BBB
צילום: יח"צ
TV

BBB בגדול: משיקה סדרת רשת שצולמה ב-3 ערים באירופה

טל טירנגל ודנה פרידר מגלמים שף וכוכבת ילדים כושלים שנשלחים לחו"ל כדי לאתר את ההמבורגר הטוב בעולם. המהלך יהיה הפעילות העיקרית של הרשת לשנה הקרובה וישלב בין דיגיטל, סושיאל, טלוויזיה ושטח
משה בנימין | (4)

רשת ההמבורגרים BBB שרכשה בתחילת השנה את רשת מוזס משקיעה מאמצים רבים כדי למתג עצמה כרשת המובילה בישראל. יחד עם משרד הפרסום THE BOX יוצאת הרשת במהלך פרסום מושקע שכולל צילומים ב-3 ערים באירופה: ליסבון, ברלין ואמסטרדם עבור סדרת רשת בת 4 פרקים בשם 'בורגר טריפ' שעלתה השבוע לאוויר.

הרעיון מאחורי המהלך הוא מסע אחר ההמבורגר הטוב בעולם (אבל אירופה קרובה יותר...) כשאל המסע נשלחים טל טירנגל ודנה פרידר (על ידי עינת שרוף) המגלמים שף סלב כושל וכוכבת ילדים שהתדרדרה לחיי פשע. המהלך שנועד לחזק את תפיסת האיכות והטעם של הרשת ולעזור לה להגיע לקהלים חדשים מחבר בין ההמבורגרים אליהם נחשפים פרידר וטירנגל ובין סניפי הרשת בישראל שם יוגשו אותם המבורגרים במסגרת תפריט ספיישל שיתחלף מדי חודש. 

 

המהלך יהיה למעשה הפעילות העיקרית והמובילה של הרשת לשנה הקרובה וישלב בין דיגיטל, סושיאל, טלוויזיה ושטח. בכל פרק מבקרים טל ודנה בהמבורגריה נבחרת וטועמים את מה שהוגדר ע"י הגולשים בתור ההמבורגר הטוב בעולם, בסוף כל פרק הם מזמינים את הצופים בסדרה לגשת לסניף BBB הקרוב אליהם וליהנות ממנת המבורגר שנעשתה ספיישל עבורם.

הצילומים  עצמם נמשכו 10 ימים והפכו לאירוע סושיאל מתוקשר כשהם מלווים ב-BUZZ רשתי, שידורי לייב וסרטונים מקודמים תחת ההאשטג #BBBurgerTrip. בנוסף, במהלך השנה יעלו חסויות טלוויזיה במהלך הישרדות (כולל משימה מצולמת עם השף האמיתי של BBB שיופיע במשימה עצמה), ערוץ הספורט, סרטוני RTM ועוד. 

ליסבון. הפרק הראשון בסדרה

קשה שלא לעשות השוואה בין דנית והברנפלקס לסדרת הרשת של BBB, על בסיס הטריגר העלילתי הקומי שמבוסס על הפער בין סדנת השתיקה הרוחנית הסגפנית לרצון של הכוכבים לאכול. עם זאת, שם גם נגמר הדמיון בין שתי הפרסומות שממשיכות בכיוונים שונים.

מנהל הקריאייטיב תומר גדרון אומר לאייס: "בסופו  של דבר מדובר במהלך עם כמויות אדירות של תוכן וידאו שמתחיל בדיגיטל ומגיע עד לרצפת המכירה לתפריט הספיישלים בסניפים. זו הזדמנות נפלאה להודות לכל מי שלקח חלק בפרויקט בתוך ומחוץ לקופסה, לצוות ההפקה הקרוע שלנו, לאהובה ומורן היקרות ולכל האנשים הנפלאים ב-BBB".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

קרדיטים:

לקוח – BBB

משרד פרסום - THE BOX

מנכ"ל – בועז פסקו

מנהל קריאייטיב – תומר גדרון

קריאייטיב – גיל קציר, שחר פוקס, שרה לב-פלאם

מנהל לקוחות – יוגב סיון

תקציבאי – שי כהן תם

במאי – יפתח חוצב

שחקנים – טל טירנגל, דנה פרידר ועינת שרוף

תסריט – אביב דיבון

עורך אופליין ואונליין – אור פז

צלם – לאל אוטניק

סאונד – רונן גבע

עורך סאונד – דורון פלסקו

חברת הפקה – Go-T

מפיק – תום סופר

מפיל בפועל – ערן שגיא

מפיקת פוסט – גילי רוזנטל

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שלומית א. 05/06/2017 16:14
    הגב לתגובה זו
    מביך.
  • 3.
    גרין 05/06/2017 15:47
    הגב לתגובה זו
    המבורגרים הכי טובים בעולם עכשיו בbbb ונוסעים לאכול אותם שם במסעדות שהם נעשים זה מעולה אבל לא הבנתי למי מיועדים הסרטונים ? לערוץ הילדים ?
  • 2.
    טוב... זה רע (ל"ת)
    האמת 05/06/2017 15:06
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כל הכבוד ל The Box חבורה של אנשים מוכשרים ביותר (ל"ת)
    יוחאי 05/06/2017 14:07
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.

האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.