אפריל. מרינה מקסימיליאן בלומין
צילום: יח"צ
TV

קותימאן מקסימיליאן: הקמפיין של אפריל הוא קליפ של הזמרת

מרינה מקסימיליאן בלומין משחקת על קו הגבול בין מה שנחשב לאומנותי ומה שנחשב למסחרי-פרסומי בקמפיין חדש לאפריל שיכול להירשם גם כתוכן שיווקי
משה בנימין | (9)

קמפיין חדש של רשת הקוסמטיקה אפריל, מאחוריו עומד משרד הפרסום זרמון גרופ, מחבר בין עולם הביוטי/איפור לעולם המוסיקה ורושם פרק נוסף בטשטוש בין אמנות למסחר. שתי הדמויות המרכזיות בקמפיין הם מרינה מקסימיליאן בלומין והיוצר קותימאן - אופיר קותיאל - למרות שבמקרה שלו הנוכחות שלו מתבטאת בפס הקול בלבד.

 

למעשה הפרסומת שתעלה מחר (יום ד') לאוויר, היא מעין קליפ מוסיקלי בכיכובה של מקסימיליאן לשירה, בעיבודו של המפיק המוזיקלי קותימאן אשר הפיק עבורה את השיר Something New. ההפקה המושקעת של הקליפ יכולה להתפרש גם כצורת חיים חדשה של תוכן שיווקי - זה כבר לא פחית הקולה שמבליחה אי שם ברקע, אלא סרט שלם שמאחוריו יש אומן עצמאי ושיר מקורי שנשכרים על ידי חברה מסחרית המממנת את המהלך.

כמו מקסימיליאן, גם קותימן שבאופיו המנותק משהו, נראה רחוק מהמולת ענף הפרסום ושקוע כולו במוסיקה, דווקא לא מתנגד לשיתופי פעולה עם חברות מסחריות, כאשר בעברו ניתן למצוא מהלך עבור מותג הרכב סיאט שכולל הפקת קטע מוסיקה אלקטרוני שמבוסס כולו על הסאונד והצלילים שמופקים תוך כדי שימוש בפיצ'רים של הרכב. הקליפ של אפריל כשלעצמו לא נופל ממסורת הסרטים ה"מאגניבים" של זרמון לדורותיו - דבר שאי אפשר לקחת ממנו לעולם. 

 

מירב אליהו, סמנכ"ל השיווק והסחר ברשת 'אפריל': "אנו נרגשים משיתוף הפעולה הייחודי עליו מושתת הקמפיין החדש של הרשת. ההחלטה לפנות לקהלי יעד צעירים יותר באמצעות שימוש במוזיקת פופ ויצירת קליפ חדשני ויוצא דופן, הובילה ליצירת החיבור לקותימאן, אשר נחשב לאמן מוערך ופופולארי בקרב צעירים. מילות השיר והקליפ, בכיכובה של הפרזנטורית המדהימה והמוכשרת שלנו מארינה מקסימיליאן, מביאים לקדמת הבמה את המסר שחשוב לנו להעביר - דברים חדשים ומרעננים קורים באפריל. אנו גאים ונרגשים שמארינה מככבת בקמפיין ויוצקת לתוכו ערכים שעולים בקנה אחד עם רשת אפריל: נשיות, רעננות ואלגנטיות".

 

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    חמוד אבל זרמון גמר את הסוס (ל"ת)
    ממ 22/02/2017 22:08
    הגב לתגובה זו
  • איפה הסוס? (ל"ת)
    מני 23/02/2017 09:56
    הגב לתגובה זו
  • מתגעגעים! (ל"ת)
    יאי 23/02/2017 07:22
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    WOWWWWW פרסומת קלאסית, אמיתית ונכונה. (ל"ת)
    איתן 22/02/2017 16:16
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מדיצ'י 22/02/2017 14:54
    הגב לתגובה זו
    מארינה מכרה את נשמתה לאפריל. אם זה היה זוגלובק והיא הייתה רוקדת עם פסטרמה כל העניין היה ברור יותר
  • המתעניין 22/02/2017 17:09
    הגב לתגובה זו
    איך אתה יכול להיות כל כך צודק ועדיין לקום כל בוקר?
  • 2.
    משה בנימין 22/02/2017 09:42
    הגב לתגובה זו
    במחשבה פוסט דטרמיניסטית מדובר במיצג ניאו-סמנטי של רגשות ותלותיות חזקה בתוכן שהוא פרפורמנס קלאסי. לכן אין צורך לשלול ביקורת שהיא על הגבול בין המותר ללא נגיש.
  • קשקשן (ל"ת)
    מה אתה רוצה?? 22/02/2017 10:10
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מושון 22/02/2017 09:27
    הגב לתגובה זו
    קו הגבול בין מה שנחשב לאומנותי ומה שנחשב למסחרי-פרסומי? להזכירך, לפני כמה חודשים אוננת על הפרסומת של קנזו שהיא בעצם קליפ משעשע באורך מלא... לא קראת לזה אז קו דק בין מסחר לאומנות. כי זו קודם כל אומנות אז רק שתיזכר ותפסיק להיות צבוע: https://www.youtube.com/watch?v=ABz2m0olmPg תשתדל בבקשה לא תשפריץ לכל מקום, ותחזיר את הקלינקס כשמסיים
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.