
אפי 2017: שלב הגשת העבודות נפתח עם קטגוריית DATA חדשה
תחרות האפי הבוחנת אפקטיביות במהלכי פרסום ושיווק יצאה לדרכה, עם פתיחת שלב ההגשות. השנה תתווסף לתחרות המנוהלת על ידי איגוד השיווק הישראלי, המי"ל ואיגוד חברות הפרסום, קטגוריה חדשה שתבחן מהלכים מבוססי BIG DATA. הקטגוריה מתייחסת למהלכים אפקטיבים שהתבססו על שימוש בדאטה ובטכנולוגיה לצורך זיהוי ואיפיון קהל היעד, והתאמת המדיה והמסר השיווקי לקהל זה.
תהליך הגשת המועמדויות יסתיים ב-20 באפריל 2017 ומיד לאחריו יחל הליך השיפוט הכולל שני סבבים הכוללים קריאת חומר כתוב (המציג את הרעיון והמהלכים האסטרטגיים שנעשו במסגרת הפעילות השיווקית) וצפייה באלמנטים הקריאטיביים שליוו את המהלך. בתום שני סבבי השיפוט ייקבעו הזוכים בכל קטגוריה, הזוכה בפרס ה- Grand Effie (מהלך השיווק והפרסום של השנה) והזוכה בפרס ה- Effie Platinum (הישגים לאורך זמן).
סגל השופטים כולל למעלה מ-60 שופטים מתעשיית השיווק והפרסום הרחבה. כבכל שנה, ידרג צוות שיפוט מיוחד המונה מנכ"לים בכירים במשק בלבד, בראשותו של יונה פוגל, מנכ"ל פז ויו"ר התחרות, את המהלכים שעלו לגמר בקטגורית ה-Effie Platinum. ציונם יהווה 50% מסך הציון הכולל. אירוע הסיום שבו יוכרזו הזוכים יתקיים כמדי שנה בחודש יולי.