מעולה: קרב דוגמניות בפרסומת "סטירות" של maelys
Maelys from FIRMA Creative Production on Vimeo.
- 7.דבי 28/09/2016 11:18הגב לתגובה זולגברים שמתחרמנים מול בנות שהולכות מכות (למרבה הצער לא הוסיפו בריכת בוץ. פספוס.) או לנשים שחושבות לעצמן WTF?
- 6.גאוני ! (ל"ת)מה זה משנה? 28/09/2016 09:51הגב לתגובה זו
- 5.שייקה 27/09/2016 15:56הגב לתגובה זוכל הכבוד ,פרסומת מעולה ואחלה משחק של כל המעורבות
- 4.שי 27/09/2016 15:03הגב לתגובה זוזה בגדול חרא של דבר, הקופי והחברה בטח משפשפים עכשיו משמחה ואם תהיה ביקורת כנגד האלימות הוא יוכלו להגיד שאין דבר כזה פרסום רע. מה שכן קיים זו פרסומת רעה.
- סתירה 27/09/2016 15:24הגב לתגובה זולכי תעשי ביוטי
- 3.יורם דרורי 27/09/2016 14:32הגב לתגובה זומצוין.
- 2.טל 27/09/2016 12:14הגב לתגובה זואנחנו בודקים אולי להכניס את זה למצעד הפרסומות של מנהלי שיווק מצייצים בפייסבוק. מבטיח לעדכן אתכם
- בבה 27/09/2016 14:25הגב לתגובה זובודקים אולי עאלק. את מי אתה מעניין ?
- בינוניות 27/09/2016 13:58הגב לתגובה זומנהלי שיווק מוצצים
- ממש בינוניות 27/09/2016 14:13והם שוב יבכו שמעשהו מטקבק בשמם.
- 1.משקיף מהצד 27/09/2016 11:31הגב לתגובה זולא ציפיתי לזה, מודה. מתחיל כסרט סטנדרטי והופך לסאגה מגניבה בטירוף שלא מרמזת בכלום על כך שמדובר במוצר קוסמטי. סחתיין. אחלה רעיון, כתיבה טובה, הפקה בת זונה. ככה עובדים בדיגיטל.
- אאאא 27/09/2016 13:56הגב לתגובה זובזמן שהמשרדים מתבוססים בתחנונים ללקוחות ובפחד לשמור לעצמם תקציבים, פרסומאים עצמאיים עושים להם בית ספר.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
