מלכלוכית לסינדרלה: על המהפך המיתוגי של העיר באר שבע - בזכות הכדורגל
דווקא הכדורגל יביא בזמן הקרוב לחשיפה את המהפך שעברה העיר באר שבע. מעטים מכירים עד כמה התפתחה בירת הדרום והנה דווקא האליפות של הפועל המקומית היא זאת שפותחת צוהר לישראלים אל באר שבע החדשה.
עד לפני כמה ימים יכולנו לשאול ישראלים, ודאי מאזור המרכז, על באר שבע, והיינו מקבלים אסוציאציות של מדבר, נגב ועוני, בו בזמן שבירת הנגב נמצאת דווקא בדרך הבטוחה להיפוך לבירת הסייבר של ישראל, כאשר ראש העיר רוביק דנילוביץ' השכיל לגייס את ראש הממשלה ו-3 הממשלות האחרונות והוביל לפיתוחו של פארק קרסו למדע, הקמפוס הצפוני של האוניברסיטה, הפקולטה לארכיטקטורה עם מכללת סמי שמעון ,SCE והמרכז הרפואי החדש לצד בית החולים סורוקה.
באר שבע זינקה לצמרת התרבותית של ישראל עם תיאטרון באר שבע, הקמת משכן לאומניות הבמה, מוזיאון ילדים אטרקטיבי (הלונדע) ובפתח העיר ייפתח סינמה-סיטי מודרני, כאשר השבוע כבר ייחנך מתחם yes פלאנט. גם איכות החיים והסביבה עברו מהפך עם פינוי פיקוד דרום מהעיר העתיקה והפיכת המתחם לאזור תרבות ובילוי, הקמת הפארק הענק של נחל באר שבע והזרמת מים בערוץ הנחל, תכנון הספורטק ופארק המים.
ועכשיו כולם מופתעים לגלות עד כמה התקרבה באר שבע למרכז והמרכז התקרב אליה עם הרכבת וכביש 6 שמנגישים את באר שבע, שתהנה מעיר הבה"דים וכבר מתכננת עוד 5 שכונות חדשות ו-20 אלף יחידות דיור לעיר הצעירה שכ-40% אחוז מתושביה מתחת לגיל 30.
בקורס שהעברתי השנה במרכז הבינתחומי על שיווק ומיתוג מדינות וערים, זכיתי בין השאר ל-3 סטודנטים מצטיינים ומקוריים - גילי האושנר, אלה פדבה ורועי סלע, שחקרו את מיתוג באר שבע והגיעו למסקנה כי דווקא האצטדיון החדש והחדיש, בליווי האליפות ההיסטורית, הוא ודווקא הוא, יפתח את עיני ישראל לעיר הדרומית הרחוקה שתיחשף כעיר של הזדמנויות.
זה כבר קרה לסין באולימפיאדת 2008 כאשר מאות מיליונים שהכירו את המדינה כיעד רחוק, קומוניסטי ומפגר, נחשפו לסין החדשה רק בערב הפתיחה של אירוע הספורט הענק. כאשר זיקוקי דינור האירו את שמי סין, הם האירו במקביל את עיניהם של מיליארדים בעולם שראו את המופע המודרני, המתוחכם והטכנולוגי ביותר שנראה אי פעם. ביום אחד ירד אסימון עולמי שפתח את עידן המותגים הסיניים הגדולים, כמו HAIER, HUAWEI ו-ALIEXPRESS, שכובשים מאז את העולם.
כך גם אולימפיאדת ברצלונה 1992 שפתחה את העיר לעולם וביחד עם קבוצת הכדורגל האגדתית, מרונלדיניו דרך אינייסטה וצ'אבי, ועד ניימר ומסי, מביאים לברצלונה מיליוני תיירים שמציפים את העיר ומצמיחים את הכלכלה הקטלונית.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
כאוהד מכבי תל אביב, רציתי בכל מעודי שהצהובים יזכו באליפות, אך בתוך תוכי ידעתי עד כמה האליפות של באר שבע תביא לצדק לעיר שבקרבות שחרורה השתתף אבא שלי לפני 68 שנה. עכשיו תורה של התקשורת להמשיך בבאר שבע מהאצטדיון לאוניברסיטה, לתיאטרון, לפארק המדע. לחשוף את בירת הסייבר של ישראל, עיר העתיד של ישראל.
ד"ר גיל סמסונוב הוא שותף במשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב
- 4.סינדלה עדיין מזוהמת מלוכלכת מלאה בזבל (ל"ת)לכלוכית בחיים האמתים 14/11/2016 12:39הגב לתגובה זו
- 3.ארז מויאל 24/05/2016 17:43הגב לתגובה זואיזה יופי של כתבה ד"ר...ב"ש מזמן לא העיר שחוצים כדי להגיע לאילת...יש לנו ראש עיר תותח..וו'ינר שלא מוותר ועושה רבות למען העיר...מאז בחירתו העיר משתנה כל הזמן...והיחוד של באר שבע זה שעם זה שהיא גודלת..תמיד נשארת עיר חמה מלטפת....ומחבקת...כדאי לגור כאן.
- 2.אבשלום קור 24/05/2016 17:07הגב לתגובה זואפשר לעשות דוקטורט אי אפשר להפסיק להיות בצעירי הליכוד
- 1.פחחחח 24/05/2016 16:50הגב לתגובה זוהיעד הבא לעקוף את הוליווד. ניו יורק פאריז ולונדון תתכוננו, אתן הבאות בתור. אפילו רני רהב היה מסמיק מליקוק יחצני כזה לדנילביץ'
- מתחת לשימלה, סינדרלה היתה ותשאר לכלוכית. (ל"ת)שימלה זה לא מספיק 27/10/2016 08:58הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
