כבר לא יחצן: אורן אהרוני חוזר לעיתונות - וחתם בתאגיד
בניגוד לדרך הקבוע מעולם העיתונות לעולם הייעוץ התקשורתי, הנה מישהו שעושה את הכיוון ההפוך. לאייס נודע כי אורן אהרוני, שבשנים האחרונות היה שותף במשרד יחסי ציבור מצליח, חוזר לעולם העיתונות, וחתם בתאגיד השידור הציבורי בהקמה כאן. אהרוני יהיה כתב מגזין בשידורי הטלוויזיה של 'כאן'.
אמנם אהרוני נמצא בעולם יחסי הציבורי כבר 5 שנים, אבל את הקריירה המקצועית החל בטלוויזיה. הוא הצטרף לחדשות 2 בשנת 2001, ולאורך השנים היה תחקירן, עורך פגוש את העיתונות ומ-2004 כתב בנושאים כלכליים, וכתב מגזין. לקראת ביצוע תכנית ההתנתקות ב-2005, נשלח להתגורר בגוש קטיף והוביל משם את כתבות ושידורי החדשות. ב-2008 ביים עבור קסטינה וקשת את הסרט 'שבויים' על חיילי צה"ל שנפלו בשבי במלחמות ישראל.
כמה חודשים לאחר סיקור המחאה החברתית, עזב את תחום העיתונות, וחבר לאלעד סאסי, אז דובר עמותת אור ירוק, והשניים הקימו את משרד היח"צ סאסי אהרוני. בדיוק לפני שנתיים התראיינו השניים למדור Under40 של אייס, ואהרוני אמר כי "קבלת ההחלטה להקים עסק של ייעוץ תקשורת לאחר כ-10 שנים ב'חדשות 2', לוותה בתקופה ארוכה של התלבטויות. לפעמים אני מסתכל אחורה וחושב מה היה קורה אילו, ועדיין בפרספקטיבה של 3 שנים אני מאמין שקיבלתי את ההחלטה הנכונה. עבודת יעוץ התקשורת היא קשה ומורכבת, הרבה יותר ממה שתיארתי לעצמי. ניהול עסק בישראל הופך את העבודה הזו לקשה פי כמה. בשנים האחרונות שוק התקשורת עובר זעזועים קשים ואני צופה שהם רק יחמירו בשנים הקרובות, כך גם תחום יעוץ התקשורת ויחסי הציבור. מי שלא יכין את עצמו לשינויים יתרסק לדעתי, ועל המוכנות לשינויים אנו עמלים כיום".
גורם המכיר את אהרוני אמר כי מדובר באדם שהוא "עיתונאי בנפשו, ואי אפשר היה למנוע ממנו לעשות כזה צעד ולחזור לעולם העיתונות".
בשבוע שעבר הודיעו אהרוני וסאסי ללקוחות המשרד על השינויים, והחלטתו של אהרוני לחזור לתחום העיתונות. המשרד ימשיך לפעול במתכונתו הנוכחית, תחת השם 'סאסי', ובשלב זה לא צפוי איחוד עם משרד אחר או הכנסת שותפים אחרים.
- 13.אורן חתיך יאמי (ל"ת)מאיר 05/04/2017 13:51הגב לתגובה זו
- 12.ניר 19/03/2017 13:35הגב לתגובה זומכיר את אורן שנים רבות מהמילואים, איש יקר, מוכשר, מדהים וכשרוני... מאחל לך הצלחה בדרכך החדשה..
- 11.חתיך, זוכר אותו מחדשות 2, יאמי (ל"ת)ליאור 13/03/2017 15:44הגב לתגובה זו
- 10.קולגה מהעבר 13/03/2017 00:22הגב לתגובה זוחכם , מוכשר , ישר , אמין , ערכי ומצחיק . התאגיד הרוויח בגדול .
- 9.טל 12/03/2017 22:10הגב לתגובה זובהצלחה ענקית!!!
- 8.מוישיק 12/03/2017 16:19הגב לתגובה זושני שותפים אמינים ובטוח שיצליחו בהמשך - למייסופרמרקט הם היו מכפיל כח.
- 7.קולגה 12/03/2017 13:12הגב לתגובה זובטוח ששניהם יצליחו גם לחוד
- 6.אין מספיק כתבי מגזין מוכשרים בערוץ 1? למה להביא יחצן? (ל"ת)מושי 12/03/2017 12:09הגב לתגובה זו
- אבי 03/08/2019 13:31הגב לתגובה זוhttps://www.youtube.com/watch?v=dzhlI-eRiSw
- 5.בהצלחה לשניהם. שני אנשים מאד ראויים (ל"ת)דני 12/03/2017 11:24הגב לתגובה זו
- 4.בהצלחה לסאסי בהצלחה לאהרוני!!!! שני מוכשרים :) (ל"ת)דנדי 12/03/2017 11:07הגב לתגובה זו
- 3.אחד שמכיר 12/03/2017 11:06הגב לתגובה זוכפרה עליך אהרוני....
- 2.עדי 12/03/2017 10:55הגב לתגובה זוביזיון נוסף לעיתונות ולעיתונאים.
- 1.אייל 12/03/2017 10:55הגב לתגובה זוהנובלת
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
