לאחר דחיית תביעת רני רהב: גודוביץ' תובע ממנו 140 אלף ש'
זה לא נגמר: אחרי שבית המשפט השלום בתל אביב דחה את תביעת לשון הרע שהגיש רני רהב נגד האדיכל ישראל גודוביץ' ושדר הרדיו גבי גזית, מגיעה תגובת הנגד של גודוביץ': מהנדס עיריית תל אביב לשעבר תובע מיחצן העל 140 אלף שקלים, בטענה כי כינה אותו "שקרן" בתגובה לתקשורת, למרות החלטת בית המשפט.
כזכור, בתכנית של גזית ברדיו ללא הפסקה (כיום 103 FM) דנו גזית וגודוביץ' בפרויקט של חברת גינדי בחדרה שבו יש ליקויים במרפסות שחלקן קרסו. במהלך התכנית אמר גזית: "אני אגיד לך למה הוא עושה את זה, יש לו יחצן גרוע, מוכר, טיפש וגרוע והוא נותן לו עצות גרועות". גודוביץ' ענה: "וגם שמן, הוא גם שמן, שמן ורוטט, שומניו רוטטים". גזית ענה: "אני לא שמעתי מה אמרת עכשיו, ואם מישהו אחר שמע זה לא באחריותי, אני לא יודע למי אתה מתכוון". גודוביץ' הגיב: "זה באחריותי, ואני מוכן להתמודד איתו".
בעוד השניים לא הזכירו את שמו של רהב, הרי שבאתר האינטרנט של רדיו ללא הפסקה הופיע פורסמה השיחה תוך ציון שמו ותמונתו של רני רהב, ועל כך הגיש רהב תביעה גם נגד התחנה. רהב טען בתביעתו כי הדברים מהווים לשון הרע, נועדו להשפיל ולפגוע במשרתו ופרנסתו. גזית וגודוביץ' טענו במשפט כי הם לא התכוונו כלל לרני רהב שהינו הדובר של גינדי בנושא קניון ת"א ומגדלי גינדי אבל לא בנושא הפרויקט בחדרה. התחנה טענה כי פרסום תמונתו של רהב בצמוד לתכנית נעשה בטעות ובתום לב על ידי עובדת הפקה זוטרה אשר על דעת עצמה עשתה זאת.
בשורה התחתונה, רהב לא הצליח לשכנע את בית המשפט כי השניים אכן התכוונו אליו בשיחתם ולבסוף הוחלט כי רהב ישלם הוצאות בהיקף של 100 אלף שקל לגזית וגודוביץ' יחד. תחנת הרדיו תשלם סכום זניח של 8,500 שקלים לרהב בגין עוולת לשון הרע על כך שהופיעה תמונתו לצד הכתבה. את רני רהב ייצג עו"ד שי אליאס, את גבי גזית ייצגו עורכי הדין יורם מושקט ואוריין אשכולי-יהלום. גודוביץ' יוצג על ידי עו"ד רפי שפטר.
- לאומי שוקי הון מעניקים אפסייד של 15% למניית גזית גלוב
- גזית גלוב מציפה ערך - מוחקת את אטריום מהמסחר ומצמצמת את הדיסקאונט הסחיר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תביעתו של גודוביץ' מתייחסת לתגובה הזו של רהב: "אני לא מתכוון לוותר לאיש במדינת ישראל בנושא זה בכלל ולאדונים גזית וגודוביץ בפרט, שלצערי שיקרו לבית המשפט". גודוביץ טוען כי אמירה זו מהווה לשון הרע, ולמרות שפנה לרהב באמצעות עורך דינו שפטר וביקש כי יםפרסם התנצלות, הוא לא עשה זאת.
תגובתו של רני רהב טרם התקבלה.
- 6.האם הוא נעלב על המונח "רוטט"? (ל"ת)רטטוי 06/06/2017 23:54הגב לתגובה זו
- 5.רני בצרות שלטון הפחד של נוחי חלף הלך לו (ל"ת)YL 06/06/2017 13:17הגב לתגובה זו
- 4.אזרחית 06/06/2017 01:53הגב לתגובה זומשפט נוסף אולי יתהפך הגלגל? מעניין אם עורכ הדין של רני יצליחו להפוך את הפסק דין עכשיו
- 3.משפטן 05/06/2017 14:07הגב לתגובה זואין ספק שהם התכוונו לרהב. הם שיקרו. לא היה להם אומץ להודות בכך. ובית המשפט שיתף פעילה עם השקרנים.
- 2.בארי 05/06/2017 13:35הגב לתגובה זוקל מאוד לא לחבב את רני רהבאבל נראה כי במקרה זה בית המשפט לא צדק בהחלטתו
- 1.מוש 04/06/2017 23:58הגב לתגובה זוהחלטה מוזרה ולא נראית טוב של בית המשפט
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
