למרות העונה הזוועתית: FOX תמשיך לאמץ את מכבי ת"א ב-1.5 מיליון דולר
מועדון הכדורסל מכבי תל אביב וחברת FOX ימשיכו לשתף פעולה גם בעונה הבאה, למרות העונה הגרועה ביותר בתולדות המועדון – עם הדחה בשלב מוקדם ממשחקי היורוליג, והפסדים רבים גם בליגה המקומית. מותג האופנה ימשיך לאמץ את החברה בכל המשחקים הרשמיים שלה וביורוליג תמורת 1.5 מיליון דולר, כפי ששילם בעונה החולפת. בין הצדדים גם הוחלט על אופציה לשנה נוספת מעבר לשנה הבאה.
עד לעונה הקודמת אימצה אלקטרה את מכבי במשך 7 עונות, ועוד לפני כן אימצה עלית את הקבוצה, קשר של עשרות שנים שהפך את 2 המותגים האלה לכל כך מזוהים זה עם זה – "מכבי עלית תל אביב". עם חתימת החוזה בשנה שעברה, הסכימה פוקס לשנות את הלוגו האדום שלה על מדי מכבי - הצבע המזוהה עם היריבה העירונית הפועל, לצבע צהוב.
ההסכם בין הצדדים יכלול בין היתר שיתוף פעולה נרחב בנושאי שיווק ומרצ'נדייז, כאשר ליין מוצרים וביגוד של מכבי תל אביב יימכר בכ-140 חנויות של FOX, הפרושות בכל רחבי הארץ.
הנהלת מכבי תל אביב ויו"ר המועדון עו"ד שמעון מזרחי מסרו: "אנו שמחים על המשך השותפות עם חברת האופנה הישראלית המובילה FOX, ועל הבעת האמון לאחר עונה שהיא בהחלט לא סטנדרטית. אנו מסתכלים כעת קדימה, לקראת מאבקי האליפות וגם על העונה הבאה, חדשה ומוצלחת, עם כמות משחקים אטרקטיביים ביורוליג גדולה מאי-פעם, ומצפים להמשך שיתוף פעולה פורה עם FOX".
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
