קבוצת קרסו מוציאה את תקציב רכש המדיה בדיגיטל למכרז
קבוצת קרסו מוציאה את תקציב רכש המדיה שלה בדיגיטל למכרז - כך נודע לאייס. מערך הפרסום של קרסו כולל את משרדי הפרסום ענבר מרחב G ו-FOUR.
היבואנית מביאה ארצה את מותגי הרכב ניסאן, אינפיניטי, דאצ'יה ורנו. ענבר מטפל בתקציבי הפרסום של ניסאן ואינפיניטי מזה מספר שנים ואילו FOUR הצטרף למערך בשנתיים האחרונות לאחר שגליקמן שמיר סמסונוב קיבל לידיו את תקציב כלמוביל וסיים את ההתקשרות עם קרסו. בנוסף, קיבל לידיו FOUR את תקציב הפרסום של מותג הלואו-קוסט דאצ'יה שקבוצת קרסו החלה לייבא לארץ לפני כשנה.
מערך רכש המדיה של הקבוצה מחולק בין אופליין לאונליין, כאשר חלק הדיגיטל המוערך בכ-6 מיליון שקלים, מופקד בידיה של יוניון מדיה בבעלותו של אורן יוניוב. ענבר מרחב G רוכש את המדיה באופליין למותגים בהם הןא מטפל באמצעות ROI - חברת רכש המדיה שבבעלות המשרד. במקביל, רכש המדיה באופליין מנוהל על ידי עמי קדם.
מקבוצת קרסו נמסר: "אין תגובה".
- 7.רונן 13/07/2016 16:33הגב לתגובה זועכשיו שהם עוזבים אתם מלכלכים. כל כך עלוב
- 6.גיהנום 13/07/2016 15:48הגב לתגובה זואני מרחם על מי שצריך לעבוד בקרסו ועל מי שצריך לעבוד עם קרסו. השם ירחם.
- 5.קולגה 13/07/2016 09:00הגב לתגובה זולא מבינים פרסום לא מבינים מדיה
- 4.אני 12/07/2016 17:37הגב לתגובה זותודה לאל. לקוח מהגיהנום
- 3.איציק 12/07/2016 16:28הגב לתגובה זוחרא לקוח חרא אנשים במיוחד הקודקודים תקציב ענק בלי אפשרות להרוויח ממליץ להתרחק אפילו הפיתוי גדול
- 2.מור 12/07/2016 15:33הגב לתגובה זולקוח נוראי,טרחן, חשדן וקמצן, דורש 20% החזרים מהתקציב ששם ומשלם רייטנר של שקל וחצי. מסוג הלקוחות שדורשים את הכל בכל שעה ולא אוהבים לשלם. לטווח הרחוק, יגרום להפסדים. בהצלחה לזוכים המסכנים
- זלמן 12/07/2016 16:22הגב לתגובה זוקופי פסט לטקסט של 2
- 1.איכססס קרסו (ל"ת)איכססס 12/07/2016 14:33הגב לתגובה זו

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.