הפנים החדשות של לאומי: ערן זרחוביץ' הוא "אופנת כהן ביזאר"
קמפיין חדש לשירותי הבנקאות הדיגיטליים של לאומי עולה הערב לאוויר, עם פנים חדשות בפרונט: שחקן 'ארץ נהדרת' ערן זרחוביץ' בדמותה של "אופנת כהן ביזאר", רכזת החוגים, או בטייטל הרשמי "ראשת אשכול חוגים".
זרחוביץ', מהקומיקאים המצליחים והעסוקים בישראל ומי שנחשב לחביב סמנכ"לי הקריאייטיב, מככב בלא מעט פרסומות בשנים האחרונות.
הוא חוזר לחיקו של מקאן תל אביב לאחר נפילה כואבת שנרשמה בעבר עם קמפיין AIG שבו גילם את ה"לאמה" - קמפיין הומוריסטי שכמו קודמיו ב-AIG לא שרד זמן רב והוביל את חברת הביטוח למכרז חדש שבמסגרתו הועבר התקציב לראובני פרידן. זה גייס לתפקיד הראשי את מריאנו אידלמן, חברו של זרחוביץ' לקאסט של 'ארץ נהדרת'.
- 16.פרסומת אדירה! זרחוביץ אדיר! (ל"ת)תמרה 26/09/2016 22:07הגב לתגובה זו
- 15.אורן 26/09/2016 17:22הגב לתגובה זוזה פשוט מדהים. מה קורה עם מנהלי הקריאייטיב הישראליים? בלי בושה הם פשוט משתמשים באותו קונספט לפרסם מותגים דומים. אסי כהן - כדמות גרוטסקית שיוצאת נגד הבנק הבינלאומי, אותו הוא מפרסם. שני כהן - כדמות גרוטסקית שיוצאת נגד הביטוח הישיר או האישי (השד יודע מי זה מי מרוב שאין בידול). אלי פיניש - כדמות גרוטסקית שיוצאת נגד חנות מכשירי החשמל אותה הוא מפרסם. אודי כגן - כדמות גרוטסקית שיוצא נגד סלקום טיוי, אותה הוא מפרסם. ערן זרחוביץ' - כדמות גרוטסקית שיוצאת נגד הבנק שאותה היא מפרסמת. ואני בטוח שיש עוד ושכחתי לרשום. אבל אשכרה, אותו קונספט, (כמעט) אותן עלילות. כמעט אותם משחקי מילים ושפה (אותם כותבים? ארץ נהדרת?). מה יהיה?
- העיקר מצחיק גם כך דוחפים לנו 20 פרסומות בדקה במיוחד בוואלה VOD לפחות שיהיה מצחיק (ל"ת):) 25/03/2017 22:24הגב לתגובה זו
- 14.היחידי שבאמת צוחק מהפרסומת הזאת זה יוסי לובטון. (ל"ת)למה זרחוביץ? למה? 22/09/2016 10:18הגב לתגובה זו
- טוקבק גאוני (ל"ת)אח של לובטון 22/09/2016 11:10הגב לתגובה זו
- 13.ערן 22/09/2016 09:21הגב לתגובה זוחבורה של מתוסכלים, חסרי כישרון שעובדים בשכר מינימום מבזבזים את זמנם בכתיבת טוקבקים אנונימיים ועלובים. מעניין מאוד מה פסגת הקריירה של כל הטוקבקיסטים שקטלו את הסרט החביב הזה. לכו הביתה
- לא נכון 22/09/2016 16:26הגב לתגובה זואבל זה באמת כתוב לא טוב ולא מצחיק
- 12.רן 22/09/2016 02:40הגב לתגובה זומי בלאומי אישר את זה?
- 11.פרסמן תחליף דיסקט (ל"ת)די הבנו 21/09/2016 19:31הגב לתגובה זו
- מחזק את דברי זה שמעלי (ל"ת)פרסמן תחליף מקצוע 21/09/2016 19:41הגב לתגובה זו
- ריקי 21/09/2016 21:44אז כדאי להקשיב
- 10.בוב הבנאי האמיתי 21/09/2016 19:30הגב לתגובה זותכלס...
- 9.עופר 21/09/2016 19:19הגב לתגובה זוצריך לראות כמה פעמים כדי לקלוט את כל הדקויות
- 8.הילה 21/09/2016 18:51הגב לתגובה זוכל הפרסומות של מקאן אותו סגנון של דנית ... הצליח עם דנית כי זה היה חדש מסעיר מצחיק ומאז הכל נראה חיקוי שלא מתרומם ...גם כאן מדובר בסרטון משעמם שאפילו לא החזיק אותי עד הסוף . מאוד מאכזב
- סבלנות יקירתי (ל"ת)רהב 21/09/2016 19:15הגב לתגובה זו
- 7.דני 21/09/2016 17:49הגב לתגובה זולזרחוביץ׳ מגיע יותר מזה. חבל
- 6.יוני 21/09/2016 16:17הגב לתגובה זואני כמעט יכול לשמוע את הלקוח יושב מאחורה ומתעקש להפוך את הסרטון הזה לבנאלי עד כאב, כי הקהל עלול לא להבין.
- 5.הנפיחה הקסומה 21/09/2016 15:51הגב לתגובה זוטכניקה משומשת וכתיבה מיוזעת. לא מצחיק, ונראה שזרחוביץ' וגורפינקל לא באמת ניסו לבנות דמות מיוחדת או מעניינת. חוץ מקצת איפור ובדיחות לוחצות אין שם כלום.
- 4.כמה לרלרלת. (ל"ת)מסכן זה שאישר את זה. 21/09/2016 15:13הגב לתגובה זו
- 3.אמיר 21/09/2016 15:02הגב לתגובה זוכבר לפני שנה דובר בקבוצת מנהלי שיווק מצייצים בפייסבוק על רעיונות קריאייטיבים הרבה יותר לקידום בנקאות דיגיטלית. מוזמנים לבקר ולצייץ.
- מיכאל 21/09/2016 16:14הגב לתגובה זוכולה עובד קבלן שבטוח שהמציא את השיווק. שאלת את עצמך למה הכנס ששנוררת חצי מתנה לא המריא?
- 2.חביב פלוס לא יותר (ל"ת)ד״ר חביב 21/09/2016 14:55הגב לתגובה זו
- 1.נורית 21/09/2016 14:55הגב לתגובה זוחבל שאין עוד סרטונים
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
