מצאו שפה: קמפיין הפואטרי סלאם ל-Pepper מדויק ומחודד
Pepper הבנק/לא בנק החדש של קבוצת לאומי לוחץ על דוושת הגז ומגביר מהירות עם סדרת סרטים חדשה שעלתה אתמול (יום ד') לרשת. לאחר סדרת הסרטים הלא כל כך ברורים לאפליקציית התשלומים Pepper pay, נראה שלאומי ומקאן תל אביב מפצים על חוסר המיקוד שם, בבניית מותג הבנקאות שיפעל רק במובייל וצפוי להיות בפוקוס של לאומי, עם שפה מחודדת, מדויקת ומתוזמנת, רעיונית ותרבותית למוצר בנקאי חדש ושונה לחלוטין הפונה לקהל הדור החדש.
לדברי אלדד וינברגר, סמנכ"ל הלקוחות של מקאן תל אביב המטפל ב-Pepper: "האסימון נפל כש-Pepper בעצם הוקם. הוא שבר את כל ההגדרות של איך נראה בנק ואיך נראים בנקאים ומוצר בנקאי. המשרדים לא נראים כמו בנק, האנשים שעובדים שם הם לא בנקאים אלא יותר מעצבים, טכנולוגים, אנשי UI UX וגם, אנשי פיננסים".
על הקונספט הקריאייטיבי אומר וינברגר: "זה לקח אותנו להבנה שהגדרות 'זה של פעם'. המוצר הוא חשבון בנק אבל הוא לא בנק, הוא רק במובייל ואין לו סניפים. הוא פעיל 24/7 מסביב לשעון וגם אם סיימת לעבוד ב-2 בלילה ואתה צריך עכשיו משהו, יש לך עם מי לדבר". עוד הוא מוסיף, כי "במהלך העבודה רצינו להבין איך לספר את זה לקהל שלנו והבנו שאם לא נזהר נוכל ליפול למלכודות של עצמנו - ואז אמרנו 'אל תקרא לי בנק' - מה אני כן? בוא לא נדבר הרבה...תוריד אפליקציה, זה פתוח לכולם ותנסה".
אתמול עלו לאוויר 5 סרטים ראשונים מתוך מהלך שיכלול עשרות סרטונים נוספים. אסטרטגיית המדיה היא מטבע הדברים "מובייל פירסט" ובמקרה הזה היא משלבת בין נתח השוק הגדל של עולם המובייל וידאו בפרסום והמוצר עצמו שיושב בדיוק על המשבצת הזו.
קהל היעד המוגדר למהלך הם דור ה"מילניאלס", צעירים שנולדו בשנות ה-80-90 שכעת כשהם בגילאי 25-35 הם מנהלים אורח חיים דיגיטלי שבאופיו מתאים לתפיסה הטכנולוגית הרזה והחדשנית של Pepper. במהלך מייצר הזדהות עם הקהל שהוגדר ומסר העל ש"הגדרות זה של פעם" הסרטים מציגים 5 דמויות: החנונית, הערס, ההיפסטר הפריק והסטלן שהם רק לכאורה מה שאתם אמורים לחשוב עליהם, כי הערס הוא לא באמת ערס טיפוסי אלא סטודנט שנה ג' בטכניון, והסטלן הוא לא באמת מה שאתם חושבים כי בעצם יש לו חברה "לפיתוח אפליקציות משהו קטלני" וכך הלאה.
האלמנט הנוסף שגם "מדלוור" את הקמפיין קדימה הוא אופן ההגשה, בדרך של "פואטרי סלאם" סגנון "יריית השירה" שהפך בשנתיים האחרונות לטרנד לוהט בישראל שסביבו התפתח הייפ תרבותי כשהוא מצליח "להכיל את כולם" מכל הקשת האזרחית בישראל וכמובן, זוכה לעדנה על גבי הרשתות החברתיות. וינברגר מסביר לאייס שהרעיון להגשת ה"פואטרי סלאם" הגיע מצד הבמאי שחר סגל: "שחר הביא את זה והצוות של רן אלון (מנהל קריאייטיב במקאן, מ"ב) פיתח את התוכן יחד עם ערן בר יוחאי מ-Pepper".
