דרורי ארועטי ברמן
צילום: יח"צ

דרורי ארועטי ברמן: השותף דודי ברמן נכנס לתפקיד המנכ"ל

ימים ספורים לאחר שהמשרד נותר ללא מנכ"ל, דודי ברמן יאייש את התפקיד אך טרם ידוע האם לטווח ארוך וקבוע או באופן זמני
משה בנימין | (5)

ימים ספורים לאחר פרישתו של טל קמיאבי ממשרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן בו שימש כמנכ"ל משותף ומנהל הקריאייטיב הראשי, לאייס נודע כי השותף דודי ברמן ימנכ"ל לעת עתה. טרם ידוע האם לטווח ארוך וקבוע או באופן זמני. עוד נודע לאייס כי במשרד מסמנים את אהרל'ה קדרון כמחליף אפשרי לקמיאבי.

קדרון (41) פרש ב-2015 מגיתם BBDO לאחר שנתיים וחצי במשרד בהן שימש כמנהל קריאייטיב. את תחילת דרכו בענף עשה באדלר חומסקי שבו עבד למשך 6 שנים. מאז פרישתו מגיתם העניק קדרון שירותי קריאייטיב לתאגיד השידור כאן ובמקביל העניק שירותים דומים למשרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן ולקוחות נוספים, בדגש על חברות מתחום הסטארט-אפ.

כזכור, בסוף השבוע האחרון הודיע קמיאבי ששימש כמנכ"ל משותף לצד רחלי בן צבי ובחודשים האחרונים עשה זאת לבד, על פרישתו מהמשרד. בן צבי עשתה זאת לפני מספר חודשים והמשרד נקלע לסיטואציה שבה תפקיד המנכ"ל אינו מאויש. בתוך כך, גורמים בענף הפרסום מדברים על כך שהמשרד בוחן בימים אלו אפשרויות למיזוג עם משרדים בסדר גודל דומה, מהעשירייה השנייה של הענף.

ממשרד הפרסום ומארהל'ה קדרון נמסר לאייס: "אין תגובה".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אחד שמודיע 16/11/2017 22:19
    הגב לתגובה זו
    יש להם עוד כמה שפנים בכובע. בקרוב
  • 4.
    מה שדרורי נוגע נעלם 16/11/2017 13:12
    הגב לתגובה זו
    עוד מקרה מצער (באמת באמת ובלי שמץ של ציניות) שמוכיח שהפרסום בישראל הוא לא עסק אמיתי. כל הכתובות על הקיר, מפוגל ועד זרמון, ולאף אחד אין אומץ להגיד בא נעצור את העסק לפני פשיטת הרגל
  • 3.
    עדיקה 16/11/2017 10:49
    הגב לתגובה זו
    מתה עליך יא אהרלה
  • 2.
    צחי 16/11/2017 09:30
    הגב לתגובה זו
    אנשים מוכשרים ורציניים. זה נה שהמשרד הזה צריך. בהצלחה
  • 1.
    פורסט גאנט 16/11/2017 06:26
    הגב לתגובה זו
    אל תחזור לענף הרקוב הזה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״