גלובס: אלונה בר און וענת אגמון יהיו הבעלים, יובל סיגלר המו"ל
עכשיו זה רשמי. הבעלות על העיתון הכלכלי גלובס תהיה בידיהן של אלונה בר און בתו של המייסד חיים בר און וענת אגמון, אשתו לשעבר של מריוס נכט, ממקימי צ'ק פוינט לצד גיל שוויד, ממנו התגרשה בשנת 2012.
במכתב לעובדי גלובס שבו פירטה על עתיד העיתון וחזונו תחת ההנהלה החדשה כתבה בר און: ""יש לנו כעת הזדמנות נדירה להצעיד את 'גלובס' לעבר עתיד דיגיטלי המשתנה תדיר, להגדיר מחדש אותו ואת תפקידו, כך שמחד ימשיך להיות כלי תקשורת מרכזי ובעל השפעה בזירה הכלכלית ובזירה הציבורית בישראל, ומאידך תישמר עצמאות המערכת העיתונאית".
על שותפיה למהלך כתבה בר און: ""את ענת הכרתי בחודשים האחרונים, אבל אני כבר יודעת שלא יכולתי לחלום על שותפה מתאימה יותר: ערכית, יזמית, בעלת חזון. מעתה אנחנו בעלים-משותפות בקבוצת התקשורת המיוחדת הזאת, הכוללת את 'גלובס', עיתון העסקים של ישראל; את אתר האינטרנט המשרת למעלה מ-300,000 משתמשים בכל יום; את 'ועידת ישראל לעסקים' ועוד שורה ארוכה של פעילויות והשקעות בתחומי המדיה והטכנולוגיה.
"לתפקיד המו״ל של 'גלובס' בחרנו ביובל סיגלר, האיש שבזכותו גם יצא לפועל החיבור בין ענת לביני. יובל הוא אחד המו"לים המנוסים והיצירתיים בענף המדיה בישראל. ענת ואני מאמינות כי ניסיונו הרב של יובל בעיתונות וביצירת תוכן חדשני הוא שיאפשר להוביל את 'גלובס' למקומו הראוי.
"הדירקטוריון שיוביל את קבוצת 'מוניטין-גלובס' יכלול את ענת אגמון, יובל סיגלר, עדן בר טל (לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת בתקופת הרפורמה בשוק הסלולר) ואותי, כיו"ר הקבוצה.
סיגלר הוא סוג של אימפריית הוצאה לאור של איש אחד בתחום התקשורת בתעשייה המקומית. תחת בעלותו יוצאים לאור המגזינים "את" שאותו רכש ב-2014 מקבוצת מוטו תקשורת ו"טיים אאוט תל אביב". בשנת 1999 ייסד סיגלר את אתר חדשות הפרסום והשיווק אייס ובנובמבר 2009 מכר אותו לחברת קו מנחה.
סיגלר כפי שציינה בר און היה הרוח החיה מאחורי החיבור בינה לבין ענת אגמון ויחד עימה ניהל את המגעים מול בר און בגלובס. נכון לעכשיו טרם ידוע האם וכיצד עסקי ההוצאה לאור של סיגלר: "את", "טיים אאוט" עוד ישתלבו תחת גלובס.
- שובו של הפריים טיים
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.