רותי רודנר
צילום: עידו איז׳ק
פרסום ראשון

גיוס נוסף במקאן: רותי רודנר חוזרת לעולם הפרסום - מונתה לסמנכ"לית תוכן במשרד

רודנר, שעבדה בכבלים, בלוויין ובערוצי הטלוויזיה השונים, כתבה ופיתחה פורמטים. בעבר עבדה בגיתם BBDO וכעת תנהל את תחום התוכן עבור מותגים במקאן
אלכסנדר כץ | (13)

אשת התוכן רותי רודנר חוזרת לעולם הפרסום. לאייס נודע כי רודנר תשמש סמנכ"ל תוכן במקאן תל אביב, ותוביל פיתוח ויישום אסטרטגיות תוכן עבור המותגים השונים במקאן.

 

רודנר בעלת ניסיון רב בפיתוח אסטרטגיות תוכן ותכנים עבור מותגים בפלטפורמות שונות. את דרכה החלה כעורכת בהארץ, משם עברה לחברת החדשות של ערוץ 2. בהמשך ניהלה ערוצים דיגיטליים בחברות הכבלים ובלוויין והייתה מנהלת הפיתוח של קשת וסמנכ"לית התוכן באתר נענע10 כשהוא הפך לאתר של ערוץ 10. ובכלל, התוכן הוא דבר הזורם בתוך המשפחה – כשהיא נשואה לגיא פינס, מגיש 'ערב טוב' בערוץ 10 ומבעלי משרד הפקות תוכן.

 

אחרי שעזבה את נענע10, הצטרפה לגיתם BBDO כאחראית פיתוח תוכן בתחום האינטרנט. בהמשך התמקדה בפיתוח וביצירה, ובקרוב תעלה בערוץ 2 סדרה שכתבה בשם בלשיות. רודנר גם פיתחה פורמטים לזרוע הבינ"ל של קשת, ועסקה בתוכן דיגיטלי ובשילוב פלטפורמות התוכן השונות במגוון גופים מסחריים ובהם גוגל ישראל.

 

במקאן אומרים כי התוכן הפך בשנים האחרונות למרכיב משמעותי באסטרטגיות השיווק של מותגים מובילים, וכי רודנר תפתח ותטמיע אסטרטגיות תוכן המשתלבות בתקשורת השיווקית עבור מותגי מקאן. לדברי עמית משיח, מנכ"ל מקאן תל אביב, "מקאן ממשיכה לנוע לעבר מטרה ברורה וחסרת פשרות להוביל את השוק בתוצר הקריאטיבי והדיגיטלי. התוכן הוא מרכיב קריטי וחשוב למימוש מטרה זאת. רותי רודנר היא אחת הדמויות המוערכות והבכירות בתעשייה והמובילות בתחום התוכן. אני שמח על הצטרפותה של רותי ובטוח  שיחד איתה ועם הצוות הנוכחי במקאן נוביל את ענף הפרסום ביצירת המהלכים הטובים והמשפיעים ביותר עבור לקוחותינו".

 

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    גיא פינס זה "תוכן"? הצחקתם (ל"ת)
    יוסי תוכן 22/05/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    עזרא 08/05/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    להביא דינוזאור להוביל תוכן מקביל רק למינוי של פרסומאי שחזר מהאוב להוביל מחלקת דיגיטל בהצלחה עם הבנת העולם החדש
  • 9.
    4 ילדים ובעל..איך יש לה זמן? שוב מנויים סתמיים של 7 חודשים? (ל"ת)
    דנה 05/05/2016 13:46
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    לקוח מתענין 03/05/2016 23:29
    הגב לתגובה זו
    פרסום בשנת 2016 זה יצירת תוכן אז אם מביאים סמנכל תוכן מה למעשה התפקיד של פרסמן ? לכתוב ג׳ינגלים למשביר ? מתחיל להיות צפוף שם במקאן ..
  • טל 04/05/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    הוא המשנה למנכ"ל
  • 7.
    סטלה 03/05/2016 21:05
    הגב לתגובה זו
    תוכן זאת מגמה חזקה שבעתיד לכל משרד פרסום שמכבד את עצמו יהיה סמנכ"ל תוכן. והם פורצי דרך ראשונים. אשלח את הכתבה הזאת לסמנכ"ל שלי אם הוא עוד לא ראה, אולי גם אנחנו צריכים ללכת בכיוון אגב כיוון נגמר לי הירוק בדיוק מה לעשות?? אולי אפסיק לעשן? סתם, לא נגמר, יש עוד קצת.
  • 6.
    מינוי של חצר ביזנטית - חברה של משיח (ל"ת)
    מכיר 03/05/2016 18:46
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    משהו טוב קורה במקאן (ל"ת)
    לקוחה של שנים 03/05/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אלי 03/05/2016 14:08
    הגב לתגובה זו
    ומרענן. בהצלחה
  • 3.
    1 למאי לשעבר 03/05/2016 13:58
    הגב לתגובה זו
    תמיד אמרתי שיש שני סוגי אנשים. כאלה שעובדים קשה וכאלה שהם מוכשרים. מסתבר שיש סוג שלישי.
  • 2.
    אבי 03/05/2016 13:19
    הגב לתגובה זו
    מאד מקצועי מצד משיח להביא חברה שלו ולתפור לה תפקיד. נכשלה בגיתם תכשל גם פה
  • ב.ס. 03/05/2016 16:15
    הגב לתגובה זו
    אחמד טיבי בתור סמנכל טרנספר ליהודים שעוד חיים בבניין
  • 1.
    ולווט חוזרת 03/05/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
    היה לה פעם תפקיד בגיתם
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״