לא תאמינו שזה קמפיין למגזר החרדי: צפו במהלך של פפסי מקס - כולל סרטון יוצא דופן
פפסי השיקה השבוע במהלך פרסומי וקידום מכירות חדש עבור המותג פפסי מקס, בכיכובה של בר רפאלי. אבל מחר (יום ג') יעלה המהלך הייעודי עבור הקהל החרדי – שאפשר להגדיר אותו כפורץ דרך בפניה למגזר הנחשב שמרני יחסית, וזאת בין היתר עם סרטון לא סטנדרטי בכלל.
את המהלך באמצעות משרד הפרסום המגזרי פידבק, מוביל הזמר והבדרן החסידי היהודי-אמריקאי ליפא שמעלצר, בעל החזות התיאטרלית. כפי שקורה בקמפיין הכללי שכולל גם מהלך של בחירת 50 מסעדות אוכל הרחוב הטובות ביותר, כך גם במגזר החרדי שיתבסס בין היתר על אפיק קידום המכירות – במסעדות בריכוזים חרדיים.
הקמפיין שעלותו תעמוד על פי הערכות בכמה מאות אלפי שקלים, כולל סרטון שהופיע בעזרתו של שלמה ריבקין ומוטי בוקצין. הסרטון יופיע ממחר באתרי אינטרנט חרדיים וברשתות החברתיות. בגזרה זו הסרטון יופץ גפ בקבוצות וואטסאפ מובילות - פלטפורמת פרסום פופולארית במגזר החרדי שלא זוכה עדיין לביטוי אצל החילוניים.
הקמפיין ישודר גם בתחנות הרדיו החרדיות קול ברמה וקול חי, ובגרסה מרוככת הרבה יותר, גם בעיתונות המודפסת, המחשבת לשמרנית ביותר מבין אמצעי התקשורת במגזר.
במקביל לקמפיין, המהלך יזכה לפעילות קד"מ אגרסיבית הכוללת עמדות ברשתות שיווק, ובמסעדות בולטות וגלאט-כשרות בריכוזים חרדים, כאשר היעד הוא יום חמישי בערב ובלילה – המועד בו המסעדות מלאות בסועדים שהגיעו אליהן לאכילת הטשולנט שלפני שבת.
הדיילים יעשו שימוש בעזרים דיגיטליים שנחשבים ליוצאי דופן במגזר החרדי. הדיילים יתייצבו ניידות בריכוזי המסעדות ויקרינו את הסרטון ללקוחות באמצעות מכשירי אייפד. הם גם יאפשרו ללקוחות להצביע בו במקום.
- 2.רענן 20/06/2016 22:48הגב לתגובה זומי שמכר את הקמפיין הזה לפפסי כקמפיין "חרדי" הוא גאון. חרדים אמיתיים מתעבים את הזמר הספציפי הזה והעיתונות הממסדית החרדית לא תאפשר דריסת רגל לקמפיין המגוחך הזה. מישהו מוכן להתערב?
- הבוקר מופיעות פרסומות של פפסי מקס בעיתונות המגזר (ל"ת)מוטי 21/06/2016 08:39הגב לתגובה זו
- 1.יגאל רווח 20/06/2016 21:00הגב לתגובה זובינה כל הכבוד. ידענו שתגיעי רחוק. מענין לראות את הקמפיין
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
