"היום" לפני 9 חודשים: שידור חוזר של מנחם הורוביץ הוצג כחדש

צופים אדוקים של תכנית חיסכון צפו בפינה היומית של הורביץ, ונזכרו כי זו כבר שודרה בעבר. הבעיה: בחדשות 2 לא ציינו את זה, וגם המגיש נתן דברי קישור אקטואליים
אלכסנדר כץ | (4)
הפינה של מנחם הורוביץ בתכנית חיסכון, רגע לפני מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2, זוכה לפופולאריות גבוהה וכבר צברה לה לא מעט מעריצים. כמה כאלה הרימו גבה לנוכח הכתבה ששודרה אתמול (יום ב׳) על מאכל הקובה האהוב. ולמה הרמת גבה? כי הכתבה כבר שודרה בחודש ינואר השנה באותה תכנית. אתמול היא שודרה שוב, אולם לא צוין מראש על ידי המגיש גדעון אוקו או בכתובית, שמדובר בשידור חוזר. גם דברי הקישור של אוקו העניקו לכתבה נופך אקטואלי, כשאוקו התייחס לגשם שירד אתמול.   הסיבה לשידור החוזר של הפינה של הורוביץ נעוצה בחופשה שהוא לקח בחול המועד סוכות. ואולם גורמים טוענים כי מן הראוי היה שהשידור החוזר היה מצוין, ואף עדיף מכך - לשדר תוכן מקורי, כפי שהיו הכתבות האחרות באותה תכנית.  מחדשות 2 נמסר בתגובה:  "בשל תקלה טכנית לא הופיע חיווי גרפי שהוכן ונועד לספר לצופינו כי מדובר בשידור שני של אחת מפינות שווה בדיקה. אנו מתנצלים בפני צופינו ומבטיחים כי "תכנית חיסכון" תמשיך להיות תכנית הכלכלה והצרכנות המובילה והנצפית בישראל עם תכנים מגוונים ואקטואליים".  

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אירה 12/10/2017 23:15
    הגב לתגובה זו
    הכתבות של מנחם הורביץ הן תוכן שיווקי ואינן חדשותיות.
  • 3.
    ד"ר דב סולנצ'יק 11/10/2017 13:46
    הגב לתגובה זו
    עד מתי ימשך המופע המביך של מנחם הורוביץ? האם אתם חייבים להחזיקו עד לפרישה? האיש מעיק, אינו תורם דבר למעט קילוגרמים נוספים למשקלו. שימשיך לזלול במטבחה של רעייתו תחייה.
  • 2.
    אחד שמבין 10/10/2017 21:43
    הגב לתגובה זו
    בחיייאת מי יישמע כולה שידור חוזר טוב שכולם לא עושים שידורים חוזרים בכל הערוצים אז נשמע שוב על הקובה המושלמת לא נמות מאייטם חוזר הכל סבבה -_-
  • 1.
    זו לא הפעם הראשונה (ל"ת)
    תחיה 10/10/2017 20:56
    הגב לתגובה זו
פטריק דרהי
צילום: ויקיפדיה

דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"

דרהי ביקש את רשות התחרות לבדוק שת"פ שיכול להגיע עד כדי רכישה - רשות התחרות אישרה את המהלך; וכמה שווים האתרים?

רן קידר |

איש העסקים פטריק דרהי קיבל לאחרונה את אישור רשות התחרות לשיתוף פעולה עם שניים מאתרי החדשות הבולטים במגזרים הדתי והחרדי "כיכר השבת" ו"סרוגים". לפי ההערכות, מדובר במהלך אסטרטגי שעשוי להתפתח לרכישה מלאה בעתיד, כאשר שווי האתרים מוערך בכ-45 עד 50 מיליון שקל. העסקה בוצעה באמצעות חברת נקסט ויז'ון מדיה, שנמצאת בבעלות עקיפה של דרהי.

אתרי "כיכר השבת" ו"סרוגים" פונים לקהלים מובהקים: הראשון נחשב לפופולרי במיוחד במגזר החרדי, והשני לציבור הציוני־דתי. שני האתרים הוקמו לפני למעלה מעשור ונחשבים לבעלי נוכחות דיגיטלית בולטת.

דרהי, שמחזיק כיום גם בערוץ החדשות i24NEWS, לצד החזקה בהוט, השיק בשנה שעברה מהדורה בעברית לערוץ i24NEWS תוך שהוא מגייס אליה שדרים ומגישים מערוצים אחרים. במקביל, דרהי מנסה מזה חודשים למכור את HOT,  חברת התקשורת שבאמצעותה נכנס לישראל לפני שנים. לצורך כך נשכרו בנקי השקעות בינלאומיים, בהם רוטשילד ו-UBS. לפי הערכות, התמורה הנדרשת עומדת על בין 6 ל-8 מיליארד שקל.


בנוסף לפעילותו בתחום התקשורת, דרהי השלים לאחרונה את רכישת פרויקט הנדל"ן מנדרין אוריינטל בתל אביב, מגדלי הדולפינריום לשעבר, תמורת סכום מוערך של כ-900 מיליון שקל. מדובר ברכישה שבוצעה באמצעות חברת הרב קוק נווה צדק שבשליטתו, אשר קיבלה לידיה כ-94% ממניות חברת סיגייט המחזיקה בפרויקט.


"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים. 

מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים. 

בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים. 

מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.