד שמודיע 16/11/2017 22:19
    הגב לתגובה זו
    יש להם עוד כמה שפנים בכובע. בקרוב
  • 4.
    מה שדרורי נוגע נעלם 16/11/2017 13:12
    הגב לתגובה זו
    עוד מקרה מצער (באמת באמת ובלי שמץ של ציניות) שמוכיח שהפרסום בישראל הוא לא עסק אמיתי. כל הכתובות על הקיר, מפוגל ועד זרמון, ולאף אחד אין אומץ להגיד בא נעצור את העסק לפני פשיטת הרגל
  • 3.
    עדיקה 16/11/2017 10:49
    הגב לתגובה זו
    מתה עליך יא אהרלה
  • 2.
    צחי 16/11/2017 09:30
    הגב לתגובה זו
    אנשים מוכשרים ורציניים. זה נה שהמשרד הזה צריך. בהצלחה
  • 1.
    פורסט גאנט 16/11/2017 06:26
    הגב לתגובה זו
    אל תחזור לענף הרקוב הזה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.