באותו הקו: תמנון צוחקת על המתחרות בפרסומת חדשה
מאז שמצאה את הקונספט הקריאייטיבי שלועג לכל המתחרים: פוקס, קסטרו, HOODIES (בר רפאלי) ואמריקן איגל, רשת תמנון לא מורידה רגל מהגז וממשיכה להיבנות על חשבון שאר רשתות האופנה, באמצעות משרד הפרסום JWT ישראל.
פרסומת חדשה של רשת האופנה שעד לפני שנה (הפרסומת הראשונה בקונספט זה עלתה באפריל 2016) הייתה שחקן כמעט אלמוני בכל הקשור לגזרה התקשורתית, ממשיכה את הקו שהצליח לה ומעלה הילוך ברמת ההפקה הווירטואוזית. הפעם עלילת הסרט מדמה קרב בין כל המתחרות, כפי שהן מיוצגות, אדם עם ראש נשר, ברבור, פידל קסטרו וחצי שועל-חצי אדם על הפריטים שנמצאים במבצע ברשת תמנון.
קרדיטים
מנכ״ל- יורם דמבינסקי
משנה למנכ״ל- יהב דרייזין
סופרוויזרית- שירלי אנגל
ארט- עירן ששון
תקציבאית- דנה ניסן
מנהלת הפקה- שרון בן דוד
במאי- גיא בולנדי
פוסט- תמיר ווייס
חברת הפקה- ג׳ימיני
מוסיקה- Knob ומוצרט
מנהלת שיווק תמנון- מיטל נחום
צלם- לאל אוטניק
- 8.צופה 13/04/2017 15:54הגב לתגובה זומוצגים ע"י השמות שלהם (שועל, אמריקן איגל, קסטרו), הדוגמנית של תמנון לא אמורה להסתובב עם תמנון ענקי על הראש?
- 7.אחלה פרסומת! 27/03/2017 16:04הגב לתגובה זואף אחד עוד לא עשה משהו דומה!
- 6.פו 20/03/2017 15:03הגב לתגובה זואבל הדמבו הזה הוא דינוזאור שזמנו חלף מזמן בענף הפרסום
- 5.רצפת האגן 20/03/2017 13:12הגב לתגובה זולמה זה מקבל אייטם שוב? זה אותו הדבר בדיוק. אגב, בעיניי אין פה גרם פאשן. איפה הבגדים שיעשו חשק? רק דחקה של קופירייטרים גברים שלא יודעים למכור אופנה.
- 4.בעע 19/03/2017 19:17הגב לתגובה זומה שאומר שזה עוד רעיון מופלץ שעלה לדמבינסקי בשירותים, והוא שכח לנגב אותו ואיכשהו זה הגיע לטלוויזיה. זוועה.
- 3.אוי זה יפה! (ל"ת)תמר 19/03/2017 14:05הגב לתגובה זו
- 2.אויש 19/03/2017 12:04הגב לתגובה זודי, זה גרוע ממש.
- 1.מזעזע, מביך, ועוד סופרלטיבים לתאר את הפח הזה. (ל"ת)חזרנו לניינטיז.. איף 19/03/2017 11:45הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
