איל חומסקי
צילום: טקס האפי 2014

אדלר זכה בתקציבי פיאט ואלפא: "יעבדו בריטיינר קריאייטיב"

למרות התקציב הגדול שנפל בחלקו של אדלר, בקבוצת סמל"ת שומרים לעצמם את המרכיב המרכזי של פעילות הפרסום בישראל, במונחים כספיים - רכש המדיה. סמל"ת משלמת למשרדיה ריטיינר חודשי לניהול הקריאייטיב מבלי לעובר דרך המתווכים השונים בדרך
משה בנימין | (1)

יבואנית מותגי הרכב סמל"ת שנפרדה לאחרונה ממשרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן מעבירה את תקציב הפרסום של פיאט ואלפא רומיאו לידי משרד הפרסום אדלר חומסקי. הבחירה באדלר מגיעה לאחר סדרת פגישות שערכה סמל"ת בראשות המנכ"ל אורי להב עם מספר משרדי פרסום במה שלהגדרתו לא נחשב כמכרז כפי שבענף הפרסום נוטים להגדיר.

אדלר יקבל לידיו את חלקו של דרורי ארועטי ברמן לאחר שזה עבד עם סמל"ת מעל לעשור. לדברי להב "פגשנו מספר משרדי פרסום, גדולים יותר ופחות מכל מיני עולמות והתרשמנו מהכל. לבסוף החלטנו שאדלר חומסקי הוא המשרד המתאים הן מבחינת יכולות קריאייטיביות והן מבחינת כח האדם שלו והיכולת שלו לשתף איתנו פעולה ולעבוד איתנו".

נכון לעכשיו מערך הפרסום של סמל"ת כולל את LEAD (אף הוא מקבוצת אדלר חומסקי) שמטפל בסובארו, ירושה מימי יפנאוטו שהעבירה אליו את התקציב, לפני שזו נמכרה לסמל"ת לפני 3 שנים, וזו החליטה להשאיר את LEAD במערך. פיאט ואלפא רומיאו יעבדו עם אדלר חומסקי, כמו גם מותג הרכב לנצ'יה למרות שבימים אלו הוא לא כולל פעילות פרסומית, אך במידה ויוחלט שכן, אדלר יהיה זה שיקבל לידיו את התקציב.

בנוסף, קבוצת סמל"ת תחל לשווק בישראל את מותגי הרכב שהוחזקו בידי חברת מכשירי תנועה: ג'יפ, קרייזלר ודודג' אך אלו צפוים ללכת למשרד אחר ולא בהכרח לאדלר או LEAD. מנכ"ל סמל"ת, להב אומר לאייס עוד כי "העובדה ש-LEAD מקבוצת אדלר עובד עם סמל"ת לא הוסיפה למשרד נקודות זכות יוחדות, הבחירה בו הגיעה לאור היכולות שלו והתפיסה שלנו שהוא יכול להיות יצירתי מספיק כדי לנהל את התקציב שיכלול בקרוב דגמים חדשים שצפויים לשנותא ת פני המותג".

עם זאת, למרות התקציב הגדול שנפל בחלקו של אדלר, בקבוצת סמל"ת שומרים לעצמם את המרכיב המרכזי של פעילות הפרסום בישראל, במונחים כספיים - רכש המדיה. על פי מדיניות החברה משרדי הפרסום שעובדים עימו אינם מנהלים את רכש המדיה שמבוצע על ידי יחידה פנימית בחברה. סמל"ת משלמת למשרדיה ריטיינר חודשי לניהול הקריאייטיב מבלי לעובר דרך המתווכים השונים בדרך.

להב למוד הניסיון עבד בעבר עם חברות מדיה כגון יוניברסל, מדיה-קום ויוניון ולדבריו "אם אני קונה לבד כנראה שאני חושב שאני קונה יותר טוב, כשאני קונה ישירות ומדלג על כל מי שבדרך". על ההסכם מול משרדי הפרסום אומר להב: "לא אכנס להסכמים החתומים שלנו אבל משרדי הפרסום יודעים שהם לא קונים מדיה עבורנו ואם יש עמלה כלשהי המשולמת בחזרה - היא צריכה להגיע אלינו". 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    קונים לבד ומשלמים בהתאם... (ל"ת)
    תם עידן היפעת 19/07/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״