BBB בגדול: משיקה סדרת רשת שצולמה ב-3 ערים באירופה
רשת ההמבורגרים BBB שרכשה בתחילת השנה את רשת מוזס משקיעה מאמצים רבים כדי למתג עצמה כרשת המובילה בישראל. יחד עם משרד הפרסום THE BOX יוצאת הרשת במהלך פרסום מושקע שכולל צילומים ב-3 ערים באירופה: ליסבון, ברלין ואמסטרדם עבור סדרת רשת בת 4 פרקים בשם 'בורגר טריפ' שעלתה השבוע לאוויר.
הרעיון מאחורי המהלך הוא מסע אחר ההמבורגר הטוב בעולם (אבל אירופה קרובה יותר...) כשאל המסע נשלחים טל טירנגל ודנה פרידר (על ידי עינת שרוף) המגלמים שף סלב כושל וכוכבת ילדים שהתדרדרה לחיי פשע. המהלך שנועד לחזק את תפיסת האיכות והטעם של הרשת ולעזור לה להגיע לקהלים חדשים מחבר בין ההמבורגרים אליהם נחשפים פרידר וטירנגל ובין סניפי הרשת בישראל שם יוגשו אותם המבורגרים במסגרת תפריט ספיישל שיתחלף מדי חודש.
המהלך יהיה למעשה הפעילות העיקרית והמובילה של הרשת לשנה הקרובה וישלב בין דיגיטל, סושיאל, טלוויזיה ושטח. בכל פרק מבקרים טל ודנה בהמבורגריה נבחרת וטועמים את מה שהוגדר ע"י הגולשים בתור ההמבורגר הטוב בעולם, בסוף כל פרק הם מזמינים את הצופים בסדרה לגשת לסניף BBB הקרוב אליהם וליהנות ממנת המבורגר שנעשתה ספיישל עבורם.
הצילומים עצמם נמשכו 10 ימים והפכו לאירוע סושיאל מתוקשר כשהם מלווים ב-BUZZ רשתי, שידורי לייב וסרטונים מקודמים תחת ההאשטג #BBBurgerTrip. בנוסף, במהלך השנה יעלו חסויות טלוויזיה במהלך הישרדות (כולל משימה מצולמת עם השף האמיתי של BBB שיופיע במשימה עצמה), ערוץ הספורט, סרטוני RTM ועוד.
ליסבון. הפרק הראשון בסדרה
קשה שלא לעשות השוואה בין דנית והברנפלקס לסדרת הרשת של BBB, על בסיס הטריגר העלילתי הקומי שמבוסס על הפער בין סדנת השתיקה הרוחנית הסגפנית לרצון של הכוכבים לאכול. עם זאת, שם גם נגמר הדמיון בין שתי הפרסומות שממשיכות בכיוונים שונים.
מנהל הקריאייטיב תומר גדרון אומר לאייס: "בסופו של דבר מדובר במהלך עם כמויות אדירות של תוכן וידאו שמתחיל בדיגיטל ומגיע עד לרצפת המכירה לתפריט הספיישלים בסניפים. זו הזדמנות נפלאה להודות לכל מי שלקח חלק בפרויקט בתוך ומחוץ לקופסה, לצוות ההפקה הקרוע שלנו, לאהובה ומורן היקרות ולכל האנשים הנפלאים ב-BBB".
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
קרדיטים:
לקוח – BBB
משרד פרסום - THE BOX
מנכ"ל – בועז פסקו
מנהל קריאייטיב – תומר גדרון
קריאייטיב – גיל קציר, שחר פוקס, שרה לב-פלאם
מנהל לקוחות – יוגב סיון
תקציבאי – שי כהן תם
במאי – יפתח חוצב
שחקנים – טל טירנגל, דנה פרידר ועינת שרוף
תסריט – אביב דיבון
עורך אופליין ואונליין – אור פז
צלם – לאל אוטניק
סאונד – רונן גבע
עורך סאונד – דורון פלסקו
חברת הפקה – Go-T
מפיק – תום סופר
מפיל בפועל – ערן שגיא
מפיקת פוסט – גילי רוזנטל
- 4.שלומית א. 05/06/2017 16:14הגב לתגובה זומביך.
- 3.גרין 05/06/2017 15:47הגב לתגובה זוהמבורגרים הכי טובים בעולם עכשיו בbbb ונוסעים לאכול אותם שם במסעדות שהם נעשים זה מעולה אבל לא הבנתי למי מיועדים הסרטונים ? לערוץ הילדים ?
- 2.טוב... זה רע (ל"ת)האמת 05/06/2017 15:06הגב לתגובה זו
- 1.כל הכבוד ל The Box חבורה של אנשים מוכשרים ביותר (ל"ת)יוחאי 05/06/2017 14:07הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
