
eco99fm במיתוג חדש לסופ"ש: רצועת 'סופסופסופ שבוע'
תחנת הרדיו eco99fm משיקה מחדש את רצועת סוף השבוע. החל מסוף השבוע הקרוב תשיק התחנה את המותג 'סופסופסופ שבוע'. בתחנה אומרים כי המיתוג החדש "נשען על ערכי well being חיוביים כגון מנוחה ורוגע, תחושת חופש, משפחתיות, בילויים, תרבות ומוזיקה טובה ונעימה".
מהלך ההשקה שיחל כבר בחמישי בשעות אחר הצהריים, "כולל הידוק מוזיקלי מוקפד בכל שעה משעות היום, בהתאמה לאווירת סוף השבוע הנעימה, תוך התחשבות במזג האוויר, באירועים אקטואליים ובמצב הרוח הלאומי".
העטיפה המוזיקלית החדשה הופקה ונערכה באולפני eco99fm על ידי מנור ברכה, איש מחלקת הפרומו של התחנה ומפיק מוזיקלי, ואמיר צוויבן, עורך מוזיקלי בתחנה ומוזיקאי ויוצר.
בנוסף, פלטפורמת הדיגיטל של התחנה תעודכן מדי סוף שבוע ותעלה סטים מוזיקליים מותאמים לבילוי; סוף השבוע השונים, כמו גם תציע כרטיסים להופעות מוזיקליות המתקיימות בערבי הסופ"ש.
- זינוק בהשמעות ברדיו לשירים של ריטה. כמה כסף זה הכניס?
- ירידה בהאזנה לרשתות האקטואליה; התחנות האזוריות מתחזקות
בסקרי ההאזנה האחרונים, התברגה eco99fm לצמרת הטבלה תוך שהיא משאירה מאחוריה תחנות ותיקות ומוכרות, אזוריות וארציות כאחת. גם ברצועות סופי השבוע רושמת התחנה הצלחה ונהנית מכ-250 אלף מאזינים מדי סוף שבוע. לאחרונה השיקה eco99fm פיצ'ר דיגיטלי חדש המאפשר רכישת כרטיסים להופעות חיות בכל רחבי הארץ ובעולם, זאת כחלק ממיצובה כגוף תוכן בזירת המוזיקה. פלטפורמת הדיגיטל של התחנה - eco99music, עלתה לאוויר לפני כשנה וחצי, והתברגה כאחת מאפליקציות המוזיקה הפופולאריות ביותר בישראל.