למרות העונה הזוועתית: FOX תמשיך לאמץ את מכבי ת"א ב-1.5 מיליון דולר
מועדון הכדורסל מכבי תל אביב וחברת FOX ימשיכו לשתף פעולה גם בעונה הבאה, למרות העונה הגרועה ביותר בתולדות המועדון – עם הדחה בשלב מוקדם ממשחקי היורוליג, והפסדים רבים גם בליגה המקומית. מותג האופנה ימשיך לאמץ את החברה בכל המשחקים הרשמיים שלה וביורוליג תמורת 1.5 מיליון דולר, כפי ששילם בעונה החולפת. בין הצדדים גם הוחלט על אופציה לשנה נוספת מעבר לשנה הבאה.
עד לעונה הקודמת אימצה אלקטרה את מכבי במשך 7 עונות, ועוד לפני כן אימצה עלית את הקבוצה, קשר של עשרות שנים שהפך את 2 המותגים האלה לכל כך מזוהים זה עם זה – "מכבי עלית תל אביב". עם חתימת החוזה בשנה שעברה, הסכימה פוקס לשנות את הלוגו האדום שלה על מדי מכבי - הצבע המזוהה עם היריבה העירונית הפועל, לצבע צהוב.
ההסכם בין הצדדים יכלול בין היתר שיתוף פעולה נרחב בנושאי שיווק ומרצ'נדייז, כאשר ליין מוצרים וביגוד של מכבי תל אביב יימכר בכ-140 חנויות של FOX, הפרושות בכל רחבי הארץ.
הנהלת מכבי תל אביב ויו"ר המועדון עו"ד שמעון מזרחי מסרו: "אנו שמחים על המשך השותפות עם חברת האופנה הישראלית המובילה FOX, ועל הבעת האמון לאחר עונה שהיא בהחלט לא סטנדרטית. אנו מסתכלים כעת קדימה, לקראת מאבקי האליפות וגם על העונה הבאה, חדשה ומוצלחת, עם כמות משחקים אטרקטיביים ביורוליג גדולה מאי-פעם, ומצפים להמשך שיתוף פעולה פורה עם FOX".

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.