רק 26.6% לגמר The voice - הנמוך ביותר בתולדות התכנית
גמר The voice (רשת, ערוץ 2) בו ניצחה ספיר סבן, הניב 26.6% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר בנתון הגמר הנמוך ביותר של The voice (עונה 1 - 33.2%, עונה 2 - 39.6%, עונה 3 - 29.5%) אבל גם הנמוך ביותר עבור גמר של ריאליטי מוזיקלי מאז 2004 – אז שודר גמר כוכב נולד 1.
יש לציין כי בערוץ 2 (קשת) שודרו 2 משדרי גמר של אייל גולן קורא לך - ב-2013 וב-2016, וב-2 המקרים מדובר היה ברייטינג נמוך מזה שהושג אתמול, ואולם עדיין מדובר בגמרים של תכניות שהעונות שלהן לא שודרו בערוץ 2, אלא בערוץ נישה ערוץ 24.
הממוצע העונתי עמה על 27.7%, גבוה מהעונה הקודמת ב-2014 - עם 25.3%, אבל עדיין מדובר בעונה מאכזבת יחסית, ללא שיח סביבה. נתון מעניין: הגמר קיבל רייטינג נמוך מהממוצע העונתי.
מנגד רשמה גב האומה (ערוץ 10) 9%, ואחריה הסדרה 'לה פמיליה' (ערוץ 10) עם 5.5%. המשדר 'The voice - המנצח' (רשת, ערוץ 2) רשם 16.6%, ואחריו 'רפי אינטימי' (ערוץ 10) עם 2.8%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) שהוקדמה ל-18:00, הניבה 9.4%, ואחריה 'The voice – הספירה לאחור' (רשת, ערוץ 2) עם 9.4%. מנגד 'המטה' (ערוץ 10) ניפקה 6.7%.
בגזרת החדשות: 'חדשות סוף השבוע' (חדשות 2) רשמה 21.9%, 'המגזין' (ערוץ 10) קיבלה 8.1%, 'חדשות השבת' (ערוץ 1) ניפקה 5.1%, ואחריה 'רואים עולם' (ערוץ 1) עם 3.4%.
יום ו'
מחר שבת (רשת, ערוץ 2) עם צביקה הדר רשמה 14.5%, ובהמשך טקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה וקולנוע (רשת, ערוץ 2) עם 6.3%. מנגד שי בשידור (ערוץ 10) עם 6%, ואחריה שידור חוזר של 'תראו מי שואל' (ערוץ 10) עם 2.7%. הסרט 'ארוס בהשאלה' (ערוץ 10) הסתפק ב-1.3%.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
ראש בראש בפרה-פריים: 'אולפן שישי - סיכום שבוע' (חדשות 2) ניפקה 8.6%, מול 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ 10) עם 4.2%.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) רשמה 14.1% מול 'שישי' (ערוץ 10) עם 6.9%. 'יומן' (ערוץ 1) ניפקה 2.5%.
יום ה'
התכנית משחקי השף אוטואוכל (רשת, ערוץ 2) רשמה 20.3%, בדומה לנתון ההשקה שבוע לפני כן. אחריה הסדרה נבסו (רשת, ערוץ 2) עם 21.1%, נקודה וחצי יותר מההשקה. מנגד פנים אמיתיות (ערוץ 10) רשמה 11.3%, היחלשות קלה, והסדרה החברים של נאור (ערוץ 10) 8.7% בלימה של הירידה שהיו בפרקים האחרונים.
'הצינור' (ערוץ 10) קיבלה 6.6%, 'תכנית הלילה' (רשת, ערוץ 2) הניבה 6.5%, ו'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 4.5%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'שיחת היום' (רשת, ערוץ 2) הניבה 9.8%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם נתון חד ספרתי של 9.9%. מנגד 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) צמודה מאד עם 9.7%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 18.2% מול 'חדשות 10' עם 9.8% ו'מבט' (ערוץ 1) עם 5%.
- 2.גב האומה תוכנית פוליטיקה שמאלנית קיצונית במסווה סאטירה (ל"ת)מיקי 19/03/2017 14:53הגב לתגובה זו
- 1.גם 5% זה יותר מידי למוזיקה הערבית הזאת (ל"ת)אל-ערביה 19/03/2017 12:08הגב לתגובה זו
- יש 19/03/2017 14:08הגב לתגובה זותקנא זה פצצות של מוזיקה
- מזל שאני כבר לא צופה בערוץ פח הזה (ערוץ אל ג'זירה 2) (ל"ת)יהודי 19/03/2017 13:12הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
