Awesome מקימים מחלקת אסטרטגיה בניהול איילת היימן
חברת המיתוג והפרסום Awesome בבעלותם של מעיין פרוינד סיגלר ויואב גתי מצרפת אליה את איילת היימן לשעבר במקאן תל אביב. היימן תעמוד בראש מחלקת אסטרטגיה חדשה שהמשרד מקים בימים אלו. מהלכים בולטים בהם לקחה חלק בשנה האחרונה הם האגיס וקוטקס בכיכובה של גיתית פישר.
היימן (32) בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ומנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב שימשה כאסטרטגית בכירה במקאן ובחברת המיתוג 'פירמה' שם גם הייתה אחראית על אסטרטגיית המותג החדשה של חברת לאומי קארד. בתפקידיה הקודמים עסקה בבנייה ופיתוח של מותגים מובילים בשוק המקומי ומותגים בינלאומיים ביניהם: בנק לאומי, לאומי קארד, תנובה, נייר חדרה, קימברלי קלארק ישראל, am pm, יקב רמת הגולן ועוד.
בחברת המיתוג והפרסום מסבירים כי "ב-Awesome מאמינים בבנייה של מותגים מ'קצה לקצה', זו בדיוק הסיבה שכל תהליך מיתוג חייב להתחיל בתהליך אסטרטגי וגיבוש של זהות המותג, כזו שמגדירה את מגרש המשחקים ומאגדת בתוכה את האמונות, האמירות, העקרונות והערכים שמובילים את המותג. ההבנה שלמותג יש תכלית, ייעוד שהוא ממלא ברצף החיים של הצרכן, היא שמובילה לבידול אמיתי ומסייעת בבנייה של שפה ויזואלית קריאיטיבית שהיא לא רק יפה, אלא גם נכונה ומשרתת את המטרות העסקיות של החברה שעומדת מאחורי המותג".
עוד מוסיפים בחברה כי "תהליך גיבוש אסטרטגיית המותג מסייע לארגונים וחברות להבין לעומק את מהות העשייה היום-יומית שלהם. יש רגע מכונן בחדר שממש אפשר לחוש אותו, בו מנכ"ל החברה או מנהל השיווק אומר - "הבנתי, זה מה שבאנו לעשות!" ומשם הסיפור הופך להיות ברור יותר, קוהרנטי יותר וקל לנו יותר להמשיך לפתח ולשפוט את השפה וויזואלית, פעילויות חדשות והרחבות מותג שיהיו בעתיד".
בתוך כך, לאחרונה החליף משרד המיתוג כתובת ועבר למשכנו החדש ברחוב נירים 8. בנוסף צירף המשרד לשורותיו לקוחות חדשים כגון: פרטנר, כתר, מלונות בראון, שטראוס, סודקסו ומיקרוסופט.
- 3.יש סיבה למה היופי הרוסי שבר כאן מוסכמות (ל"ת)הלנה 11/07/2017 08:42הגב לתגובה זו
- 2.חרטא ברטא 04/07/2017 11:41הגב לתגובה זומכיני מצגות זה לא אסטרטגים.
- נוריד לך מהגרושים שאתה מקבל אצלה (ל"ת)שני 11/07/2017 08:43הגב לתגובה זו
- 1.מכיר את הנוגעים בדבר 03/07/2017 16:56הגב לתגובה זומתאימה להם פפפ איזה חבורה מעיקה מתגבשת שם
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
