Awesome מקימים מחלקת אסטרטגיה בניהול איילת היימן
חברת המיתוג והפרסום Awesome בבעלותם של מעיין פרוינד סיגלר ויואב גתי מצרפת אליה את איילת היימן לשעבר במקאן תל אביב. היימן תעמוד בראש מחלקת אסטרטגיה חדשה שהמשרד מקים בימים אלו. מהלכים בולטים בהם לקחה חלק בשנה האחרונה הם האגיס וקוטקס בכיכובה של גיתית פישר.
היימן (32) בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ומנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב שימשה כאסטרטגית בכירה במקאן ובחברת המיתוג 'פירמה' שם גם הייתה אחראית על אסטרטגיית המותג החדשה של חברת לאומי קארד. בתפקידיה הקודמים עסקה בבנייה ופיתוח של מותגים מובילים בשוק המקומי ומותגים בינלאומיים ביניהם: בנק לאומי, לאומי קארד, תנובה, נייר חדרה, קימברלי קלארק ישראל, am pm, יקב רמת הגולן ועוד.
בחברת המיתוג והפרסום מסבירים כי "ב-Awesome מאמינים בבנייה של מותגים מ'קצה לקצה', זו בדיוק הסיבה שכל תהליך מיתוג חייב להתחיל בתהליך אסטרטגי וגיבוש של זהות המותג, כזו שמגדירה את מגרש המשחקים ומאגדת בתוכה את האמונות, האמירות, העקרונות והערכים שמובילים את המותג. ההבנה שלמותג יש תכלית, ייעוד שהוא ממלא ברצף החיים של הצרכן, היא שמובילה לבידול אמיתי ומסייעת בבנייה של שפה ויזואלית קריאיטיבית שהיא לא רק יפה, אלא גם נכונה ומשרתת את המטרות העסקיות של החברה שעומדת מאחורי המותג".
עוד מוסיפים בחברה כי "תהליך גיבוש אסטרטגיית המותג מסייע לארגונים וחברות להבין לעומק את מהות העשייה היום-יומית שלהם. יש רגע מכונן בחדר שממש אפשר לחוש אותו, בו מנכ"ל החברה או מנהל השיווק אומר - "הבנתי, זה מה שבאנו לעשות!" ומשם הסיפור הופך להיות ברור יותר, קוהרנטי יותר וקל לנו יותר להמשיך לפתח ולשפוט את השפה וויזואלית, פעילויות חדשות והרחבות מותג שיהיו בעתיד".
בתוך כך, לאחרונה החליף משרד המיתוג כתובת ועבר למשכנו החדש ברחוב נירים 8. בנוסף צירף המשרד לשורותיו לקוחות חדשים כגון: פרטנר, כתר, מלונות בראון, שטראוס, סודקסו ומיקרוסופט.
- 3.יש סיבה למה היופי הרוסי שבר כאן מוסכמות (ל"ת)הלנה 11/07/2017 08:42הגב לתגובה זו
- 2.חרטא ברטא 04/07/2017 11:41הגב לתגובה זומכיני מצגות זה לא אסטרטגים.
- נוריד לך מהגרושים שאתה מקבל אצלה (ל"ת)שני 11/07/2017 08:43הגב לתגובה זו
- 1.מכיר את הנוגעים בדבר 03/07/2017 16:56הגב לתגובה זומתאימה להם פפפ איזה חבורה מעיקה מתגבשת שם
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בכל אופן, לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.9% ברייטינג ו-253 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 6.4% ו-158 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 5.8% רייטינג ו-140 אלף צופים.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בכל אופן, לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.9% ברייטינג ו-253 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 6.4% ו-158 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 5.8% רייטינג ו-140 אלף צופים.
