מקאן יטפל במדיה ובדיגיטל של לוריאל - בהיקף 6 מיליון ש'
לאחר מספר שבועות שבהן ניהלה שני מכרזים נפרדים על תקציבי המדיה והדיגיטל שלה - חברת לוריאל (L'Oreal ISRAEL) תפקיד את מלוא הפעילות - ב-2 הסקטורים - בקבוצת מקאן. תקציב הדיגיטל-מדיה של לוריאל צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים.
בישורת האחרונה בהתמודדות על התקציבים התחרו מול מקאן משרדי הפרסום גיתם BBDO ו-K logic, וכמו מקאן, שניהם התמודדו על המדיה והדיגיטל. במסגרת ההתקשרות בין הצדדים, מקאן יספקו ללוריאל שירותים הנוגעים לכלל חטיבות החברה בתחומי המדיה, האנליזה, ניהול התוכן, הקריאייטיב וה-SEO, ובין היתר יהיו אמונים על רכש מדיה, ניטור וניתוח תוצאות ברשת ויטפלו במגוון מותגי הקוסמטיקה של לוריאל ישראל, שכוללים 14 מותגים, ביניהם: לוריאל פריז, לנקום, גרנייה, קילס, מייבלין ניו-יורק, וישי, קרסטס ועוד.
בלוריאל מציינים כי החברה "נמצאת בעיצומה של טרנספורמציה דיגיטלית ומעמידה את פעילות הדיגיטל במרכז העשייה השיווקית". מערך הדיגיטל בחברה מנוהל על ידי ליאת אוליאל, שהצטרפה לאחרונה לחברה כמנהלת דיגיטל ומחקר שיווקי, תפקיד חדש שנוצר במסגרת העמקת פעילות הדיגיטל של החברה.
עבור מקאן מדובר במכרז הראשון שמביא לידי ביטוי את האג'נדה והידע המקצועי שאותם מיישם ומנחיל עמית משיח במשרד - תפיסה הוליסטית שמנסה להביא לכל התמודדות במכרז ולכל לקוח הצעה שמבוססת על כל היחידות שפועלת תחת מקאן, מהוואלי ועד חברת המדיה, באמצעות קריאייטיב, תוכן, דגיטל ויכולות פרפורמנס, עבור בגיוסים שהצטרפו לנבחרת של מקאן - אותה הרכיב משיח תחתיו - וכוללת את נדב פרסמן, אלדד וינברגר, מאור חן, רותי רודנר ועוד.
- איה בכור קוחניצקי מונתה לסמנכ"לית קריאייטיב בגיתם BBDO
- נערכים לחג: שופרסל גייסה את עמרי כספי לקמפיין לפסח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "לוריאל ישראל נמצאת בעיצומה של טרנספורמציה דיגיטלית שתהווה מרכיב מרכזי באסטרטגיה של החברה. העמדת פעילות הדיגיטל במרכז העשייה השיווקית בכל מותגי וחטיבות החברה בישראל, יהווה מנוע צמיחה מרכזי של החברה בשנים הקרובות. תקציב ההשקעה בדיגיטל ימשיך לצמוח יחד עם ROI משופר, שיווק פרוגרמטי וקריאייטיב מדויק יותר".
אלי שגיב. טרנספורמציה דיגיטלית
עמית משיח, מנכ"ל מקאן תל אביב: "במהלך השנה האחרונה בנינו הצעת ערך ייחודית הכוללת קריאטיב, הפצה וטכנולוגיה ומחברת בין בניית מותג ותדמית לבין תוצאות עסקיות. יש למקאן שיתוף פעולה הדוק עם לוריאל ברחבי העולם ואנחנו מודים על האמון בבחירה בנו להוביל את תהליך הטרנספורמציה עבור הקבוצה בישראל ומצפים לעבודה המשותפת".
- 5.אוי כמה כיף זה לדגדג את החור... האנאלי (ל"ת)מני 04/07/2016 13:05הגב לתגובה זו
- 4.טרנספורמטור דיגיטלי 04/07/2016 11:34הגב לתגובה זוהגיע הזמן באמת. ולא רק בלוריאל. גם בריאל מדריד, ריאל סוסיאדד וריאל ואיאדוליד.
- 3.לפרגן 04/07/2016 11:02הגב לתגובה זובואו תפרגנו, זה שיש משרדים חדשים שמביאים פרילנסרים שיעשו להם את הקריאטיב ואחכ לוקחים על זה אפי זה לא אומר שהם משרדים שווים. יש לזה הרבה יותר מזה. ומקאן ושילוח בכל זאת יש לזה קילומטרז אז משרדי העשירייה השנייה, אנא תנוחו , כי האף עולה מהר למעלה, אבל יירד אחכ גם מהר למטה.
- 2.ירון אביאל 04/07/2016 09:59הגב לתגובה זוכל כתבה עליהם יש פה 100 תגובות של קנאים.. עכשיו מה יכתבו? לקחו בגדול ובמקצועי..לא עובד שם אבל הם היום הכי טובים.
- 1.דנה 04/07/2016 09:50הגב לתגובה זוmedia wize = creative לא ממש אסטרטגיה לא
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
