אייל כרמי ועומרי פלד מצטרפים ליהושע; יחליפו את עידן אלרום
משרד הפרסום יהושע TBWA תחת ניהולו של המנכ"ל החדש יחסית, יגאל ברקת, מבצע שינוי בגזרת הדיגיטל. עידן אלרום ששימש עד היום כסמנכ"ל דיגיטל פורש מתפקידו לטובת דרך חדשה ובמקומו מונו אייל כרמי ועומרי פלד לסמנכ"לי דיגיטל משותפים.
כרמי, בעל ניסיון עשיר בענף הפרסום, מונה לתפקיד סמנכ"ל דיגיטל קריאייטיב ותוכן ויטפל בכל תחומי הקריאייטיב וניהול מחלקת התוכן והסושיאל. בתחילת דרכו היה כרמי ממקימי סוכנות הדיגיטל אידיאולוג'יק בה שימש כסמנכ"ל קריאייטיב למעלה מ-6 שנים. כמו כן כיהן בתפקיד סמנכ"ל דיגיטל בסוכנויות הדיגיטל מקאן, Y&R, Qdigital ופובילסיס. בשנתיים האחרונות עבד בסטרטאפים בתחום הווידאו הדיגיטלי.
לצידו של כרמי מונה עומרי פלד לתפקיד סמנכ"ל דיגיטל, טכנולוגיה ומידע. פלד שימש בעבר כמנהל חברת לוגיה, חברת התוכן הסלולארי של סלקום וכמייסד סוכנות דיגיטל שהתמחתה בפרסום פרוגרמטי. הוא בעל ניסיון רב בניהול מוצרים בתחום התקשורת והטכנולוגיה ובמסגרת תפקידו יהיה אחראי על האספקטים הטכנולוגיים והפרסום מבוסס ה- DATA של עבודת המשרד בדיגיטל.
יגאל ברקת מנכ"ל המשרד מסר כי "המינויים של אייל ועומרי הם החלטה שנובעת מההבנה שהעידן של סמנכ"ל הדיגיטל הרב תחומי הסתיים. תחום הדיגיטל הפך למורכב ומחייב התמחות עומק בכל אחת מהגזרות – קריאייטיב, מדיה וטכנולוגיה. פיצול תפקיד סמנכ"ל הדיגיטל יביא להתמחות ועומק הנדרשים בעולם הפרסום העתידי".
בנוסף, התייחס ברקת לפרישתו של עידן אלרום: "לעידן הייתה תרומה מכרעת ומשמעותית בהפיכת יהושע למשרד דיגיטל מוביל. עידן הוא מקצוען ושחקן נשמה ואני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".
- 14.שני 03/10/2017 17:45הגב לתגובה זויש תחום במשרד פרסום שהוא לא דיגיטל? התקציבאות היא דיגיטל והקריאטיב כולו הוא דיגיטל והפלנינג הוא דיגיטל והסטודיו דיגיטל... הכל דיגיטל. אז מה התפקיד של מנהל (או במקרה הזה מנהלי) הדיגיטל? האם מה שלא תחת אחריות מנהל הדיגיטל הוא לא דיגיטל? תפקיד שמעיד על חוסר ההבנה הבסיסי של השינוי
- 13.עוד אחד 03/10/2017 09:29הגב לתגובה זובשנת 2015 כבר החליטו שאין מקום לפיצול בין מנהל למנהל דיגיטל. מוסיף חטא על פשע ומביא שניים
- 12.מנכ"ל 03/10/2017 09:10הגב לתגובה זועידן תותח וגם סוס עבודה. צריכים 2 אנשים שיעשו את מה שהבחור עשה לבד.
- 11.אלי 03/10/2017 00:52הגב לתגובה זוכרמי בחור מוכשר אבל גם הוא יגלה די בקרוב שכשבראש המערכת עומד אדם שלא מבין דיגיטל, לא חי דיגיטל, לא מאמין בדיגיטל וגם לא מוכן לשחרר את המושכות לדור הבא התוצאה היא כישלון אחד מתמשך וידוע מראש
- 10.כרמי, בהצלחה! (ל"ת)בבון 02/10/2017 23:43הגב לתגובה זו
- 9.מור 02/10/2017 21:53הגב לתגובה זואיש טוב במהותו, בניגוד לבוסים בעולם הפרסום.
- 8.אחת שיודעת 02/10/2017 21:41הגב לתגובה זועידן אלרום, מקצועי , שחקן נשמה , אמין , חרוץ , יחיד ומיוחד, ב - ה - צ -ל -ח - ה !!!
- 7.אחת שיודעת 02/10/2017 21:14הגב לתגובה זומנצלת את הבמה לפרגן לעידן , יחיד ומיוחד מקצועי , אנושי, ומוכשרררר בטוחה שתצליח !!
- 6.אא 02/10/2017 21:04הגב לתגובה זועידן אלרום, איש נדיר, מקצועי ואיכותי. בהצלחה!
- 5.טראמפ 02/10/2017 19:59הגב לתגובה זומשרדי הפרסום הורידו את הדיגיטל לרמה שבין זנות לבין ההגגים של דונלד טראמפ! אף אחד מהמשרדים בעשירייה הראשונה לא החזיק מנהל דיגיטל יותר משנה וחצי בתפקיד במקרה הטוב. אתם לא יכולים להתמודד עם הדיגיטל אל תעשו תמצאו מנהל ppc בגוגל ופייסבוק ומשם תקחו כסף מהלקוחות גם ככה רוב מנהלות השיווק והפרסום לא מבינות בדיגיטל בשיט ואז מעלות פוסט במנהלי שיווק מצייצים שיעזרו להן למצוא ספק ב2 שקל מצד אחד ומבקשות מהמשרד שלהן מצד שני שיעלה להן סרט ביוטיוב או שיסבירו להן איך לקרוא דוח אנאליטיקס. בקיצור ולעניין תפקיד מנהל דיגיטל שיווק דיגיטלי מת באשמת משרדי הפרסום
- 4.דיוק חברים דיוק 02/10/2017 19:03הגב לתגובה זוהמנכל לא ביצע שינוי השינוי נבע מזה שסמנכל הדגיטל החליט להתקדם למקום אחר דייקו במידע בבקשה
- 3.יופי של גיוס . כרמי אלוף (ל"ת)דני 02/10/2017 18:40הגב לתגובה זו
- 2.T5 02/10/2017 18:35הגב לתגובה זועידן נכס בחור חרוץ ומוכשר החליט לגדול ועשה בשכל אין עליך שוסטר
- 1.כרמי יה תותח, בהצלחה! (ל"ת)אסף 02/10/2017 17:39הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
