חברון זלצמן 23 זכה בתקציב הפרסום של מותגי בוגבו ישראל
משרד הפרסום חברון זלצמן 23 שנוצר מהחיבור בין דודי חברון, גבי זלצמן ו-"23" בבעלותו של יוסי צרפתי זכה בתקציב הפרסום של מותגי בוגבו ישראל, בתום מכרז.
בוגבו ישראל משווקת 3 מותגי פרימיום בינלאומיים: בוגבו (עגלות), מנשאי בייבי-ביורן (Babybjorn), ו- yoyo מבית בייביזן. בוגבו ישראל צפויה לעלות בשנה הקרובה עם מספר השקות וקמפיינים בטלוויזיה ובדיגיטל כאשר התקציב שיועמד לפעילות יעמוד על מיליוני שקלים בודדים.
לדברי מנהלת השיווק של בוגבו ישראל דפי גרון הרשקוביץ׳: ״לקראת האתגרים העומדים בפנינו בשנת 2017, החלטנו לחפש משרד פרסום שייתן מענה הולם בתחומי האסטרטגיה והדיגיטל. מצאנו בחברון זלצמן 23 את הפרטנרים הראויים ביותר, ומאחלת לכולנו בהצלחה״.
דודי חברון, מנכ״ל משותף בחברון זלצמן: ״לאט לאט חברון זלצמן הופך להיות בית למותגים בינלאומיים מובילים בתחומם. כבוד גדול עבורנו לטפל במותגי בוגבו. אני מודה על הבחירה ונעשה הכל, כדי להיות ראויים לאמון שנתנו בנו״.
- 6.מקסימים אחד אחד 04/01/2017 16:28הגב לתגובה זותצליחו!
- 5.דודי תעשה לי ילד... (המנשא עלייך) (ל"ת)אהוד 04/01/2017 16:22הגב לתגובה זו
- 4.מותג פח שנזרק ממשרד למשרד (ל"ת)דנית 04/01/2017 15:59הגב לתגובה זו
- 3.מותגים מדהימים למשרד מדהים (ל"ת)סיון 04/01/2017 14:43הגב לתגובה זו
- 2.מושון 04/01/2017 12:57הגב לתגובה זוגבי היקר ככ גאה כמו אבא לשמוע על ההצלחות שלך כן ירבו
- 1.תותחים! שיהיה בהצלחה! (ל"ת)אמיר 04/01/2017 12:24הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.