קריאייטיב עולמי: שליח דומינו'ס ביפן, ספר בקעקועים ו-HIV אחר
וקמפיין פרובוקטיבי שנלחם בסטיגמה מצרפת. סקירת קריאייטיב עולמית. מתחילים
1. מתמונה זוגית עם כריש לבן ועד עמידה על קצהו של גורד שחקים, ישנם צלמי סלפי שהולכים רחוק מידי. איסלנד שנחשבת למדינה עם נופים מדהימים, שחלקם עלולים להיות גם מסוכנים, יצרה סרטון שמסביר לתיירים העתידיים בה, כיצד לצלם סלפי מבלי להיפגע. הסרטון הוא חלק מאתר תיירותי "האקדמיה של איסלנד" שמטרתו למשוך תיירים למדינה. לא שצריך יותר מידי בשביל למשוך לשם תיירים, אבל בכל זאת אחלה דרך לקדם תיירות.
סלפי בזהירות
2. אם חשבתם שדרונס המביאים פיצה זה מפתיע, חכו עד שתראו את זה. לרגל חג המולד החליטו בדומינוס יפן להעסיק שליחים מסוג חדש - איילים. לכל אייל הצמידו GPS. זאת כדי שהלקוחות יוכלו לראות מתי הפיצה שלהם מגיעה. לא בטוח שהפיצה הגיע בזמן או בכלל, אבל עדיין שאפו על הניסיון.
דרונס זה פאסה
- באפט יכול לחייך - דומינוס פיצה מכה את התחזיות: המכירות בארה"ב מזנקות
- למרות דוח רבעוני מורכב, דומינו'ס מזנקת בכ-3% בטרום
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
3. בעולם בו היצע הספרים והסופרים כל כך גבוה צריך לעשות משהו אחר בשביל לבלוט. זה בדיוק מה שעשה אנדרה אוביידו מברזיל. לצורך קידום ספר שיריו לקח אנדרה את הקוראים הכי נלהבים שלו וקעקע על כל אחד מהם עמוד מהספר. התוצאה - ספר חי, נושם, שיישאר עם 32 אנשים לפחות לנצח.
ספר קעקועים
4. מעטים האנשים שיודעים כי נשאי HIV המטופלים בטיפול רפואי יכולים כיום להגיע לנקודת טיפול בה, הם כבר לא מדבקים גם אם הם מקיימים יחסי מין לא מוגנים. כך שהסטיגמה נשארת. לרגל יום האיידס יצא ארגון AIDES בקמפיין מודעות פרינט פרובוקטיבי המעביר בצורה מדהימה את המסר ש"לנשאי HIV שבטיפול יש הרבה מה להעביר. רק לא HIV".
- שובו של הפריים טיים
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
יש להם מה להעביר - המודעות:
הכותב הוא איש קריאייטיב בNo, No, No, No, No, YES ומרצה לפרסום במסלול האקדמי של המכללה למנהל

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.