ידיעות אחרונות
צילום: לוגו

המהלך של ידיעות: מהדורה רזה בקיוסקים, גרסה מלאה למנויים

במטרה לחזק את גרסת המנויים, ב'ידיעות' החלו למכור בקיוסקים מהדורה שאוגדה לקונטרס אחד וכוללת את מוספי העיתון - במחיר רגיל של 5 ש'. המנויים ימשיכו לקבל את הגרסה המלאה
אלכסנדר כץ | (3)
נושאים בכתבה ידיעות אחרונות

העיתונים הישראלים ממשיכים לנסות להתמודד עם המשבר בתחום הפרינט ונטישת הקוראים לטובת הדיגיטל. לאייס נודע כי ידיעות אחרונות התחיל להפיץ גרסה רזה בקיוסקים, באותו מחיר שנמכרה הגרסה המלאה - 5 שקלים לגיליון. הגרסה הרזה היא קונטרס שמאגד את כל מוספי העיתון, אבל לא עם כל התוכן. המטרה במהלך זה היא להפוך קוראים מזדמנים למנויים קבועים. כך העיתון לא יצטרך להתבסס על קנייה מזדמנת של לקוחות, אלא נהנה מהתחייבות לקוח לתקופה ארוכה, הגם שמדובר בהכנסה קטנה יותר עבור כל גיליון. מחיר מנויי רגיל עומד על 111 שקלים (מבצע ל-4 חודשים ראשונים - 89 שקלים), כאשר עבור זה מקבל הקורא בשבוע 5 עיתונים יומיים, ואת עיתון סוף השבוע עתיר המוספים. למעשה, בעיתון אומרים לקוראים כי עבור סכום כסף נמוך יותר יומית, הם יקבלו יותר תוכן אם רק יהיו מנויים.  הגרסה הרזה של 'ידיעות', למעשה מהדורה בסיכה אחת בה מופיעים כל המוספים, כבר מחולקת מזה שנים ברכבות, וגם במסעדות ובתי קפה. לצד זאת, מנויי הדיגיטל יכולים להמשיך להינות מגרסה מלאה של העיתון. גורמים בידיעות אחרונות טוענים כי אין כוונה להרחיב את "מהדורת הסיכה" למנויים, אלא לבדל בכך את המנויים מהעיתונים הנמכרים.   

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מידע פנים: מחירי הפרסום שלו צונחים, אין לו עוד שוק. מת (ל"ת)
    פרסומאי 13/10/2016 18:36
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ידיעות שייך לאתמול...שלום ולא להתראות (ל"ת)
    ביייייי ביייייי 13/10/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כבר שנים איש לא קונה בקיוסקים. הכל בלוף (ל"ת)
    שקרי נוני תמנוני 12/10/2016 17:45
    הגב לתגובה זו
עידן עמדי עם ההורים. קרדיט: רשתות חברתיותעידן עמדי עם ההורים. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול

אמנם תכנית הדגל של רשת תופסת את המקום הראשון בפריים טיים, אבל הסרט התיעודי של קשת על עידן עמדי הצליח להתחרות גם במלך הריאליטי; במהדורות החדשות חדשות 12 עדיין בראש, 14 במקום השני

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ברצועת הפריים ידוע כי כשרשת משדרת "האח הגדול", מלך הריאליטי מאז ומתמיד, היא בפיסגת הפריים הטיים. גם אמש המצב לא היה שונה, עם משדר שהוביל הפעם ל-17.9% רייטינג בלבד ו-465 אלף צופים, היות והתחרות של קשת הגיעה בצורת סרט תיעודי על עידן עמדי, שהצליח עם 14.1% רייטינג ו-321 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 255 אלף צופים ורייטינג של 8.9%. במקום האחרון היתה התכנית של חנוך דאום, "טאבו", עם 3.2% רייטינג ו-81 אלף צופים בלבד. 


הרייטינג של מהדורת החדשות במהלך השבוע כמעט ואינו משתנה, לאחר שכמעט והתקבעו הדירוגים, שבהם 12 בראש עם 12% רייטינג ו-307 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-195 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.3% ו-146 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.4% בלבד וכפי שכתבנו, נמצאת הרבה מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 80 אלף צופים בלבד, נתון שמורה על כך שרק 1 מכל 10 צופי חדשות צופה בחדשות כאן11. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה היא הרצועה שאחרי הפריים טיים, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 9.5% רייטינג ו-229 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 7.1% רייטינג ו-167אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם תכנית האירוח "פתחי את שי", עם רייטינג של 4.8% ו-142 אלף צופים. 

ברצועת הלייט נייט, רשת מובילה גם היא עם היום שהיה שמקבלת רייטינג של 5.5%, עם 130 אלף צופים. אחריה נמצאת אברי ושרקי עם רייטינג של 4.3% ו-98 אלף צופים, ואילו גם ברצועה הזאת ערוץ 14 הוא אחרון, עם סטורי לילה של יהודה שלזינגר, עם 3.2% ו-89 אלף צופים בלבד (שזה עדיין יותר ממהדורת החדשות המרכזית של כאן11). 


בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-67 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.4% רייטינג בלבד ו-32 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-55 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 0.6% רייטינג ו-13 אלף צופים בלבד.