ארץ נהדרת מריאנו אידלמן
צילום: צילום מסך: קשת, ערוץ 2
רייטינג

ארץ נהדרת, הרייטינג פחות: רק 24% לתכנית הדגל של 'קשת' - שממשיכה לאבד צופים

רק לפני שבועיים קיבלה כמעט 30%. ביום ו': 'שישי' עם נתון הרייטינג הנמוך ביותר מאז הצטרפה אילה חסון. ביום ה': 27.8% להשקת 'צומת מילר' 
אלכסנדר כץ | (4)

תכנית הדגל של הזכיינית קשת ממשיכה לאבד צופים ברצועת השידור החדשה שלה – מוצ"ש. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי ארץ נהדרת רשמה אמש 24%, מול 26.7% בשבוע שעבר ו-29.4% לפני שבועיים, כלומר ירידה של כמעט 20% בפרק זמן של שבועיים. מנגד, גב האומה (ערוץ 10) התחזקה קלות מ-8.2% ל-9%.

 

הסדרה יום האם (קשת, ערוץ 2) קיבלה 16.1%, ירידה של 2 נקודות ביחס לפרק הקודם. ואחריה: 'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת, ערוץ 2) שקיבלה 10.8% ו'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) עם 6.8%. 'בנות הזהב' (ערוץ 10) רשמה 5.9%, ושידור חוזר של 'שי בשידור' (ערוץ 10) עם 5.5%.

משחק היורו בין פולין לשוויץ (ערוץ 1) שהחל ב-16:00, הניב נתון נהדר של 6.8%. 

 

בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) קיבלה 18.3%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם נתון פושר מאד של 6.4%. 'חדשות השבת' (ערוץ 1) קיבלה 4.5%, ואחריה 'רואים עולם' (ערוץ 1) עם 4.8%. 

 

 

יום ו'

 

2 פרקי סברי מרנן (קשת, ערוץ 2) קיבלו 15.7% ו-16.9%, ואחריהן 'עוד כותרות עם קיציס' (קשת, ערוץ 2) עם 11.5%. שי בשידור (ערוץ 10) רשמה 4.9%, ולקט של 'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) עם 3.2%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אולפן שישי- סיכום השבוע' (חדשות 2) קיבלה 8.8% מול 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ 10)  עם 4%.

 

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) הסתפקה ב-13.9%, מול 5.3% ל'שישי' - הנתון הנמוך ביותר מאז הגיעה אילה חסון לערוץ 10 והחלה להגיש את התכנית. 'יומן' (ערוץ 1) רשמה 3.5%.

 

 

יום ה'

 

 

השקת הסדרה צומת מילר (קשת, ערוץ 2) של אדיר מילר ניפקה 27.8% - ההשקה הגבוה ביותר לקומדיה חדשה ב-3 השנים האחרונות. מיד אחריה הדוקו-ריאליטי המתמחים (קשת, ערוץ 2) ניפקה 24.3%. הסדרה שטיסל (ערוץ 1) קיבלה 5%, יותר מבייבי בום, שבערוץ 10 החליטו לשדר בשידור חוזר שלישי – ולהסתפק ב-4.9%,

 

'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת, ערוץ 2) רשמה 13.9%, ואחריה 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) עם 9.5%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) ניפקו 5.1% כל אחת, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) רשמה 6.6% ו'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) 2.5%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 8%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 9.4%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הסתפקה ב-5%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם נתון נמוך במיוחד של 15%, מול 8.7% לא גבוהים בכלל ל'חדשות 10'. 'מבט' (ערוץ 1) הניבה 4%. 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    נמאס הם 26/06/2016 22:18
    הגב לתגובה זו
    והכל אק על הימין בדיחות של צפון תל אביב שמבינים אותם אם בכלל אק במערכת ירוץ 2קדימה רדו מהמסך ומהר
  • 2.
    הדמות של ביבי , מאוסה והמאסה (ל"ת)
    חכם מימון 26/06/2016 14:48
    הגב לתגובה זו
  • ל-2. ככה מדברים על ביבי? (ל"ת)
    אי אי אי 27/06/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כל הכבוד 26/06/2016 11:09
    הגב לתגובה זו
    המשחק של אשתו של אדיר לוקה בחסר מעבר לכך הכל מדוייק
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.