קמפיין "ביבי לא אשם"
צילום: יח"צ

"ביבי לא אשם" - קמפיין AIG שישראל היום ועזריאלי סירבו לו

בקניון עזריאלי נימקו את הסירוב להצבת הפרסומת בתשובה: "לא רוצים להיכנס לעניין פוליטי". בעיתון ישראל היום נימקו את הסירוב עם סיבה שמעלה גיחוך, לפיה: "היו לנו לאחרונה הרבה פרסומות, החלטת העורך היא לדלל את זה"
משה בנימין | (7)

מודעות הענק שהכריזו כי "ביבי לא אשם?" שנצפו בסוף השבוע האחרון נחשפו הבוקר (יום א') כקמפיין של חברת AIG לביטוחי משכנתא באמצעות משארד הפרסום ראובני פרידן. לאייס נודע כי קמפיין הטיזר שעלה בשילוט חוצות בכבישים מרכזיים וכן בפעילות שטח בצמתים מרכזיים נדחה על ידי עיתון ישראל היום וכן על ידי מנכ"ל קניון עזריאלי שסירב להצבת השלט. 

בקניון עזריאלי נימקו את הסירוב להצבת הפרסומת בתשובה: "לא רוצים להיכנס לעניין פוליטי". בעיתון ישראל היום נימקו את הסירוב עם סיבה שמעלה גיחוך, לפיה: "היו לנו לאחרונה הרבה פרסומות, החלטת העורך היא לדלל את זה". 

את הקמפיין שחלק ה"תשובה" שלו יעלה החל מהשבוע יוביל ברדיו העיתונאי ושדרן תכניות הספורט רון קופמן. לדברי גיל שגיב, סמנכ"ל הדיגיטל והשיווק של AIG: "ביטוח המשכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, אך בשונה מהעניין הרב שהציבור מקדיש למשכנתאות עצמן, בביטוחי המשכנתאות קיימת אדישות רבה, אדישות שעולה לציבור אלפי שקלים, ולפעמים עשרות אלפי שקלים יותר. כדי לשבור את מחסום האדישות, החלטנו לצאת במהלך קצת שונה, על מנת לגרום לציבור לעצור, לחשוב ולהבין שהאחריות נמצאת בידיים שלו".

 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    עמי 22/06/2017 09:48
    הגב לתגובה זו
    אוי ראובני לאן זה הולך ?!! פשוט לא להאמין כמה אתם עתיקים כמה אתם בנאליים כמה אתם פשוט לא טובים . אבל באמת כל הכבוד שאתם מצליחים למכור כזה חרא פעם אחרי פעם . תעודת עניות לשוק שלנו
  • 6.
    בקיצור, הבועה קרובה לפיצוץ, אל תאשימו את ביוב-יבי (ל"ת)
    נהג מונית 20/06/2017 21:44
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    פרסום עלוב כמו כל הקמפיין של aig (ל"ת)
    היונה 18/06/2017 21:36
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    לנין 18/06/2017 16:09
    הגב לתגובה זו
    והוא כבר ידאג להבעיר את הרשתות החברתיות. שאפו לראובני פרידן ולאיי איי גי.
  • 3.
    אם הם ימהרו הם יספיקו הגיע עם זה לקאן (ל"ת)
    ניר 18/06/2017 14:00
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יואב 18/06/2017 11:38
    הגב לתגובה זו
    כל הסופשבוע התקשורת עסקה ב"מי מימן" ו"הבחירות מתקרבות". הטריק הכי ישן בספר... שאפו ל- AIG
  • 1.
    נועם 18/06/2017 11:08
    הגב לתגובה זו
    שזוכרים איך בשיעור הראשון בבצפר נתנו להם בריסטול ועוגיות ואמרו להם למכור עוגיות בנמל. וכמעט כולם כתבו "עוגיות טעימות" על הבריסטול ורצו כמו מפגרים על הדק בחושך? אז כזה בקמפיין המפגר הזה.