4 שנים לאחר שהוקמה: סוכנות הדיגיטל GO UFO תיסגר
4 שנים לאחר שהוקמה על ידי אדי גולדנברג, לאוניד אנגרוב וסטיב רייזס, בוגרי באומן בר ריבנאי, סוכנות הדיגיטל GO UFO סוגרת את שעריה. גולדנברג הודיע על כך בפוסט בפייסבוק לפני מספר דקות. "זה פוסט קצת עצוב בשבילי" הוא כותב, "וארוך מדי בשבילכם בו אני מעדכן שאנחנו סוגרים בקרוב את חברת הדיגיטל שלנו Go UFO אחרי 4 שנים. מי ישמע גוגל התפרקו אבל זה היה הילד-מוטציה האהוב שלנו ואני מרגיש כאילו הורדנו אותו חי בשירותים...".
לדבריו סיבת הסגירה נעוצה ברצון של שותפיו, אנגרוב ורייזס, שהיו אמונים יותר על הצד הטכנולוגי של החברה, "לצאת לדרך חדשה בעולמות יותר הייטקים ורחוקים אחרי כל התקופה בה הם עבדו קשה עבור המון לקוחות ואני לא רוצה להחליף אותם על אותה מתכונת כך שאנחנו מתפצלים".
בפוסט כנה, גלוי וישיר כותב גולדנברג כי "התקדמנו וגדלנו כל שנה עם עוד פרוייקטים ועובדים אבל זה התחיל להרגיש כאילו אנחנו נתקעים בתקרה. אני מאוכזב כי הייתה לי מטרה ליצור בקטן בארץ משהו בסגנון R/GA מארה"ב שהיא סוכנות דיגיטל מובילה ומאוד ניסיונית-טכנולוגית, וירטואל ריאליטי כזאת, אבל זה לא קרה. בפועל ונשארנו בגזרות מוכרות של הדיגיטל למרות שמנו החייזרי. התחלנו יותר אקספרימנטלים בשנה הראשונה והיה פחות כסף אבל אולי יותר כיף וככל שהתקדמנו ונכנסו עוד פרוייקטים, נהיינו יותר כבדים באופן טבעי ולא הרגשנו שיש לאן להתקדם מבחינת האתגר. לקוחות בארץ לא רצים להשקיע בדברים חדשניים מדי בגלל הפוטנציאל המוגבל במדינה קטנה וגם לא הכי פתוחים לעיצוב לא שגרתי אבל האמנתי שאפשר ואני עדיין מאמין. אולי במבנה שונה מהיום".
במהלך שנים אלו וכפי שנכתב בפוסט, החברה הספיקה לא מעט ועמדה מאחורי אפליקציות נייטיב לרדיוס, מכבי ת"א, סודה סטרים ופרוייקט סיפורי ילדים למען ילדים כבדי שמיעה. בניית מערכת פנימית למקאן אריקסון העולמי ופלטפורמה דו-מסכית למאקו, 8 אתרים לפרוקטר אנד גמבל, טמפו ומעל 100 אתרים ופעילויות ללקוחות שונים, שעליהם כותב גולדנברג כי "רובם יצאו סבבה וזכו בפרסים קטנים על חוויית המשתמש שלהם. הצלחנו לנהל חברה קטנה של חמישה עובדים מוכשרים ופרוייקטים במיליוני שקלים מבלי שאף אחד ימות".
כזכור, 10 חודשים לאחר שהוקמה, GO UFO הכניסה את משרד הפרסום אלנבי כשותף בנתח שווה שהחזיק 50% ממניות הסוכנות. על כך כותב גולדנברג: "אני חייב המון תודה להרבה אנשים: לקוחות, חברים שהמליצו עלינו, אנשים איכותיים ממשרד הפרסום 'אלנבי' (שרוליק, גיאגיא, אלון ניזרי) שליוו אותנו ונכנסו לשותפות שקטה איתנו בחברה עוד בשנה הראשונה שלנו".
- 1.לא יכלו לסגור את אלנבי במקום? (ל"ת)שאולי 25/01/2017 12:06הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.