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
אל תקרא לי פריק
אל תקרא לי סטלן
אל תקרא לי ערס
אל תקרא לי חנונית
אל תקרא לי היפסטר
קרדיטים:
ניהול לקוח: אלדד ויינברגר, שלי מיאלי, לירן רוזן, אורטל בן אבי, תום אשל, דריה סימיון
קריאייטיב: נדב פרסמן, רן אלון, אדם בני, דן קשאני, נתנאל חג'ג', עד נוי, רועי רוקח, דריה חודיאקוב, מארק וולצ'ר, עידו קציר
פלנינג: עינת בן חורין
הפקה: נווה זרח, אדווה נבון, דן סגל
מדיה: יניב סנה, ליאור שבו, הילה אחלר, רעות כהן, דורין מייקל
חברת הפקה: עומרי פז
במאי: שחר סגל
סטודיו מקאן וטל ברזילי
סטודיו מקאן דיגיטל ונורית רון
בית פוסט: גרוויטי
- 11.עמית 20/01/2018 08:30הגב לתגובה זוהמיתוג גרוע, מנסה מדי להיות חברי ולהשתמש בסלנג אבל הוא פשוט גרוע. לא יודע מי חשב שזה "מחודד ומדוייק" אבל הביקורות מהציבור הרחב ותחושת הגועל מהקמפיין מוכיחות אחרת. המשרד עשה עבודה מצויינת עם אבשלום קור ואיקאה, אבל פה פספס ובאדיר. כראייה, שימו לב כמה טוחנים את הקמפיין, אם היה אפקטיבי, היו כבר מפחיתים את הפרסום, אבל הוא לא, אז הם דוחפים אותו לכל פינה (לא משנה כמה לא רלוונטית).
- 10.בוב 06/11/2017 10:51הגב לתגובה זוהמאמץ הכושל לפנות לאוכלוסייה "צעירה" או לפחות מה שמשרד הפרסום חושב שמדבר לצעירים עלובה. השחור לבן האינסטגרמי, הקריין שמדבר בטון נונשלנטי והשחקנים הגרועים מעצבנים את כל המדינה ואחיותיה. ניכר שאתם לא מבינים מה הקהל שלכם רוצה או איך הוא מדבר. פטתי.
- 9.קופי שיותר טוב ממך. 02/07/2017 13:28הגב לתגובה זושאני לא יודע מאיפה להתחיל. מרמת הקונפסט, וכלה בביצוע.
- בא ללמוד 03/07/2017 13:12הגב לתגובה זושים עבודה יותר טובה שלך כאן, שכולם ילמדו.
- 8.חן פאן 28/06/2017 21:59הגב לתגובה זומתאמץ, מתחנף, מיושן וצפוי.
- 7.בוקר טוב מדינת תל אביב (ל"ת)אבי 28/06/2017 14:02הגב לתגובה זו
- בוקר טוב גם לך פרובינציאל (ל"ת)מנהלי שיווק מפליצים מהפה 28/06/2017 21:48הגב לתגובה זו
- 6.כשמדברים עם כל כך הרבה שמות תואר, זה מריח לא טוב (ל"ת)רחרחן מדולוור, עאלק 28/06/2017 13:54הגב לתגובה זו
- 5.מלהקת ותיקה 28/06/2017 13:46הגב לתגובה זומתי ייפסק מחול השדים המטורף בישיבות הליהוק? גזענות מהזן הנמוך ביותר. חלאס כבר! השתגעתם?! אני יוצאת עכשיו מישיבת הפקה מזועזעת ומתביישת. מתביישת בנו כתעשייה. ״רגע היא מזרחית? מה שם המשפחה שלה? אה ברדה, אז למה היא בלונדינית זה לא טוב. יעופו עלינו ביג טיים״. ועוד שאר סינקים מבחילים. הנאצים היו מחמירים פחות. בעעעעע
- 4.זה מדבר אלי 28/06/2017 13:31הגב לתגובה זואהבתי את הביצוע - אבל קונספט שיוצא מנקודת הנחה שצעירים הם עם של מפגרים ושלא מבין שפפר זה בנק באינטרנט זה נשגב מבינתי. ועוד משהו, אני מבטיח לכם שהם מזהים את המניפולציה הזו ומתעצבנים. ובנק מציגים רק פעם אחת, בהצלחה למרות שאהבתי את הביצוע אני לא בטוח שפוטוריסלאם כזה תופס מחוץ למדינתינו האהובה ת"א
- 3.זה מדבר אלי 28/06/2017 13:20הגב לתגובה זואני בן 50, אני הקהל ? סליחה 49 באוגוסט
- 2.מתאמץ מזיע ועילג (ל"ת)אסי מון 28/06/2017 11:06הגב לתגובה זו
- 1.יניב 28/06/2017 11:01הגב לתגובה זוחוזרים למפה

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
