"ביבי לא אשם" - קמפיין AIG שישראל היום ועזריאלי סירבו לו
מודעות הענק שהכריזו כי "ביבי לא אשם?" שנצפו בסוף השבוע האחרון נחשפו הבוקר (יום א') כקמפיין של חברת AIG לביטוחי משכנתא באמצעות משארד הפרסום ראובני פרידן. לאייס נודע כי קמפיין הטיזר שעלה בשילוט חוצות בכבישים מרכזיים וכן בפעילות שטח בצמתים מרכזיים נדחה על ידי עיתון ישראל היום וכן על ידי מנכ"ל קניון עזריאלי שסירב להצבת השלט.
בקניון עזריאלי נימקו את הסירוב להצבת הפרסומת בתשובה: "לא רוצים להיכנס לעניין פוליטי". בעיתון ישראל היום נימקו את הסירוב עם סיבה שמעלה גיחוך, לפיה: "היו לנו לאחרונה הרבה פרסומות, החלטת העורך היא לדלל את זה".
את הקמפיין שחלק ה"תשובה" שלו יעלה החל מהשבוע יוביל ברדיו העיתונאי ושדרן תכניות הספורט רון קופמן. לדברי גיל שגיב, סמנכ"ל הדיגיטל והשיווק של AIG: "ביטוח המשכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, אך בשונה מהעניין הרב שהציבור מקדיש למשכנתאות עצמן, בביטוחי המשכנתאות קיימת אדישות רבה, אדישות שעולה לציבור אלפי שקלים, ולפעמים עשרות אלפי שקלים יותר. כדי לשבור את מחסום האדישות, החלטנו לצאת במהלך קצת שונה, על מנת לגרום לציבור לעצור, לחשוב ולהבין שהאחריות נמצאת בידיים שלו".
- 7.עמי 22/06/2017 09:48הגב לתגובה זואוי ראובני לאן זה הולך ?!! פשוט לא להאמין כמה אתם עתיקים כמה אתם בנאליים כמה אתם פשוט לא טובים . אבל באמת כל הכבוד שאתם מצליחים למכור כזה חרא פעם אחרי פעם . תעודת עניות לשוק שלנו
- 6.בקיצור, הבועה קרובה לפיצוץ, אל תאשימו את ביוב-יבי (ל"ת)נהג מונית 20/06/2017 21:44הגב לתגובה זו
- 5.פרסום עלוב כמו כל הקמפיין של aig (ל"ת)היונה 18/06/2017 21:36הגב לתגובה זו
- 4.לנין 18/06/2017 16:09הגב לתגובה זווהוא כבר ידאג להבעיר את הרשתות החברתיות. שאפו לראובני פרידן ולאיי איי גי.
- 3.אם הם ימהרו הם יספיקו הגיע עם זה לקאן (ל"ת)ניר 18/06/2017 14:00הגב לתגובה זו
- 2.יואב 18/06/2017 11:38הגב לתגובה זוכל הסופשבוע התקשורת עסקה ב"מי מימן" ו"הבחירות מתקרבות". הטריק הכי ישן בספר... שאפו ל- AIG
- 1.נועם 18/06/2017 11:08הגב לתגובה זושזוכרים איך בשיעור הראשון בבצפר נתנו להם בריסטול ועוגיות ואמרו להם למכור עוגיות בנמל. וכמעט כולם כתבו "עוגיות טעימות" על הבריסטול ורצו כמו מפגרים על הדק בחושך? אז כזה בקמפיין המפגר הזה.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.