לאחר 3 שנים: מנכ"לית Debby IM יעל אפטר פורשת
יעל אפטר פורשת מתפקידה כמנכ"לית Debby IM - כך נודע לאייס. בימים האחרונים הודיעה אפטר לעובדי החברה ולגורמים נוספים על החלטתה. בשלב זה טרם נבחר מחליף.
Debby IM היא זרוע של משרד דבי תקשורת שעוסקת בשיתופי פעולה וניהול פרויקטים. היא הוקמה לפני יותר מ-3 שנים, ובראשה הוצבה אפטר, עד אז סמנכ"לית אסטרטגיה בדבי תקשורת.
את דרכה בתחום התקשורת החלה בעיתון במחנה, ובהמשך עבדה ככתבת ועורכת בעיתונים ידיעות אחרונות ומעריב. לפני עשור חצתה את הקווים לטובת עבודה כסגנית יועץ התקשורת של ראש הממשלה באותה עת, אהוד אולמרט, וניהלה את קשרי התקשורת של ראש הממשלה, כולל הכנת ראיונות ותחקירים, כתיבת נאומים והתמודדות עם משברים.
עם היבחרה של ממשלת נתניהו ב-2009, עברה אפטר למשרד גיתם BBDO שם התמחתה בייעוץ אסטרטגי וניהול משברים למען חברות וארגונים ציבוריים. ב-2012 הצטרפה למשרדו של משה דבי כאחראית על שיתופי פעולה וייעוץ וליווי אסטרטגי וטיפול במשברים. גורמים טוענים כי כעת חשה מיצוי מסוג עבודה כזה, אולם לא ידוע מה התפקיד הבא שלה.
קבוצת דבי תקשורת היא אחד ממשרדי היח"צ והאסטרטגיה הגדולים בישראל. היא הוקמה ב-2004 על ידי דבי. לצידו של דבי, משמשת איה אחימאיר כמנכ"לית הקבוצה. ב-2012 חבר דבי לפרסומאי רון שלי ויחד הקימו את חברת התוכן הדיגיטלי DEBBY&RON. הקבוצה הפכה לנציגה הרשמית בישראל של חברת התקשורת והשיווק האמריקאית Edelman. בדבי תקשורת עובדים יותר מ-40 יועצים ויש לה יותר מ-80 לקוחות, בהם אינטל, PayPal, קבוצת סבן, הפניקס, יוניליוור, HP, מי עדן, ישרוטל, פרטנר, עמידר ועוד.
יעל אפטר אישרה את הפרטים לאייס, ומסרה: "אחרי 5 שנים מלאות ברעיונות וראיונות, בכנסים ובפגישות, בניהול משברים ובכתיבת תכניות אסטרטגיות - אני הולכת אל הדבר הבא. אני מודה מעומק הלב לחבריי בדבי תקשורת ובראשם משה דבי, ואומרת תודה גדולה ללקוחות ולקולגות - על האמון, ההזדמנויות והפעילות המרתקת".
משה דבי מסר: "שוק התקשורת בשנים האחרונות עובר שינויים דרמטיים ומאתגרים והקבוצה שלנו ממשיכה להתקדם, להתפתח ולהוות בית מקצועי ייחודי בנוף. אני מודה ליעל אפטר על 5 שנים מוצלחות וגדושות בעשייה משותפת. אני מאחל לה הצלחות גדולות בהמשך הקריירה המקצועית והאישית. אין לי ספק שבכל דרך בה תבחר היא תצליח ותשגשג ותתרום תרומה משמעותית".
- 3.מדהימה! בהצלחה (ל"ת)רונן 06/06/2017 17:57הגב לתגובה זו
- 2.אישה סופר מוכשרת 06/06/2017 12:38הגב לתגובה זויעל מלכה! סופר מוכשרת, כמו שהיתה נכס לדבי תקשורת, תהיה נכס לכל מקום שאליו תלך
- 1.תותחית על (ל"ת)יונתן 06/06/2017 11:02הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 1.14% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 1.14% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
