TV

BBB בגדול: משיקה סדרת רשת שצולמה ב-3 ערים באירופה

טל טירנגל ודנה פרידר מגלמים שף וכוכבת ילדים כושלים שנשלחים לחו"ל כדי לאתר את ההמבורגר הטוב בעולם. המהלך יהיה הפעילות העיקרית של הרשת לשנה הקרובה וישלב בין דיגיטל, סושיאל, טלוויזיה ושטח
משה בנימין | (4)

רשת ההמבורגרים BBB שרכשה בתחילת השנה את רשת מוזס משקיעה מאמצים רבים כדי למתג עצמה כרשת המובילה בישראל. יחד עם משרד הפרסום THE BOX יוצאת הרשת במהלך פרסום מושקע שכולל צילומים ב-3 ערים באירופה: ליסבון, ברלין ואמסטרדם עבור סדרת רשת בת 4 פרקים בשם 'בורגר טריפ' שעלתה השבוע לאוויר.

הרעיון מאחורי המהלך הוא מסע אחר ההמבורגר הטוב בעולם (אבל אירופה קרובה יותר...) כשאל המסע נשלחים טל טירנגל ודנה פרידר (על ידי עינת שרוף) המגלמים שף סלב כושל וכוכבת ילדים שהתדרדרה לחיי פשע. המהלך שנועד לחזק את תפיסת האיכות והטעם של הרשת ולעזור לה להגיע לקהלים חדשים מחבר בין ההמבורגרים אליהם נחשפים פרידר וטירנגל ובין סניפי הרשת בישראל שם יוגשו אותם המבורגרים במסגרת תפריט ספיישל שיתחלף מדי חודש. 

 

המהלך יהיה למעשה הפעילות העיקרית והמובילה של הרשת לשנה הקרובה וישלב בין דיגיטל, סושיאל, טלוויזיה ושטח. בכל פרק מבקרים טל ודנה בהמבורגריה נבחרת וטועמים את מה שהוגדר ע"י הגולשים בתור ההמבורגר הטוב בעולם, בסוף כל פרק הם מזמינים את הצופים בסדרה לגשת לסניף BBB הקרוב אליהם וליהנות ממנת המבורגר שנעשתה ספיישל עבורם.

הצילומים  עצמם נמשכו 10 ימים והפכו לאירוע סושיאל מתוקשר כשהם מלווים ב-BUZZ רשתי, שידורי לייב וסרטונים מקודמים תחת ההאשטג #BBBurgerTrip. בנוסף, במהלך השנה יעלו חסויות טלוויזיה במהלך הישרדות (כולל משימה מצולמת עם השף האמיתי של BBB שיופיע במשימה עצמה), ערוץ הספורט, סרטוני RTM ועוד. 

ליסבון. הפרק הראשון בסדרה

קשה שלא לעשות השוואה בין דנית והברנפלקס לסדרת הרשת של BBB, על בסיס הטריגר העלילתי הקומי שמבוסס על הפער בין סדנת השתיקה הרוחנית הסגפנית לרצון של הכוכבים לאכול. עם זאת, שם גם נגמר הדמיון בין שתי הפרסומות שממשיכות בכיוונים שונים.

מנהל הקריאייטיב תומר גדרון אומר לאייס: "בסופו  של דבר מדובר במהלך עם כמויות אדירות של תוכן וידאו שמתחיל בדיגיטל ומגיע עד לרצפת המכירה לתפריט הספיישלים בסניפים. זו הזדמנות נפלאה להודות לכל מי שלקח חלק בפרויקט בתוך ומחוץ לקופסה, לצוות ההפקה הקרוע שלנו, לאהובה ומורן היקרות ולכל האנשים הנפלאים ב-BBB".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

קרדיטים:

לקוח – BBB

משרד פרסום - THE BOX

מנכ"ל – בועז פסקו

מנהל קריאייטיב – תומר גדרון

קריאייטיב – גיל קציר, שחר פוקס, שרה לב-פלאם

מנהל לקוחות – יוגב סיון

תקציבאי – שי כהן תם

במאי – יפתח חוצב

שחקנים – טל טירנגל, דנה פרידר ועינת שרוף

תסריט – אביב דיבון

עורך אופליין ואונליין – אור פז

צלם – לאל אוטניק

סאונד – רונן גבע

עורך סאונד – דורון פלסקו

חברת הפקה – Go-T

מפיק – תום סופר

מפיל בפועל – ערן שגיא

מפיקת פוסט – גילי רוזנטל

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שלומית א. 05/06/2017 16:14
    הגב לתגובה זו
    מביך.
  • 3.
    גרין 05/06/2017 15:47
    הגב לתגובה זו
    המבורגרים הכי טובים בעולם עכשיו בbbb ונוסעים לאכול אותם שם במסעדות שהם נעשים זה מעולה אבל לא הבנתי למי מיועדים הסרטונים ? לערוץ הילדים ?
  • 2.
    טוב... זה רע (ל"ת)
    האמת 05/06/2017 15:06
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כל הכבוד ל The Box חבורה של אנשים מוכשרים ביותר (ל"ת)
    יוחאי 05/06/2017 14:07
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.