Awesome מקימים מחלקת אסטרטגיה בניהול איילת היימן
חברת המיתוג והפרסום Awesome בבעלותם של מעיין פרוינד סיגלר ויואב גתי מצרפת אליה את איילת היימן לשעבר במקאן תל אביב. היימן תעמוד בראש מחלקת אסטרטגיה חדשה שהמשרד מקים בימים אלו. מהלכים בולטים בהם לקחה חלק בשנה האחרונה הם האגיס וקוטקס בכיכובה של גיתית פישר.
היימן (32) בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ומנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב שימשה כאסטרטגית בכירה במקאן ובחברת המיתוג 'פירמה' שם גם הייתה אחראית על אסטרטגיית המותג החדשה של חברת לאומי קארד. בתפקידיה הקודמים עסקה בבנייה ופיתוח של מותגים מובילים בשוק המקומי ומותגים בינלאומיים ביניהם: בנק לאומי, לאומי קארד, תנובה, נייר חדרה, קימברלי קלארק ישראל, am pm, יקב רמת הגולן ועוד.
בחברת המיתוג והפרסום מסבירים כי "ב-Awesome מאמינים בבנייה של מותגים מ'קצה לקצה', זו בדיוק הסיבה שכל תהליך מיתוג חייב להתחיל בתהליך אסטרטגי וגיבוש של זהות המותג, כזו שמגדירה את מגרש המשחקים ומאגדת בתוכה את האמונות, האמירות, העקרונות והערכים שמובילים את המותג. ההבנה שלמותג יש תכלית, ייעוד שהוא ממלא ברצף החיים של הצרכן, היא שמובילה לבידול אמיתי ומסייעת בבנייה של שפה ויזואלית קריאיטיבית שהיא לא רק יפה, אלא גם נכונה ומשרתת את המטרות העסקיות של החברה שעומדת מאחורי המותג".
עוד מוסיפים בחברה כי "תהליך גיבוש אסטרטגיית המותג מסייע לארגונים וחברות להבין לעומק את מהות העשייה היום-יומית שלהם. יש רגע מכונן בחדר שממש אפשר לחוש אותו, בו מנכ"ל החברה או מנהל השיווק אומר - "הבנתי, זה מה שבאנו לעשות!" ומשם הסיפור הופך להיות ברור יותר, קוהרנטי יותר וקל לנו יותר להמשיך לפתח ולשפוט את השפה וויזואלית, פעילויות חדשות והרחבות מותג שיהיו בעתיד".
בתוך כך, לאחרונה החליף משרד המיתוג כתובת ועבר למשכנו החדש ברחוב נירים 8. בנוסף צירף המשרד לשורותיו לקוחות חדשים כגון: פרטנר, כתר, מלונות בראון, שטראוס, סודקסו ומיקרוסופט.
- 3.יש סיבה למה היופי הרוסי שבר כאן מוסכמות (ל"ת)הלנה 11/07/2017 08:42הגב לתגובה זו
- 2.חרטא ברטא 04/07/2017 11:41הגב לתגובה זומכיני מצגות זה לא אסטרטגים.
- נוריד לך מהגרושים שאתה מקבל אצלה (ל"ת)שני 11/07/2017 08:43הגב לתגובה זו
- 1.מכיר את הנוגעים בדבר 03/07/2017 16:56הגב לתגובה זומתאימה להם פפפ איזה חבורה מעיקה מתגבשת שם

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.