מקאן יטפל במדיה ובדיגיטל של לוריאל - בהיקף 6 מיליון ש'
לאחר מספר שבועות שבהן ניהלה שני מכרזים נפרדים על תקציבי המדיה והדיגיטל שלה - חברת לוריאל (L'Oreal ISRAEL) תפקיד את מלוא הפעילות - ב-2 הסקטורים - בקבוצת מקאן. תקציב הדיגיטל-מדיה של לוריאל צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים.
בישורת האחרונה בהתמודדות על התקציבים התחרו מול מקאן משרדי הפרסום גיתם BBDO ו-K logic, וכמו מקאן, שניהם התמודדו על המדיה והדיגיטל. במסגרת ההתקשרות בין הצדדים, מקאן יספקו ללוריאל שירותים הנוגעים לכלל חטיבות החברה בתחומי המדיה, האנליזה, ניהול התוכן, הקריאייטיב וה-SEO, ובין היתר יהיו אמונים על רכש מדיה, ניטור וניתוח תוצאות ברשת ויטפלו במגוון מותגי הקוסמטיקה של לוריאל ישראל, שכוללים 14 מותגים, ביניהם: לוריאל פריז, לנקום, גרנייה, קילס, מייבלין ניו-יורק, וישי, קרסטס ועוד.
בלוריאל מציינים כי החברה "נמצאת בעיצומה של טרנספורמציה דיגיטלית ומעמידה את פעילות הדיגיטל במרכז העשייה השיווקית". מערך הדיגיטל בחברה מנוהל על ידי ליאת אוליאל, שהצטרפה לאחרונה לחברה כמנהלת דיגיטל ומחקר שיווקי, תפקיד חדש שנוצר במסגרת העמקת פעילות הדיגיטל של החברה.
עבור מקאן מדובר במכרז הראשון שמביא לידי ביטוי את האג'נדה והידע המקצועי שאותם מיישם ומנחיל עמית משיח במשרד - תפיסה הוליסטית שמנסה להביא לכל התמודדות במכרז ולכל לקוח הצעה שמבוססת על כל היחידות שפועלת תחת מקאן, מהוואלי ועד חברת המדיה, באמצעות קריאייטיב, תוכן, דגיטל ויכולות פרפורמנס, עבור בגיוסים שהצטרפו לנבחרת של מקאן - אותה הרכיב משיח תחתיו - וכוללת את נדב פרסמן, אלדד וינברגר, מאור חן, רותי רודנר ועוד.
- איה בכור קוחניצקי מונתה לסמנכ"לית קריאייטיב בגיתם BBDO
- נערכים לחג: שופרסל גייסה את עמרי כספי לקמפיין לפסח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "לוריאל ישראל נמצאת בעיצומה של טרנספורמציה דיגיטלית שתהווה מרכיב מרכזי באסטרטגיה של החברה. העמדת פעילות הדיגיטל במרכז העשייה השיווקית בכל מותגי וחטיבות החברה בישראל, יהווה מנוע צמיחה מרכזי של החברה בשנים הקרובות. תקציב ההשקעה בדיגיטל ימשיך לצמוח יחד עם ROI משופר, שיווק פרוגרמטי וקריאייטיב מדויק יותר".
אלי שגיב. טרנספורמציה דיגיטלית
עמית משיח, מנכ"ל מקאן תל אביב: "במהלך השנה האחרונה בנינו הצעת ערך ייחודית הכוללת קריאטיב, הפצה וטכנולוגיה ומחברת בין בניית מותג ותדמית לבין תוצאות עסקיות. יש למקאן שיתוף פעולה הדוק עם לוריאל ברחבי העולם ואנחנו מודים על האמון בבחירה בנו להוביל את תהליך הטרנספורמציה עבור הקבוצה בישראל ומצפים לעבודה המשותפת".
- 5.אוי כמה כיף זה לדגדג את החור... האנאלי (ל"ת)מני 04/07/2016 13:05הגב לתגובה זו
- 4.טרנספורמטור דיגיטלי 04/07/2016 11:34הגב לתגובה זוהגיע הזמן באמת. ולא רק בלוריאל. גם בריאל מדריד, ריאל סוסיאדד וריאל ואיאדוליד.
- 3.לפרגן 04/07/2016 11:02הגב לתגובה זובואו תפרגנו, זה שיש משרדים חדשים שמביאים פרילנסרים שיעשו להם את הקריאטיב ואחכ לוקחים על זה אפי זה לא אומר שהם משרדים שווים. יש לזה הרבה יותר מזה. ומקאן ושילוח בכל זאת יש לזה קילומטרז אז משרדי העשירייה השנייה, אנא תנוחו , כי האף עולה מהר למעלה, אבל יירד אחכ גם מהר למטה.
- 2.ירון אביאל 04/07/2016 09:59הגב לתגובה זוכל כתבה עליהם יש פה 100 תגובות של קנאים.. עכשיו מה יכתבו? לקחו בגדול ובמקצועי..לא עובד שם אבל הם היום הכי טובים.
- 1.דנה 04/07/2016 09:50הגב לתגובה זוmedia wize = creative לא ממש אסטרטגיה לא
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
