פרסומת maelys
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV

מעולה: קרב דוגמניות בפרסומת "סטירות" של maelys

לא בכל יום תוכלו לראות 4 דוגמניות ידועות כמו בר פאלי, רוסלנה רודינה, שירז טל ודורון מטלון סוטרות אחת לשנייה, או יותר נכון "מורידות כאפות" לכל עבר
משה בנימין | (12)
לפחות על פי נקודת הפתיחה שלו, מותג מסיכות ההזנה מבד לפנים, בשם Maelys הוא הדבר הכי רחוק שאפשר לדמיין בהקשר של פרסומת מיוחדת שתעלה על פנינו חיוך ענק. אולי זו הקטגוריה שבה פועל המוצר, שבדרך כלל נוטה ללכת לאזורים של אסתטיקה ויופי ולכן ההפתעה הגדולה, אך בכל אופן, לא בכל יום תוכלו לראות 4 דוגמניות ידועות כמו בר פאלי, רוסלנה רודינה, שירז טל ודורון מטלון סוטרות אחת לשנייה, או יותר נכון "מורידות כאפות" לכל עבר. המותג שמושק בישראל בימים אלו, על ידי חברת תידי אחזקות בע"מ, נתמך על ידי הקמפיין בו מככבות מי שנשכרו לשמש כפרזנטוריות של המותג. המותג צפוי לפעול באונליין בלבד ובהתאם כך גם סרטון הפרסומות שצולם עבור שידור ברשת. מעל לכל אפשר לציין שהפרסומת מפגינה רמת ביצוע גבוהה הן ברמת ההפקה, הן ברמת הבימוי והן ברמת הרעיון, הכתיבה ואפילו איכויות המשחק של הדוגמניות כמעל כולן בולטת שירז טל. מאחורי הקמפיין עומדת חברת ההפקות והקריאייטיב פירמה בבעלותם של רוני אברמובסקי ואדר שפרן. יחד עם צוות הקריאייטיב שעובד בשותפות וכתב את התסריט: יואב הבל ואסף זליקוביץ' והבימאי הוא ניר בקאי.   

Maelys from FIRMA Creative Production on Vimeo.

     

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    דבי 28/09/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    לגברים שמתחרמנים מול בנות שהולכות מכות (למרבה הצער לא הוסיפו בריכת בוץ. פספוס.) או לנשים שחושבות לעצמן WTF?
  • 6.
    גאוני ! (ל"ת)
    מה זה משנה? 28/09/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    שייקה 27/09/2016 15:56
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד ,פרסומת מעולה ואחלה משחק של כל המעורבות
  • 4.
    שי 27/09/2016 15:03
    הגב לתגובה זו
    זה בגדול חרא של דבר, הקופי והחברה בטח משפשפים עכשיו משמחה ואם תהיה ביקורת כנגד האלימות הוא יוכלו להגיד שאין דבר כזה פרסום רע. מה שכן קיים זו פרסומת רעה.
  • סתירה 27/09/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    לכי תעשי ביוטי
  • 3.
    יורם דרורי 27/09/2016 14:32
    הגב לתגובה זו
    מצוין.
  • 2.
    טל 27/09/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
    אנחנו בודקים אולי להכניס את זה למצעד הפרסומות של מנהלי שיווק מצייצים בפייסבוק. מבטיח לעדכן אתכם
  • בבה 27/09/2016 14:25
    הגב לתגובה זו
    בודקים אולי עאלק. את מי אתה מעניין ?
  • בינוניות 27/09/2016 13:58
    הגב לתגובה זו
    מנהלי שיווק מוצצים
  • ממש בינוניות 27/09/2016 14:13
    והם שוב יבכו שמעשהו מטקבק בשמם.
  • 1.
    משקיף מהצד 27/09/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    לא ציפיתי לזה, מודה. מתחיל כסרט סטנדרטי והופך לסאגה מגניבה בטירוף שלא מרמזת בכלום על כך שמדובר במוצר קוסמטי. סחתיין. אחלה רעיון, כתיבה טובה, הפקה בת זונה. ככה עובדים בדיגיטל.
  • אאאא 27/09/2016 13:56
    הגב לתגובה זו
    בזמן שהמשרדים מתבוססים בתחנונים ללקוחות ובפחד לשמור לעצמם תקציבים, פרסומאים עצמאיים עושים להם בית ספר.
אודי סגל ודוריה למפל; קרדיט: אתר רשת 13אודי סגל ודוריה למפל; קרדיט: אתר רשת 13
רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת

