תקופה חמה: 3 לקוחות חדשים ב-teenk המתמחה בצעירים
משרד הפרסום teenk המתמחה בבני נוער וצעירים מתחיל את הקיץ עם 3 לקוחות חדשים: adidas, קייטנות אוניברסיטת תל אביב וקמפיינים חדשים של לפ"מ עבור משרד הכלכלה ומשרד התחבורה.
הקמפיין למותג 'אדידס' ישראל בהובלת בן רצון, יהיה על פלטפורמת סנאפצ'ט שבה יועברו שידורים חיים ממתחם היורו הייחודי שהוקם במתחם נמל ת"א. לקמפיין קייטנות אוניברסיטת תל אביב, חברו ב- teenk, ליוטיוברים מובילים שיעלו סרטונים בערוצי היוטיוב שלהם ויחשפו את גלגל "אינספור האפשרויות" של האוניברסיטה של הקייטנות. הגלגל ישמש את היוטיוברים להגריל צ'אלנג' מבין הצ'אלנג'ים של הקייטנה על בסיס החוגים המוצעים בה.
במסגרת שת"פ של teenk עם לפ"מ, עלו לאוויר 2 קמפיינים: הראשון למשרד הכלכלה, לחידוד זכויות בני נוער בעבודה לקראת החופש הגדול, לטובתה רתמו את ליגל רז. הקמפיין השני, למשרד התחבורה והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, שיעלה בקרוב, מיועד "להחזיר את המדרכה להולכי רגל" ובמקביל ללמד את רוכבי האופניים לרכב לפי חוקי התנועה ורכיבה בטוחה.
יניב וייצמן, מנכ"ל ובעלים teenk: "אנו מברכים על הצטרפותם של לקוחות חדשים למשרד, כך שנוכל לספק ערך מוסף, עם הנגשה לעולמות התוכן של בני הנוער. מדובר בתקציבים מרתקים וחשובים שאנחנו גאים לקחת חלק בפעילות שלהם".
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
