אחרי שייעץ "מאחורי הקלעים": מוטי שרף מונה לדובר IDB
IDB מינתה את איש יחסי הציבור מוטי שרף לדובר הקבוצה - כך נודע לאייס. על פי גורמים, רני רהב ימשיך לטפל בחברות הבנות של הקבוצה - סלקום, שופרסל, נכסים ובניין ודסק"ש.
"הרומן" עם שרף החל כאשר זה העניק במשך שנה וחצי שירותי תקשורת ל-IDB, שהסתיימו על פי החוזה לפני כ-4 חודשים. בתקופה זו הוא שימש יועץ מאחורי הקלעים ולא עסק בקשר ישיר עם התקשורת. ואולם לאחר מכן החליטו הצדדים על שינוי ההתקשרות – וסוכם עם העבודה, כמי שיטפל בקבוצה.
'שרף תקשורת', המוחזק על ידי שרף ושותפתו שרון צציק מרקוביץ, נחשב לאחר ממשרדי היח"צ והייעוץ התקשורתי הגדולים בישראל. על לקוחותיו נמנים בין היתר טבע, גוגל, הבורסה הישראלית, משרד האנרגיה, קבוצת אלוביץ, לאומי קארד, טויוטה, קבוצת עזריאלי ועוד.
את המשבצת הזו של דובר החברה מילא רהב במשך זמן ארוכה - עוד מתקופת תור הזהב שלה ושל בעליה נוחי דנקנר. הוא ליווה את דנקנר בשיא ההצלחה, אבל גם בתחילת הנפילה - בין היתר ברומן הלא מוצלח עם מעריב, ועד לקריסה שהובילה בסופו של דבר את דנקנר לספסל הנאשמים, להרשעה בהרצת מניות ולאפשרות כי יישלח למאסר.
- נכסים ובנין עברה לרווח של 23 מיליון שקל ברבעון השני של 2018
- נוחי דנקנר נשלח לשנתיים מאסר בפועל, השופט - "לא בלב קל"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לפני כ-3 שנים הפך אדוארדו אלשטיין לבעל השליטה הבלעדי בקבוצה, אז הוחלט כי רהב יטפל בחברות הבנות. בסך הכל מעריכים גורמים בתעשייה, הריטיינר של הקבוצה, כולל החברות הבנות, עומד על כ-100 אלף שקלים בחודש, מתיקי היח"צ הנאים בשוק יחסי הציבור הישראלי.
לפני כחודשיים קיים אלשטיין מסיבת עיתונאים, במסגרתה דיבר על השקעותיו, החזון שלו ועל מתווה המכירה של מניות השליטה בחברת כלל ביטוח. את האירוע ניהל רהב. בגלובס העלו את השאלה האם מדובר בקמבק של יחצן העל בקבוצת IDB, וכדי להשאיר את ענן הערפל, רהב אף סירב להגיב בזמנו לדברים, ובדיעבד - בצדק.
מוטי שרף סירב להגיב. רני רהב אמר לאייס: "אני ממשיך לטפל בחברות הבנות".
- 5.מוטי שרף = ניר חפץ לעניים (ל"ת)הלבן 11/03/2018 17:08הגב לתגובה זו
- 4.חמי 07/12/2016 11:30הגב לתגובה זומוטי, תעשה לי בוטוקס!
- 3.ממשיכים לשרוף כסף מיותר על נוכלים (ל"ת)ביזיון 07/11/2016 08:19הגב לתגובה זו
- 2.רני 07/11/2016 08:10הגב לתגובה זוהשוק כבר לא מאמין , דסקש צנחה 20% מיום ההודעה , שקט בכל הגזרות . עובדים עליכם בעיניים הסינים האלה יאללה ספר מה התכנית הבאה כי הסינים לא יעבירו אגורה
- 1.בלא רווחים - מוטב פחות יח"ץ (ל"ת)עצה בחינם 06/11/2016 21:15הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
