גלובס: אלונה בר און וענת אגמון יהיו הבעלים, יובל סיגלר המו"ל
עכשיו זה רשמי. הבעלות על העיתון הכלכלי גלובס תהיה בידיהן של אלונה בר און בתו של המייסד חיים בר און וענת אגמון, אשתו לשעבר של מריוס נכט, ממקימי צ'ק פוינט לצד גיל שוויד, ממנו התגרשה בשנת 2012.
במכתב לעובדי גלובס שבו פירטה על עתיד העיתון וחזונו תחת ההנהלה החדשה כתבה בר און: ""יש לנו כעת הזדמנות נדירה להצעיד את 'גלובס' לעבר עתיד דיגיטלי המשתנה תדיר, להגדיר מחדש אותו ואת תפקידו, כך שמחד ימשיך להיות כלי תקשורת מרכזי ובעל השפעה בזירה הכלכלית ובזירה הציבורית בישראל, ומאידך תישמר עצמאות המערכת העיתונאית".
על שותפיה למהלך כתבה בר און: ""את ענת הכרתי בחודשים האחרונים, אבל אני כבר יודעת שלא יכולתי לחלום על שותפה מתאימה יותר: ערכית, יזמית, בעלת חזון. מעתה אנחנו בעלים-משותפות בקבוצת התקשורת המיוחדת הזאת, הכוללת את 'גלובס', עיתון העסקים של ישראל; את אתר האינטרנט המשרת למעלה מ-300,000 משתמשים בכל יום; את 'ועידת ישראל לעסקים' ועוד שורה ארוכה של פעילויות והשקעות בתחומי המדיה והטכנולוגיה.
"לתפקיד המו״ל של 'גלובס' בחרנו ביובל סיגלר, האיש שבזכותו גם יצא לפועל החיבור בין ענת לביני. יובל הוא אחד המו"לים המנוסים והיצירתיים בענף המדיה בישראל. ענת ואני מאמינות כי ניסיונו הרב של יובל בעיתונות וביצירת תוכן חדשני הוא שיאפשר להוביל את 'גלובס' למקומו הראוי.
"הדירקטוריון שיוביל את קבוצת 'מוניטין-גלובס' יכלול את ענת אגמון, יובל סיגלר, עדן בר טל (לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת בתקופת הרפורמה בשוק הסלולר) ואותי, כיו"ר הקבוצה.
סיגלר הוא סוג של אימפריית הוצאה לאור של איש אחד בתחום התקשורת בתעשייה המקומית. תחת בעלותו יוצאים לאור המגזינים "את" שאותו רכש ב-2014 מקבוצת מוטו תקשורת ו"טיים אאוט תל אביב". בשנת 1999 ייסד סיגלר את אתר חדשות הפרסום והשיווק אייס ובנובמבר 2009 מכר אותו לחברת קו מנחה.
סיגלר כפי שציינה בר און היה הרוח החיה מאחורי החיבור בינה לבין ענת אגמון ויחד עימה ניהל את המגעים מול בר און בגלובס. נכון לעכשיו טרם ידוע האם וכיצד עסקי ההוצאה לאור של סיגלר: "את", "טיים אאוט" עוד ישתלבו תחת גלובס.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
