לי אור אברבך רדיו כאן
צילום: איה אפרים

במקום אלקבץ: לי-אור אברבך מונה לסמנכ"ל הרדיו בכאן

בחצי השנה האחרונה שימש מ"מ סמנכ"ל הרדיו לאחר עזיבתו של שמעון אלקבץ לגל"צ. עם ניסיון של כשנה בלבד בניהול רדיו, נבחר בהליך מכרזי ואושר כעת ע"י מועצת התאגיד
אלכסנדר כץ | (8)

מועצת תאגיד השידור הציבורי כאן אישרה היום (יום ג') את המינוי של לי-אור אברבך לסמנכ"ל הרדיו של התאגיד, לאחר שוועדת האיתור בחרה בו לתפקיד בהליך מכרזי. בחודשים האחרונים שימש אברבך מ"מ סמנכ"ל הרדיו במקומו של שמעון אלקבץ שמונה למפקד גל"צ ועזב את התאגיד בחודש מאי.

 

לחטיבת הרדיו של כאן 8 רשתות שידור. לפני למעלה משנה מונה אברבך לתפקיד מנהל מחלקת התוכן ברדיו ומנהל התחנות כאן תרבות וכאן רק"ע. בסך הכל לאברבך ניסיון של כשנה בניהול רדיו, וקידום מהיר מאד עבור אדם ללא ניסיון רב ברדיו ושמנהל 2 תחנות קטנות בקול ישראל, לסמנכ"ל הרדיו של כאן.

 

את ראשית דרכו בעולם התקשורת עשה בתחנת רדיו דרום ולאחר מכן היה כתב תקשורת בוואלה, במעריב ובגלובס, שם גם החל לערוך ב-2011 את מגזין 'פירמה'. ב-2016 החל להגיש לסירוגין את 'סוגרים חשבון' בטלוויזיה החינוכית.

 

לי-אור אברבך מסר: "אני חש כבר עכשיו את כובד האחריות, כמו גם גאווה גדולה. ברשתות הרדיו של כאן עובדים האנשים הטובים בתחומם, ומשימתנו המשותפת היא לשמור על הרדיו הציבורי רלוונטי, חדשני וכזה שכל ישראלי ימצא בו את עצמו. בעיקר, לעשות רדיו טוב״.

 

מנכ"ל כאן אלדד קובלנץ: "לי-אור אברבך חתום על מהפכת כאן תרבות, פנינה ייחודית במרחב הרדיופוני בישראל וצפוי להוביל את החטיבה כולה באופן המקצועי ביותר, למחוזות חדשים ופורצי גבולות".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    ולכן אברבך נבחר 17/11/2017 22:34
    הגב לתגובה זו
    צריך מישהו שמבין בתרבות..
  • 6.
    הובכתי 16/11/2017 02:09
    הגב לתגובה זו
    בא בנאדם, שבא בטוב להנהלה. עושים "מכרז", מורידים למינימום את תנאי הסף, ובוחרים בו כשדי ברור שטובים ומנוסים ממנו התמודדו על התפקיד. אני לא מזלזל באיש, אבל התאגיד מזלזל בי ובאינטלגנציה שלי כשהוא משתין ככה מהמקפצה ונותן לאדם דל ניסיון את המפתחות לניהול כל תחנות הרדיו שלו.
  • 5.
    "וועדת האיתור בחרה בו לתפקיד בהליך מכרזי" (ל"ת)
    ׳¢׳•׳œ׳ ׳ž׳•׳©׳—׳× 15/11/2017 12:39
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    עולם מושחת 15/11/2017 12:34
    הגב לתגובה זו
    מתי המשטרה נכנסת לתמונה? מדובר בסיפור השחיתות היקר ביותר : מ י ל י א ר ד ש"ח!
  • שום מיליארד בקושי 600 מיליון (ל"ת)
    רבקה 17/11/2017 22:34
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    המאפיה האשכנזית בפעולה. לחקור ומיד (ל"ת)
    איש קטנטן 15/11/2017 10:27
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    חמי 14/11/2017 21:15
    הגב לתגובה זו
    בתחום הרדיו כמו אלקבץ..
  • 1.
    לא-רד! (ל"ת)
    לי-אור 14/11/2017 18:47
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.