יורובסט 2014
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

הישג מרשים ל-GREAT: קמפיין קליק עלה לשורטליסט ביורובסט

בנוסף ל-GREAT משרד הפרסום אדלר חומסקי רשם אף הוא שורטליסט בקטגוריית הרדיו עבור המהלך לבית השנטי
משה בנימין | (1)

תחרות הפרסום האירופאית יורובסט, מתאגיד פסטיבלי קאן, חתמה היום את שלב השורטליסט במסגרת הליך שיפוט העבודות המקדים עם בשורה משמחת עבור משרד הדיגיטל GREAT. המשרד העפיל לשלב הגמר של התחרות בקטגוריית הסרטים  -FILM,  הנחשבות בכל תחרות פרסום לאחת היוקרתיות. בנוסף ל-GREAT משרד הפרסום אדלר חומסקי רשם אף הוא שורטליסט בקטגוריית הרדיו עבור המהלך לבית השנטי.

 

בתחרות שנעה בין מדינות היבשת באירופה מדי שנה ונערכת השנה ברומא שופטים 2 פרסומאים המייצגים את ישראל: ערן ניר מבאומן בר ריבנאי בקטגוריית ה-Film, Print ו-Print & Poster Craft ודני צ'כנובר מבעלי מנצ' ששופט בקטגוריית המדיה. בשלב הבא יועמדו הפרסומות של GREAT לקליק ואדלר לבית השנטי לבחינה נוספת שתקבע האם הן ראויות למדליות בקטגוריות הסרטים והרדיו. 

ההישג של GREAT מרשים במיוחד שכן מדובר במשרד שמתמחה בגזרת הדיגיטל ולמעשה מוכיח שהחלוקה לקטגוריות שייכת לעבר. הקמפיין שכבש את השופטים האירופאיים עלה לאוויר במרץ השנה בקונספט לא שגרתי כשהוא "מטריל" פרסומות למוצרי צריכה ומלביש עליהן פרסומת של קליק, בלוק מחתרתי, עם דיבוב מצחיק. 

 

קרדיטים - קליק

משרד הפרסום: גרייט דיגיטל

סמנכ"ל שיווק יוניליוור: מיכל גולדמן

מנהל תקשורת שיווקית: אייל עמית

מנהלת שיווק חטיפים יוניליוור: לורה קרן, עידו שני

מנהלת קטגורית שוקולד יוניליוור: חגית מנדס מנכ"ל גיא סעד סמנכ"ל קריאייטיב: רז מסינג קופירייטר בכיר: אילן ירוחם ארט דיירקטור בכיר: תום זכאי

קופרייטר: נמרוד עמית

ארט: רייצ'ל שניידר

מנהל מדיה חברתית: ברק ראובן

מנהל תוכן: אליאב מנדלסון

סמנכ"ל אסטרטגיה: איתמר בר

פלנר: רן שלהבי

סופרוויזר: נטע מגן

תקציבאי: הד עינב

חברת הפקה: אוג

במאי: ישי קרני

סאונד: סאונד האוס

יח"צ: ליטל קדוש מיפה אפרתי

מנכ"ל 49ers: ערן לופו

סמנכ"ל 49ers: לימור גורביץ'

הקמפיין של אדלר חומסקי לבית השנטי עלה לאוויר בנובמבר 2015, על רקע ציון יום הילד הבינלאומי. משרד הפרסום ובית השנטי יצאו במהלך שנקרא "קריאה אחרונה". מטרתו, כאמור, להעלות את המודעות בציבור לכך שבישראל חיים כ-14 אלף בני הנוער הנמצאים בסכנת חיים.

במסגרת המהלך, המשרד בחר מקומות ציבוריים בהם נהוג לשמוע כריזות על ילדים שהלכו לאיבוד כמו "ההורים של אלון, ההורים של אלון, אלון מחכה לכם...". רק שהפעם, ההודעה לא נשמעה בתבנית הקבועה אלא נוסחה אחרת עם סוף מצמרר כגון: "ההורים של אלון, אלון מחכה לכם כבר חצי שנה רעב ועייף ברחובות ירושלים. הבדידות הורגת אותו", "אימא של עדי, אימא של עדי...עדי מחכה כבר שלוש שנים לחזור הביתה. היא לא מסוגלת להעביר עוד לילה אחד ברחוב".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

קרדיטים:

סמנכ"ל קריאייטיב - טל ריבן

מנהל קריאייטב - זיו מאירי

קופירייטר - אסא קרן, יונתן טייטל

מנהלת לקוחות: מור פסו

סופרווייזרית: קרן שלוש

תקציבאית – מרגו רוזנברג

מפיקה בפועל – נעמה בלז

מנהלת ההפקה – גל יעקב

פלנינג ­– דניאל אביטל

צלמים – אלון גרגו וסער מזרחי

עורך – תומר לוי

מוזיקה מקורית – תומר בירן

בית פוסט – פוסט אופיס

סאונדהאוס - בית סאונד

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    סרט מצחיק (ל"ת)
    קופי ענן 02/12/2016 03:12
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.