לאומי. ערן זרחוביץ'
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV

הפנים החדשות של לאומי: ערן זרחוביץ' הוא "אופנת כהן ביזאר"

השחקן, חביב סמנכ"לי הקריאייטיב מצרף לרשימת הלקוחות שלו עוד מותג ענק והפעם בנק לאומי שעולה בקמפיין חדש לשירותי הבנקאות הדיגיטליים שלו
משה בנימין | (23)

קמפיין חדש לשירותי הבנקאות הדיגיטליים של לאומי עולה הערב לאוויר, עם פנים חדשות בפרונט: שחקן 'ארץ נהדרת' ערן זרחוביץ' בדמותה של "אופנת כהן ביזאר", רכזת החוגים, או בטייטל הרשמי "ראשת אשכול חוגים".

זרחוביץ', מהקומיקאים המצליחים והעסוקים בישראל ומי שנחשב לחביב סמנכ"לי הקריאייטיב, מככב בלא מעט פרסומות בשנים האחרונות.

הוא חוזר לחיקו של מקאן תל אביב לאחר נפילה כואבת שנרשמה בעבר עם קמפיין AIG שבו גילם את ה"לאמה" - קמפיין הומוריסטי שכמו קודמיו ב-AIG לא שרד זמן רב והוביל את חברת הביטוח למכרז חדש שבמסגרתו הועבר התקציב לראובני פרידן. זה גייס לתפקיד הראשי את מריאנו אידלמן, חברו של זרחוביץ' לקאסט של 'ארץ נהדרת'. 

 

תגובות לכתבה(23):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 16.
    פרסומת אדירה! זרחוביץ אדיר! (ל"ת)
    תמרה 26/09/2016 22:07
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    אורן 26/09/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    זה פשוט מדהים. מה קורה עם מנהלי הקריאייטיב הישראליים? בלי בושה הם פשוט משתמשים באותו קונספט לפרסם מותגים דומים. אסי כהן - כדמות גרוטסקית שיוצאת נגד הבנק הבינלאומי, אותו הוא מפרסם. שני כהן - כדמות גרוטסקית שיוצאת נגד הביטוח הישיר או האישי (השד יודע מי זה מי מרוב שאין בידול). אלי פיניש - כדמות גרוטסקית שיוצאת נגד חנות מכשירי החשמל אותה הוא מפרסם. אודי כגן - כדמות גרוטסקית שיוצא נגד סלקום טיוי, אותה הוא מפרסם. ערן זרחוביץ' - כדמות גרוטסקית שיוצאת נגד הבנק שאותה היא מפרסמת. ואני בטוח שיש עוד ושכחתי לרשום. אבל אשכרה, אותו קונספט, (כמעט) אותן עלילות. כמעט אותם משחקי מילים ושפה (אותם כותבים? ארץ נהדרת?). מה יהיה?
  • העיקר מצחיק גם כך דוחפים לנו 20 פרסומות בדקה במיוחד בוואלה VOD לפחות שיהיה מצחיק (ל"ת)
    :) 25/03/2017 22:24
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    היחידי שבאמת צוחק מהפרסומת הזאת זה יוסי לובטון. (ל"ת)
    למה זרחוביץ? למה? 22/09/2016 10:18
    הגב לתגובה זו
  • טוקבק גאוני (ל"ת)
    אח של לובטון 22/09/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    ערן 22/09/2016 09:21
    הגב לתגובה זו
    חבורה של מתוסכלים, חסרי כישרון שעובדים בשכר מינימום מבזבזים את זמנם בכתיבת טוקבקים אנונימיים ועלובים. מעניין מאוד מה פסגת הקריירה של כל הטוקבקיסטים שקטלו את הסרט החביב הזה. לכו הביתה
  • לא נכון 22/09/2016 16:26
    הגב לתגובה זו
    אבל זה באמת כתוב לא טוב ולא מצחיק
  • 12.
    רן 22/09/2016 02:40
    הגב לתגובה זו
    מי בלאומי אישר את זה?
  • 11.
    פרסמן תחליף דיסקט (ל"ת)
    די הבנו 21/09/2016 19:31
    הגב לתגובה זו
  • מחזק את דברי זה שמעלי (ל"ת)
    פרסמן תחליף מקצוע 21/09/2016 19:41
    הגב לתגובה זו
  • ריקי 21/09/2016 21:44
    אז כדאי להקשיב
  • 10.
    בוב הבנאי האמיתי 21/09/2016 19:30
    הגב לתגובה זו
    תכלס...
  • 9.
    עופר 21/09/2016 19:19
    הגב לתגובה זו
    צריך לראות כמה פעמים כדי לקלוט את כל הדקויות
  • 8.
    הילה 21/09/2016 18:51
    הגב לתגובה זו
    כל הפרסומות של מקאן אותו סגנון של דנית ... הצליח עם דנית כי זה היה חדש מסעיר מצחיק ומאז הכל נראה חיקוי שלא מתרומם ...גם כאן מדובר בסרטון משעמם שאפילו לא החזיק אותי עד הסוף . מאוד מאכזב
  • סבלנות יקירתי (ל"ת)
    רהב 21/09/2016 19:15
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    דני 21/09/2016 17:49
    הגב לתגובה זו
    לזרחוביץ׳ מגיע יותר מזה. חבל
  • 6.
    יוני 21/09/2016 16:17
    הגב לתגובה זו
    אני כמעט יכול לשמוע את הלקוח יושב מאחורה ומתעקש להפוך את הסרטון הזה לבנאלי עד כאב, כי הקהל עלול לא להבין.
  • 5.
    הנפיחה הקסומה 21/09/2016 15:51
    הגב לתגובה זו
    טכניקה משומשת וכתיבה מיוזעת. לא מצחיק, ונראה שזרחוביץ' וגורפינקל לא באמת ניסו לבנות דמות מיוחדת או מעניינת. חוץ מקצת איפור ובדיחות לוחצות אין שם כלום.
  • 4.
    כמה לרלרלת. (ל"ת)
    מסכן זה שאישר את זה. 21/09/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אמיר 21/09/2016 15:02
    הגב לתגובה זו
    כבר לפני שנה דובר בקבוצת מנהלי שיווק מצייצים בפייסבוק על רעיונות קריאייטיבים הרבה יותר לקידום בנקאות דיגיטלית. מוזמנים לבקר ולצייץ.
  • מיכאל 21/09/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    כולה עובד קבלן שבטוח שהמציא את השיווק. שאלת את עצמך למה הכנס ששנוררת חצי מתנה לא המריא?
  • 2.
    חביב פלוס לא יותר (ל"ת)
    ד״ר חביב 21/09/2016 14:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נורית 21/09/2016 14:55
    הגב לתגובה זו
    חבל שאין עוד סרטונים
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.