אלנבי: "כיף לדעת שקהילת אייס אוהבת את מה שאנחנו עושים"
הפרסומת מנובמבר 2016 הפכה לסנסציה עולמית בין לילה. גולשי אייס חשבו אותו הדבר והכתירו אותה למנצחת במצעד הפרסומות השנתי. מתי יהב, סמנכ"ל השיווק של סודהסטרים: "שמח על הזכייה, אנחנו עובדים במרץ על הדבר הגדול הבא"
לאחר קרב צמוד שהוכרע רק בימים האחרונים להצבעה, פרסומת סודהסטרים של משרד הפרסום אלנבי המוכרת בשם SHAME ומבוססת על הסדרה משחקי הכס נבחרה לפרסומת המנצחת בשנה החולפת במצעד הפרסומות השנתי של אייס. יחד איתה הגיעו אל הישורת האחרונה 4 פרסומות נוספות שיחד מרכיבות את ה-TOP5 של השנה החולפת, כך על פי הצבעות הגולשים לפרסומות שנכנסו לתחרות.
מעל ל-8,000 גולשים הצביעו ודירגו את הפרסומות כך, בסדר יורד: במקום הראשון סודהסטרים - אלנבי, במקום השני סדרת הפרסומות של מנטה - m&c Saatchi, במקום השלישי chair2u - יער מדיה, במקום הרביעי פפר - מקאן תל אביב ובמקום החמישי מילקי - רועי כפרי ואדלר חומסקי.
שרוליק איינהורן, מבעלי אלנבי אמר לאיייס: "כיף לפתוח את השנה החדשה בידיעה שקהילת אייס אוהבת את מה שאנחנו עושים. הדבר הנחמד ב-"Shame Or Glory" הוא שכתבנו ויצרנו אותו עבור השוק הגלובלי, והוא אפילו לא שודר בטלוויזיה בארץ (אולי פעם אחת), ולמרות זאת הצליח להגיע לתודעה ולצבור נוכחות בישראל. תודה לכולם על הגלורי!".
סמנכ"ל השיווק של סודהסטרים מתי יהב אמר לאייס על הזכייה במקום הראשון: "״אני שמח על הזכייה בתואר פרסומת השנה עבור קמפיין שיים. עד כה הקמפיין גרף מעל מאה מיליון צפיות ואף זכה בשלל תחרויות PR ודיגיטל ברחבי העולם. מעבר למספרים מדובר בהחלט במהלך שיווקי ייחודי ואפקטיבי ואנו עובדים במרץ על הדבר הגדול הבא״.
כזכור, הפרסומת עלתה לאוויר בנובמבר 2016 וכמעט בין לילה הפכה לסנסציה עולמית כשהיא דוהרת על הפופולריות העצומה של משחקי הכס. מאחורי הקונספט והרעיון הקריאייטיבי עמד יואש פלדש סמנכ"ל הקריאייטיב של אלנבי. הפרסומת היתה השנייה בשיתוף הפעולה עם הקאסט של משחקי הכס כאשר בפרסומת הראשונה כיכב ת'ור ביורנסון - הידוע בכינויו "ההר".
- 1.מעריצה 25/09/2017 08:36הגב לתגובה זוחבורה של מוכשרים

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.