רוממה מצטרפת לחגיגה: ערוץ 1 רכש מצ'רלטון זכויות לשידור 7 ממשחקי היורו
רשות השידור רכשה מצ'רלטון 7 משחקי טורניר היורו שיתחיל בסוף השבוע בצרפת, ותשדרם במהלך הטורניר. בכך היא מצטרפת לערוץ 10 ורשת שגם כן רכשו חלק מהמשחקים, וכמובן לצ'רלטון עצמה – בעלת זכויות השידור – שתשדר את רוב המשחקים בערוצים בתשלום.
את הזכויות לשידור המשחקים רכשה בעבר צ'רלטון בסכום המוערך ב-5.5 מיליון אירו. בסך הכל הטורניר כולל 51 משחקים, אולם על פי הוראת מועצת הכבלים והלווין, משחק הפתיחה והשלבים המאוחרים של הטורניר צריכים להיות משודרים בערוצים פתוחים, ולכן החברה הגיעה לשורת הסכמים עם ערוצי ברודקאסט.
13 משחקים ישודרו ברשת – ערוץ 2, כולל אחד ממשחקי רבע הגמר ומשחק הגמר עצמו, ו-6 משחקים בערוץ 10 (משחק הפתיחה, 2 רבעי גמר ו-2 חצאי גמר). כעת 7 משחקים נוספים ישודרו בערוץ 1 ובפורמט HD פתוח לכלל הצופים: מהשלבים המוקדמים ישודרו המפגשים אלבניה-שוויץ, אוסטריה-הונגריה, אוקראינה-צפון אירלנד, איסלנד-הונגריה, איסלנד-אוסטריה. בנוסף ישודר משחק משלב שמינית הגמר, ומשחק מרבע הגמר.
במסגרת ההסכמים, צ'רלטון תעביר את השידורים לערוצים הפתוחים, תשלח צוותים ותהיה אחראית על אולפן היורו. כפי שפורסם באייס, הצוותים לטורניר הם רמי וייץ עם הפרשנים ניר לוין ומוטי איווניר שישדרו ברוטציה. הצוות השני כולל את לירן שכנר והפרשן זאביק זלצר. השדר הבכיר של החברה, מאיר איינשטיין, ישדר משחקים מהאולפן בישראל ולא יצטרף לטורניר בצרפת מסיבות אישיות.
- 1.אם לא היית אומר לי ללכת לעזאזל, היית מקבל את המידע הזה ביום שלישי בלעדית (ל"ת)לא לפרסום 05/06/2016 15:22הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.