תנו לתחתונים סופגים לעשות את העבודה
"אני איש עסקים שמרבה לנסוע בעולם, מרגיש בשיא אוני, ופתאום לפני חצי שנה הרגשתי דליפה לא רצונית של שתן. זה קרה בזמן פגישה חשובה בארה"ב, והרגשתי מבוכה עצומה. סיימתי את הפגישה במהירות, רצתי למלון להחליף בגדים והבנתי שזהו, מהיום, אני צריך לקחת איתי לכל פגישה סט בגדים נוספים, על כל מקרה שלא יבוא..."
(יהודה, בן 57, רמת השרון)
יהודה לא לבד. מיליוני בני אדם ברחבי העולם בגילאי 55 מתעוררים יום אחד באמצע החיים ומגלים כי הם סובלים מתופעת בריחת שתן. הם עוד פעילים, עובדים, מטיילים, עמוסים עד מעל הראש בחיי היום יום, ופתאום – בגיל צעיר יחסית - נאלצים להתמודד עם בעיה הגוררת סביבה לא מעט מבוכה ובושה. רובם המכריע של הסובלים מבריחת שתן לא משתפים גורמי מקצוע רפואיים בבעייתם, וסבורים כי התופעה היא גזירת גורל שלא ניתנת לטיפול. חלקם הגדול אף מחזיק בדעה כי אם יפנו לעזרה מקצועית יוצע להם להשתמש בחיתולים למבוגרים, דבר הגורם לתחושה לא נעימה שאיך הם, הנמצאים עדיין בשיא חייהם – נאלצים ללבוש חיתול כמו תינוק קטן או כמו חולה סיעודי המרותק למיטתו.
האומנם? בוודאי תשמחו לדעת כי בשוק נמצא היום אחד הפתרונות היעילים והמוכחים ביותר להתמודדות עם בריחת שתן – תחתונים סופגים, המותאמים במיוחד לתופעה, והכי חשוב - נראים ומתפקדים כתחתונים רגילים לכל דבר, ולא מזכירים בשום צורה ואופן חיתול.
נכון, חולים סיעודיים הזקוקים לעזרה בפעילויות יום יומיות כמו אכילה, התלבשות, ישיבה, עשיית צרכים ועוד, אכן נזקקים לפתרון של חיתולים למבוגרים, אולם לאוכלוסייה פעילה ועצמאית אין שום סיבה להיעזר בחיתולים, והם מגלים יותר יותר את היתרונות הרבים של התחתונים הסופגים שיעילים מאוד להתמודדות עם בריחת שתן.
- פתרון לנושא בעיות כלכליות
- קונים באינטרנט? מצאנו את הפתרון המושלם בעבורכם:
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
להיות עם, להרגיש בלי...
"אני כבר יותר משנה משתמשת בתחתונים סופגים, לובשת אותם בבוקר כמו תחתונים רגילים, מתאפרת ורצה לעבודה. אף אחד לא יודע בכלל מה אני לובשת מתחת לשמלה היפה שלי, והכי חשוב – אני לא מרגישה שום הבדל בינם לבין תחתונים רגילים, אבל מרגישה ביטחון גדול שהשתן שבורח נספג מצוין ולא משאיר ריחות לא נעימים. אחרי העבודה אני ממשיכה למכון הכושר ולטיול רגלי בשכונה, ובשורה התחתונה - החזרתי את השליטה לחיים שלי"
(נעמי, בת 62, קריית מוצקין)
נעמי, כמו עוד אלפי גברים ונשים ברחבי הארץ החזירה את השליטה לחיים שלה. היא רכשה תחתונים סופגים, ונהנית מחיים פעילים ורציפים, בלי שום תופעות לוואי, אבל עם חיי פנאי מלאים ועשירים בפעילויות ספורט, בילויים מחוץ לבית, מפגשים חברתיים, טיולים ועוד. התחתונים הסופגים שרכשה נעמי מותאמים במיוחד לבריחת שתן ומעוצבים עם מפתח ירך גמיש המותאם בדיוק למבנה הגוף (גברי או נשי). הם מגיעים בצבעי גוף טבעיים, מספקים דיסקרטיות מלאה, מונעים ריחות ובעלי כושר ספיגה גבוה לזמן ממושך.
אז נעמי ויהודה מצאו את הדרך היעילה שלהם להתמודד עם בריחת שתן באמצעות תחתונים סופגים. מה הפתרון שלכם?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
