ליפא שמעלצר פפסי מקס
צילום: צילום מסך
TV

לא תאמינו שזה קמפיין למגזר החרדי: צפו במהלך של פפסי מקס - כולל סרטון יוצא דופן

משרד 'פידבק' שכרה את הזמר החסידי האמריקאי ליפא שמעלצר שמככב בסרטון קופצני במיוחד. הקמפיין יכלול גם אינטרנט ורשתות חברתיות, הפרינט יקבל גרסה מרוככת יותר
אלכסנדר כץ | (3)

פפסי השיקה השבוע במהלך פרסומי וקידום מכירות חדש עבור המותג פפסי מקס, בכיכובה של בר רפאלי. אבל מחר (יום ג') יעלה המהלך הייעודי עבור הקהל החרדי – שאפשר להגדיר אותו כפורץ דרך בפניה למגזר הנחשב שמרני יחסית, וזאת בין היתר עם סרטון לא סטנדרטי בכלל.

 

את המהלך באמצעות משרד הפרסום המגזרי פידבק, מוביל הזמר והבדרן החסידי היהודי-אמריקאי ליפא שמעלצר, בעל החזות התיאטרלית. כפי שקורה בקמפיין הכללי שכולל גם מהלך של בחירת 50 מסעדות אוכל הרחוב הטובות ביותר, כך גם במגזר החרדי שיתבסס בין היתר על אפיק קידום המכירות – במסעדות בריכוזים חרדיים. 

 

הקמפיין שעלותו תעמוד על פי הערכות בכמה מאות אלפי שקלים, כולל סרטון שהופיע בעזרתו של שלמה ריבקין ומוטי בוקצין. הסרטון יופיע ממחר באתרי אינטרנט חרדיים וברשתות החברתיות. בגזרה זו הסרטון יופץ גפ בקבוצות וואטסאפ מובילות - פלטפורמת פרסום פופולארית במגזר החרדי שלא זוכה עדיין לביטוי אצל החילוניים.

 

 

הקמפיין ישודר גם בתחנות הרדיו החרדיות קול ברמה וקול חי, ובגרסה מרוככת הרבה יותר, גם בעיתונות המודפסת, המחשבת לשמרנית ביותר מבין אמצעי התקשורת במגזר.

 

במקביל לקמפיין, המהלך יזכה לפעילות קד"מ אגרסיבית הכוללת עמדות ברשתות שיווק, ובמסעדות בולטות וגלאט-כשרות בריכוזים חרדים, כאשר היעד הוא יום חמישי בערב ובלילה – המועד בו המסעדות מלאות בסועדים שהגיעו אליהן לאכילת הטשולנט שלפני שבת.

 

הדיילים יעשו שימוש בעזרים דיגיטליים שנחשבים ליוצאי דופן במגזר החרדי. הדיילים יתייצבו ניידות בריכוזי המסעדות ויקרינו את הסרטון ללקוחות באמצעות מכשירי אייפד. הם גם יאפשרו ללקוחות להצביע בו במקום.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    רענן 20/06/2016 22:48
    הגב לתגובה זו
    מי שמכר את הקמפיין הזה לפפסי כקמפיין "חרדי" הוא גאון. חרדים אמיתיים מתעבים את הזמר הספציפי הזה והעיתונות הממסדית החרדית לא תאפשר דריסת רגל לקמפיין המגוחך הזה. מישהו מוכן להתערב?
  • הבוקר מופיעות פרסומות של פפסי מקס בעיתונות המגזר (ל"ת)
    מוטי 21/06/2016 08:39
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יגאל רווח 20/06/2016 21:00
    הגב לתגובה זו
    בינה כל הכבוד. ידענו שתגיעי רחוק. מענין לראות את הקמפיין
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.