מוטי שרף
צילום: רמי זרנגר
פרסום ראשון

אחרי שייעץ "מאחורי הקלעים": מוטי שרף מונה לדובר IDB

איש היח"צ ליווה את הקבוצה במשך כשנה וחצי כ"יועץ סתרים" שלא עובד מול התקשורת, וכעת שונתה צורת ההתקשרות עמו. רני רהב ימשיך לשמש דובר החברות הבנות
אלכסנדר כץ | (5)

IDB מינתה את איש יחסי הציבור מוטי שרף לדובר הקבוצה - כך נודע לאייס. על פי גורמים, רני רהב ימשיך לטפל בחברות הבנות של הקבוצה - סלקום, שופרסל, נכסים ובניין ודסק"ש.

"הרומן" עם שרף החל כאשר זה העניק במשך שנה וחצי שירותי תקשורת ל-IDB, שהסתיימו על פי החוזה לפני כ-4 חודשים. בתקופה זו הוא שימש יועץ מאחורי הקלעים ולא עסק בקשר ישיר עם התקשורת. ואולם לאחר מכן החליטו הצדדים על שינוי ההתקשרות – וסוכם עם העבודה, כמי שיטפל בקבוצה.

'שרף תקשורת', המוחזק על ידי שרף ושותפתו שרון צציק מרקוביץ, נחשב לאחר ממשרדי היח"צ והייעוץ התקשורתי הגדולים בישראל. על לקוחותיו נמנים בין היתר טבע, גוגל, הבורסה הישראלית, משרד האנרגיה, קבוצת אלוביץ, לאומי קארד, טויוטה, קבוצת עזריאלי ועוד.

 

את המשבצת הזו של דובר החברה מילא רהב במשך זמן ארוכה - עוד מתקופת תור הזהב שלה ושל בעליה נוחי דנקנר. הוא ליווה את דנקנר בשיא ההצלחה, אבל גם בתחילת הנפילה - בין היתר ברומן הלא מוצלח עם מעריב, ועד לקריסה שהובילה בסופו של דבר את דנקנר לספסל הנאשמים, להרשעה בהרצת מניות ולאפשרות כי יישלח למאסר.

 

לפני כ-3 שנים הפך אדוארדו אלשטיין לבעל השליטה הבלעדי בקבוצה, אז הוחלט כי רהב יטפל בחברות הבנות. בסך הכל מעריכים גורמים בתעשייה, הריטיינר של הקבוצה, כולל החברות הבנות, עומד על כ-100 אלף שקלים בחודש, מתיקי היח"צ הנאים בשוק יחסי הציבור הישראלי. 

 

לפני כחודשיים קיים אלשטיין מסיבת עיתונאים, במסגרתה דיבר על השקעותיו, החזון שלו ועל מתווה המכירה של מניות השליטה בחברת כלל ביטוח. את האירוע ניהל רהב. בגלובס העלו את השאלה האם מדובר בקמבק של יחצן העל בקבוצת IDB, וכדי להשאיר את ענן הערפל, רהב אף סירב להגיב בזמנו לדברים, ובדיעבד - בצדק.

 

מוטי שרף סירב להגיב. רני רהב אמר לאייס: "אני ממשיך לטפל בחברות הבנות".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    מוטי שרף = ניר חפץ לעניים (ל"ת)
    הלבן 11/03/2018 17:08
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    חמי 07/12/2016 11:30
    הגב לתגובה זו
    מוטי, תעשה לי בוטוקס!
  • 3.
    ממשיכים לשרוף כסף מיותר על נוכלים (ל"ת)
    ביזיון 07/11/2016 08:19
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רני 07/11/2016 08:10
    הגב לתגובה זו
    השוק כבר לא מאמין , דסקש צנחה 20% מיום ההודעה , שקט בכל הגזרות . עובדים עליכם בעיניים הסינים האלה יאללה ספר מה התכנית הבאה כי הסינים לא יעבירו אגורה
  • 1.
    בלא רווחים - מוטב פחות יח"ץ (ל"ת)
    עצה בחינם 06/11/2016 21:15
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.08%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.08%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״