המקבץ חזר: קמפיין להסתדרות המורים, תיקים חדשים ומסיבה

לקראת סוף השבוע, אייס הכין לכם מקבץ מגוון במיוחד - שכולל את מוטי מורל ורותם טוני, פנינה שלו, דודי מליץ, עידן רוט ואבירם בלזר, רותם שדה ורון גרנות
כתבי אייס | (1)

*** תיק שני יחד לאסטרטג מוטי מורל ומנהלת המשברים והקמפיינים רותם טוני. השנים ינהלו את קמפיין הבחירות של גילה קליין לתפקיד מזכ"ל הסתדרות המורים, מול ממלאת המקום הזמנית יפה בן דוד, ממשיכת דרכו של המזכ"ל המתפטר יוסי וסרמן, שעזב את תפקידו בשל הגשת כתב אישום חמור נגדו.

 

*** חברת הפארמה פנאקסיה תעשיות פרמצבטיות בע"מ שתפתח בקרוב מפעל למוצרי קנאביס תרופתיים בעיר לוד, שכרה את משרד יחסי הציבור שלו תקשורת של פנינה שלו, כדי ללוות את הפעילות התקשורתית שלה.

 

*** 2 לקוחות חדשים למחלקת הפיננסים של דודי מליץ יעוץ תקשורת ויחסי ציבור. מדובר ביוסי הרצוג וגיא גלבויז, מבכירי תעשיית האופציות הבינאריות בישראל. משרדו של מליץ עוסק בניהול משברים, ניהול מוניטין במדיה וברשת, ייעוץ אסטרטגי וניהול קמפיינים טקטיים בתחומים מגוונים. בין לקוחות החברה: זירת הסוחר 'מט"ח 24' עד להתמזגותה עם 'קולמקס', ניהול משבר עבור איגוד זירות הסוחר בישראל, דר' צבי גבאי - הממונה לשעבר על האכיפה ברשות לניירות ערך עד להתמזגות משרדו עם משרד עורכי הדין ברנע ושות', ועוד.

 

*** משרד יחסי הציבור goodnews בבעלותה של רותם שדה, קיבל מספר תקציבים חדשים: 'תרו' תעשיות רוקחות, רשת תחנות הבריאות בקניונים better me, מסעדת טש וטשה, עמותת HIS, בית לאימהות - NIMA, ליאונרדו - חברה להסרת שיער וקוסמטיקה, משרד עורכי הדין רישה המתמחה בתביעות נזיקין, רשת MOBILE 54, ושוק האקססוריז.

 

*** עידן רוט ואבירם בלזר השיקו לפני כשבוע משרד חדש ומאוחד, באירוע שקיימו בגני התערוכה בהשתתפותם של פוליטיקאים ואנשי עסקים. בלזר, הוא איש יחסי ציבור ותיק בקהילת היח"צ, ואילו רוט היה בעברו כתב בחדשות 10. שם המשרד החדש הוא 'בלזר רוט יחסי ציבור ואסטרטגיה'.

 

 

 

ח"כ אורן חזן בא לחגוג (צילום: אור גפן)

 

*** יובל כרמי מונתה למנהלת מחלקת התרבות והמופעים במשרד רון גרנות תקשורת, המטפל בין היתר בתיאטרון הקאמרי, תיאטרון השעה הישראלי, תיאטרון מחול רנה שינפלד, המפיק מאור מימון, להקת דמנטה, זמרת הפופ עדי ביטי ועוד. כרמי שימשה עד לאחרונה כמנהלת פרויקטים במחלקת הפיתוח העסקי בקבוצת ynet.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

משרד רון גרנות תקשורת קיבל לאחרונה את תקציב יחסי הציבור של 'דורי קמחי- תאורה אדריכלית' שיפתח בקרוב אולם תצוגה חדש בנמל תל אביב המיועד לתאורה אדריכלית. תקציבים נוספים שהתקבלו במשרד: מרכז האלצהיימר הישראלי, CITYBEE אדריכלים ועוד.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יעל 02/02/2017 17:16
    הגב לתגובה זו
    תגידו אתם רציניים? הייתם פעם במשרד של דודי מליץ? בחיאת תבקרו שם, ספרו את העובדים, ראו כמה חדרים יש שם, איזה מ"ר המשרד ומי הלקוחות שאשכרה יש לו ורק ואז תחליטו אם אתם אשכרה כותבים דברים כאלה.
מאי האח הגדולמאי האח הגדול
שובר קופות

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?

האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?

בן פלמון |
נושאים בכתבה האח הגדול

רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ,  אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.  

הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול?  יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים. 


אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.   


              תרצה כהן, האח הגדול


המספרים מאחורי האח הגדול 

האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים  זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.  

מאי האח הגדולמאי האח הגדול
שובר קופות

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?

האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?

בן פלמון |
נושאים בכתבה האח הגדול

רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ,  אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.  

הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול?  יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים. 


אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.   


              תרצה כהן, האח הגדול


המספרים מאחורי האח הגדול 

האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים  זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.