"ביבי לא אשם" - קמפיין AIG שישראל היום ועזריאלי סירבו לו
מודעות הענק שהכריזו כי "ביבי לא אשם?" שנצפו בסוף השבוע האחרון נחשפו הבוקר (יום א') כקמפיין של חברת AIG לביטוחי משכנתא באמצעות משארד הפרסום ראובני פרידן. לאייס נודע כי קמפיין הטיזר שעלה בשילוט חוצות בכבישים מרכזיים וכן בפעילות שטח בצמתים מרכזיים נדחה על ידי עיתון ישראל היום וכן על ידי מנכ"ל קניון עזריאלי שסירב להצבת השלט.
בקניון עזריאלי נימקו את הסירוב להצבת הפרסומת בתשובה: "לא רוצים להיכנס לעניין פוליטי". בעיתון ישראל היום נימקו את הסירוב עם סיבה שמעלה גיחוך, לפיה: "היו לנו לאחרונה הרבה פרסומות, החלטת העורך היא לדלל את זה".
את הקמפיין שחלק ה"תשובה" שלו יעלה החל מהשבוע יוביל ברדיו העיתונאי ושדרן תכניות הספורט רון קופמן. לדברי גיל שגיב, סמנכ"ל הדיגיטל והשיווק של AIG: "ביטוח המשכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, אך בשונה מהעניין הרב שהציבור מקדיש למשכנתאות עצמן, בביטוחי המשכנתאות קיימת אדישות רבה, אדישות שעולה לציבור אלפי שקלים, ולפעמים עשרות אלפי שקלים יותר. כדי לשבור את מחסום האדישות, החלטנו לצאת במהלך קצת שונה, על מנת לגרום לציבור לעצור, לחשוב ולהבין שהאחריות נמצאת בידיים שלו".
- 7.עמי 22/06/2017 09:48הגב לתגובה זואוי ראובני לאן זה הולך ?!! פשוט לא להאמין כמה אתם עתיקים כמה אתם בנאליים כמה אתם פשוט לא טובים . אבל באמת כל הכבוד שאתם מצליחים למכור כזה חרא פעם אחרי פעם . תעודת עניות לשוק שלנו
- 6.בקיצור, הבועה קרובה לפיצוץ, אל תאשימו את ביוב-יבי (ל"ת)נהג מונית 20/06/2017 21:44הגב לתגובה זו
- 5.פרסום עלוב כמו כל הקמפיין של aig (ל"ת)היונה 18/06/2017 21:36הגב לתגובה זו
- 4.לנין 18/06/2017 16:09הגב לתגובה זווהוא כבר ידאג להבעיר את הרשתות החברתיות. שאפו לראובני פרידן ולאיי איי גי.
- 3.אם הם ימהרו הם יספיקו הגיע עם זה לקאן (ל"ת)ניר 18/06/2017 14:00הגב לתגובה זו
- 2.יואב 18/06/2017 11:38הגב לתגובה זוכל הסופשבוע התקשורת עסקה ב"מי מימן" ו"הבחירות מתקרבות". הטריק הכי ישן בספר... שאפו ל- AIG
- 1.נועם 18/06/2017 11:08הגב לתגובה זושזוכרים איך בשיעור הראשון בבצפר נתנו להם בריסטול ועוגיות ואמרו להם למכור עוגיות בנמל. וכמעט כולם כתבו "עוגיות טעימות" על הבריסטול ורצו כמו מפגרים על הדק בחושך? אז כזה בקמפיין המפגר הזה.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
