רייטינג

הטרגדיה בוגאס: כ-8% צפו בדיווחים הראשוניים על הירי

השידורים מבירת ההימורים החלו סביב 9:00 והמשיכו ככל שהתבררו ממדי הטבח בו נרצחו 59 איש. ערב פריים-טיים חלש לקשת וערוץ 10, 5.5% למשחק של סכנין נגד בית"ר
אלכסנדר כץ | (2)

כ-8% צפו בשידורים הראשונים על הירי לתוך המון בפסטיבל המוזיקה בלאס וגאס, שהסתיים בטרגדיה גדולה עם 59 הרוגים ומאות פצועים. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי במשדר שהחל סביב 9:00 בבוקר בערוץ 2, צפו 5.2%, בזה של ערוץ 10 צפו 2.3%, ובכאן 11 - כ-0.6%.

 

מי יכול על ישראל (קשת, ערוץ 2) עם נתון פושר מאד של 15.6%, ואחריה יצאת צדיק (קשת, ערוץ 2) עם 16.1%. מנגד קיבל משדר מיוחד על האירוע בלאס וגאס (ערוץ 10) 7.4%, ואחריו שידור חוזר של החברים של נאור (ערוץ 10) עם 5.2%. המשחק המרכזי בליגת העל בין בני סכנין לבית"ר ירושלים (ערוץ הספורט) הניב 5.5%, תכנית התחקירים שטח הפקר (כאן 11) על הקפאת ביציות, הניבה 4.5%.

 

12' שעות של ארץ נהדרת' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 10.1%, שידור חוזר של הסדרה שוורץ (ערוץ 10) רשם 6.6%, שידור חוזר של 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת, ערוץ 2) ניפק 6.1%, ו'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 6%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 9.4%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 11%. מנגד קיבלה 'הכל כלול' (ערוץ 10) 5.3%. 'שבע אקטואלי' (כאן 11) קיבלה 4.3% ואחריה המהדורה המוקדמת של 'חדשות הערב' (כאן 11) עם 5.1%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 17.5% עם 20 דקות פרסום, מול 9.9% ל'חדשות 10' עם 9 דקות פרסום בברייק אחד. ב'חדשות הערב' (כאן 11) צפו 5.8%.

 

 

 

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אלון 03/10/2017 10:44
    הגב לתגובה זו
    מי יכול על ישראל תוכנית נהדרת ומהנה לצפייה אני חושב שהרייטינג נמוך עקב תקופת בין החגים והפיצול המתקרב. סיבה נוספת: חוקי המשחק כנראה לא היו ברורים כל כך לצופים בשעשועון עצמו יש מספר קבוצות מחולקות בכל מיני כינויים: פותרי תשבצים, פנסיונרים, מעריצי אירוויזיון, גמלאים. בנוסף לזה יש מספר נושאים כגון: זוכי אוסקר, מונדיאל, סופרים ישראלים. המתמודד בוחר קבוצה שלדעתו היא הכי חלשה בקטגוריה שבה עוסקת הנושא למשל: פנסיונרים וזוכי אוסקר המחשב מחשב את הציון המשוקלל של כמה תשובות נכונות בממוצע ענו הפנסיונרים בנושא זוכי אוסקר לדוגמה 5.6 ואז המתמודד נבחן בפני 10 שאלות מתוכם הוא צריך 6 תשובות נכונות ואם הציון הוא 3.6 אז הוא צריך רק 4 וגם אם הוא טועה כל עוד הוא מצליח לענות על מספר התשובות הדרוש לקטגוריה בתוך 10 השאלות הוא עובר שלב ויכול לפרוש בהמשך באחת מנקודות הפרישה. זה שעשועון מהנה וכיף לצפייה אני ממליץ לכולם לצפות בו בזמנכם הפנוי.
  • מה?? 03/10/2017 11:34
    הגב לתגובה זו
    מצעה לייעול : שכותבי התשבצים יתמודדו מול המגרדים בביצים
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״