יורובסט 2014
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

הישג מרשים ל-GREAT: קמפיין קליק עלה לשורטליסט ביורובסט

בנוסף ל-GREAT משרד הפרסום אדלר חומסקי רשם אף הוא שורטליסט בקטגוריית הרדיו עבור המהלך לבית השנטי
משה בנימין | (1)

תחרות הפרסום האירופאית יורובסט, מתאגיד פסטיבלי קאן, חתמה היום את שלב השורטליסט במסגרת הליך שיפוט העבודות המקדים עם בשורה משמחת עבור משרד הדיגיטל GREAT. המשרד העפיל לשלב הגמר של התחרות בקטגוריית הסרטים  -FILM,  הנחשבות בכל תחרות פרסום לאחת היוקרתיות. בנוסף ל-GREAT משרד הפרסום אדלר חומסקי רשם אף הוא שורטליסט בקטגוריית הרדיו עבור המהלך לבית השנטי.

 

בתחרות שנעה בין מדינות היבשת באירופה מדי שנה ונערכת השנה ברומא שופטים 2 פרסומאים המייצגים את ישראל: ערן ניר מבאומן בר ריבנאי בקטגוריית ה-Film, Print ו-Print & Poster Craft ודני צ'כנובר מבעלי מנצ' ששופט בקטגוריית המדיה. בשלב הבא יועמדו הפרסומות של GREAT לקליק ואדלר לבית השנטי לבחינה נוספת שתקבע האם הן ראויות למדליות בקטגוריות הסרטים והרדיו. 

ההישג של GREAT מרשים במיוחד שכן מדובר במשרד שמתמחה בגזרת הדיגיטל ולמעשה מוכיח שהחלוקה לקטגוריות שייכת לעבר. הקמפיין שכבש את השופטים האירופאיים עלה לאוויר במרץ השנה בקונספט לא שגרתי כשהוא "מטריל" פרסומות למוצרי צריכה ומלביש עליהן פרסומת של קליק, בלוק מחתרתי, עם דיבוב מצחיק. 

 

קרדיטים - קליק

משרד הפרסום: גרייט דיגיטל

סמנכ"ל שיווק יוניליוור: מיכל גולדמן

מנהל תקשורת שיווקית: אייל עמית

מנהלת שיווק חטיפים יוניליוור: לורה קרן, עידו שני

מנהלת קטגורית שוקולד יוניליוור: חגית מנדס מנכ"ל גיא סעד סמנכ"ל קריאייטיב: רז מסינג קופירייטר בכיר: אילן ירוחם ארט דיירקטור בכיר: תום זכאי

קופרייטר: נמרוד עמית

ארט: רייצ'ל שניידר

מנהל מדיה חברתית: ברק ראובן

מנהל תוכן: אליאב מנדלסון

סמנכ"ל אסטרטגיה: איתמר בר

פלנר: רן שלהבי

סופרוויזר: נטע מגן

תקציבאי: הד עינב

חברת הפקה: אוג

במאי: ישי קרני

סאונד: סאונד האוס

יח"צ: ליטל קדוש מיפה אפרתי

מנכ"ל 49ers: ערן לופו

סמנכ"ל 49ers: לימור גורביץ'

הקמפיין של אדלר חומסקי לבית השנטי עלה לאוויר בנובמבר 2015, על רקע ציון יום הילד הבינלאומי. משרד הפרסום ובית השנטי יצאו במהלך שנקרא "קריאה אחרונה". מטרתו, כאמור, להעלות את המודעות בציבור לכך שבישראל חיים כ-14 אלף בני הנוער הנמצאים בסכנת חיים.

במסגרת המהלך, המשרד בחר מקומות ציבוריים בהם נהוג לשמוע כריזות על ילדים שהלכו לאיבוד כמו "ההורים של אלון, ההורים של אלון, אלון מחכה לכם...". רק שהפעם, ההודעה לא נשמעה בתבנית הקבועה אלא נוסחה אחרת עם סוף מצמרר כגון: "ההורים של אלון, אלון מחכה לכם כבר חצי שנה רעב ועייף ברחובות ירושלים. הבדידות הורגת אותו", "אימא של עדי, אימא של עדי...עדי מחכה כבר שלוש שנים לחזור הביתה. היא לא מסוגלת להעביר עוד לילה אחד ברחוב".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

קרדיטים:

סמנכ"ל קריאייטיב - טל ריבן

מנהל קריאייטב - זיו מאירי

קופירייטר - אסא קרן, יונתן טייטל

מנהלת לקוחות: מור פסו

סופרווייזרית: קרן שלוש

תקציבאית – מרגו רוזנברג

מפיקה בפועל – נעמה בלז

מנהלת ההפקה – גל יעקב

פלנינג ­– דניאל אביטל

צלמים – אלון גרגו וסער מזרחי

עורך – תומר לוי

מוזיקה מקורית – תומר בירן

בית פוסט – פוסט אופיס

סאונדהאוס - בית סאונד

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    סרט מצחיק (ל"ת)
    קופי ענן 02/12/2016 03:12
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.