לאחר תקופת שיא של מהדורות חדשות בכל הערוצים, הנתונים לא רק שחוזרים לקדמותם אלא אף מייצרים הפרשים גדולים יותר בין גופי השידור, כשחדשות 13 יורדת מזה זמן רב לנתון לא מחמיא, עם מתחת ל-100 אלף צופים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול היה נמוך יחסית, עם כ-712 אלף צופים, אבל נתון מפתיע ולא מחמיא נרשם במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שירדה מתחת לרף ה-100 אלף צופים. בראש, כמובן, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 15.5% רייטינג ו-350 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.1% ו-202 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות 12, אלא אף היה פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של 13 עמדה על 4.5% רייטינג ו-95 אלף צופים ואילו חדשות כאן 11 היו עם נתונים עגומים אף יותר, ועם 2.7% רייטניג ו-65 אלף צופים בלבד.


ריאליטי האוכל בראש הפריים טיים

בפסגת הפריים טיים, עמדה, איך לא, "מאסטר שף", והוכיחה בפעם המי יודע כמה שרייטינג וריאליטי לא סתם מתחילים באותה האות, ועמדה על 14.6% רייטינג ו-337 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 6.5% רייטינג ו-141 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 5.9% רייטינג ו-180 אלף צופים. בסיום הרשימה היתה "זמן אמת", תכנית התחקירים כאן11, שהתמקדה בבר קופרשטיין, שורד השבי, ועמדה על 4.7% רייטינג ו-101 אלף צופים. 

רצועות נוספות 

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-72 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחילה להיות תחרות של ממש, עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.5% רייטינג ו-31 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.3% ו-62 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.3% רייטינג ו-44 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-33 אלף צופים.

אודי סגל ודוריה למפל; קרדיט: אתר רשת 13אודי סגל ודוריה למפל; קרדיט: אתר רשת 13
רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת

לאחר תקופת שיא של מהדורות חדשות בכל הערוצים, הנתונים לא רק שחוזרים לקדמותם אלא אף מייצרים הפרשים גדולים יותר בין גופי השידור, כשחדשות 13 יורדת מזה זמן רב לנתון לא מחמיא, עם מתחת ל-100 אלף צופים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול היה נמוך יחסית, עם כ-712 אלף צופים, אבל נתון מפתיע ולא מחמיא נרשם במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שירדה מתחת לרף ה-100 אלף צופים. בראש, כמובן, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 15.5% רייטינג ו-350 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.1% ו-202 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות 12, אלא אף היה פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של 13 עמדה על 4.5% רייטינג ו-95 אלף צופים ואילו חדשות כאן 11 היו עם נתונים עגומים אף יותר, ועם 2.7% רייטניג ו-65 אלף צופים בלבד.


ריאליטי האוכל בראש הפריים טיים

בפסגת הפריים טיים, עמדה, איך לא, "מאסטר שף", והוכיחה בפעם המי יודע כמה שרייטינג וריאליטי לא סתם מתחילים באותה האות, ועמדה על 14.6% רייטינג ו-337 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 6.5% רייטינג ו-141 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 5.9% רייטינג ו-180 אלף צופים. בסיום הרשימה היתה "זמן אמת", תכנית התחקירים כאן11, שהתמקדה בבר קופרשטיין, שורד השבי, ועמדה על 4.7% רייטינג ו-101 אלף צופים. 

רצועות נוספות 

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-72 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחילה להיות תחרות של ממש, עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.5% רייטינג ו-31 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.3% ו-62 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.3% רייטינג ו-44 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-33 אלף צופים.