באותו הקו: תמנון צוחקת על המתחרות בפרסומת חדשה
מאז שמצאה את הקונספט הקריאייטיבי שלועג לכל המתחרים: פוקס, קסטרו, HOODIES (בר רפאלי) ואמריקן איגל, רשת תמנון לא מורידה רגל מהגז וממשיכה להיבנות על חשבון שאר רשתות האופנה, באמצעות משרד הפרסום JWT ישראל.
פרסומת חדשה של רשת האופנה שעד לפני שנה (הפרסומת הראשונה בקונספט זה עלתה באפריל 2016) הייתה שחקן כמעט אלמוני בכל הקשור לגזרה התקשורתית, ממשיכה את הקו שהצליח לה ומעלה הילוך ברמת ההפקה הווירטואוזית. הפעם עלילת הסרט מדמה קרב בין כל המתחרות, כפי שהן מיוצגות, אדם עם ראש נשר, ברבור, פידל קסטרו וחצי שועל-חצי אדם על הפריטים שנמצאים במבצע ברשת תמנון.
קרדיטים
מנכ״ל- יורם דמבינסקי
משנה למנכ״ל- יהב דרייזין
סופרוויזרית- שירלי אנגל
ארט- עירן ששון
תקציבאית- דנה ניסן
מנהלת הפקה- שרון בן דוד
במאי- גיא בולנדי
פוסט- תמיר ווייס
חברת הפקה- ג׳ימיני
מוסיקה- Knob ומוצרט
מנהלת שיווק תמנון- מיטל נחום
צלם- לאל אוטניק
- 8.צופה 13/04/2017 15:54הגב לתגובה זומוצגים ע"י השמות שלהם (שועל, אמריקן איגל, קסטרו), הדוגמנית של תמנון לא אמורה להסתובב עם תמנון ענקי על הראש?
- 7.אחלה פרסומת! 27/03/2017 16:04הגב לתגובה זואף אחד עוד לא עשה משהו דומה!
- 6.פו 20/03/2017 15:03הגב לתגובה זואבל הדמבו הזה הוא דינוזאור שזמנו חלף מזמן בענף הפרסום
- 5.רצפת האגן 20/03/2017 13:12הגב לתגובה זולמה זה מקבל אייטם שוב? זה אותו הדבר בדיוק. אגב, בעיניי אין פה גרם פאשן. איפה הבגדים שיעשו חשק? רק דחקה של קופירייטרים גברים שלא יודעים למכור אופנה.
- 4.בעע 19/03/2017 19:17הגב לתגובה זומה שאומר שזה עוד רעיון מופלץ שעלה לדמבינסקי בשירותים, והוא שכח לנגב אותו ואיכשהו זה הגיע לטלוויזיה. זוועה.
- 3.אוי זה יפה! (ל"ת)תמר 19/03/2017 14:05הגב לתגובה זו
- 2.אויש 19/03/2017 12:04הגב לתגובה זודי, זה גרוע ממש.
- 1.מזעזע, מביך, ועוד סופרלטיבים לתאר את הפח הזה. (ל"ת)חזרנו לניינטיז.. איף 19/03/2017 11:45הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.