גיוס נוסף במקאן: רותי רודנר חוזרת לעולם הפרסום - מונתה לסמנכ"לית תוכן במשרד
אשת התוכן רותי רודנר חוזרת לעולם הפרסום. לאייס נודע כי רודנר תשמש סמנכ"ל תוכן במקאן תל אביב, ותוביל פיתוח ויישום אסטרטגיות תוכן עבור המותגים השונים במקאן.
רודנר בעלת ניסיון רב בפיתוח אסטרטגיות תוכן ותכנים עבור מותגים בפלטפורמות שונות. את דרכה החלה כעורכת בהארץ, משם עברה לחברת החדשות של ערוץ 2. בהמשך ניהלה ערוצים דיגיטליים בחברות הכבלים ובלוויין והייתה מנהלת הפיתוח של קשת וסמנכ"לית התוכן באתר נענע10 כשהוא הפך לאתר של ערוץ 10. ובכלל, התוכן הוא דבר הזורם בתוך המשפחה – כשהיא נשואה לגיא פינס, מגיש 'ערב טוב' בערוץ 10 ומבעלי משרד הפקות תוכן.
אחרי שעזבה את נענע10, הצטרפה לגיתם BBDO כאחראית פיתוח תוכן בתחום האינטרנט. בהמשך התמקדה בפיתוח וביצירה, ובקרוב תעלה בערוץ 2 סדרה שכתבה בשם בלשיות. רודנר גם פיתחה פורמטים לזרוע הבינ"ל של קשת, ועסקה בתוכן דיגיטלי ובשילוב פלטפורמות התוכן השונות במגוון גופים מסחריים ובהם גוגל ישראל.
במקאן אומרים כי התוכן הפך בשנים האחרונות למרכיב משמעותי באסטרטגיות השיווק של מותגים מובילים, וכי רודנר תפתח ותטמיע אסטרטגיות תוכן המשתלבות בתקשורת השיווקית עבור מותגי מקאן. לדברי עמית משיח, מנכ"ל מקאן תל אביב, "מקאן ממשיכה לנוע לעבר מטרה ברורה וחסרת פשרות להוביל את השוק בתוצר הקריאטיבי והדיגיטלי. התוכן הוא מרכיב קריטי וחשוב למימוש מטרה זאת. רותי רודנר היא אחת הדמויות המוערכות והבכירות בתעשייה והמובילות בתחום התוכן. אני שמח על הצטרפותה של רותי ובטוח שיחד איתה ועם הצוות הנוכחי במקאן נוביל את ענף הפרסום ביצירת המהלכים הטובים והמשפיעים ביותר עבור לקוחותינו".
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- "אנו לא הכי גדולים בטלוויזיה, לכן מאתגרים את השוק ומושכים בצמות"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 11.גיא פינס זה "תוכן"? הצחקתם (ל"ת)יוסי תוכן 22/05/2016 16:07הגב לתגובה זו
- 10.עזרא 08/05/2016 11:02הגב לתגובה זולהביא דינוזאור להוביל תוכן מקביל רק למינוי של פרסומאי שחזר מהאוב להוביל מחלקת דיגיטל בהצלחה עם הבנת העולם החדש
- 9.4 ילדים ובעל..איך יש לה זמן? שוב מנויים סתמיים של 7 חודשים? (ל"ת)דנה 05/05/2016 13:46הגב לתגובה זו
- 8.לקוח מתענין 03/05/2016 23:29הגב לתגובה זופרסום בשנת 2016 זה יצירת תוכן אז אם מביאים סמנכל תוכן מה למעשה התפקיד של פרסמן ? לכתוב ג׳ינגלים למשביר ? מתחיל להיות צפוף שם במקאן ..
- טל 04/05/2016 12:53הגב לתגובה זוהוא המשנה למנכ"ל
- 7.סטלה 03/05/2016 21:05הגב לתגובה זותוכן זאת מגמה חזקה שבעתיד לכל משרד פרסום שמכבד את עצמו יהיה סמנכ"ל תוכן. והם פורצי דרך ראשונים. אשלח את הכתבה הזאת לסמנכ"ל שלי אם הוא עוד לא ראה, אולי גם אנחנו צריכים ללכת בכיוון אגב כיוון נגמר לי הירוק בדיוק מה לעשות?? אולי אפסיק לעשן? סתם, לא נגמר, יש עוד קצת.
- 6.מינוי של חצר ביזנטית - חברה של משיח (ל"ת)מכיר 03/05/2016 18:46הגב לתגובה זו
- 5.משהו טוב קורה במקאן (ל"ת)לקוחה של שנים 03/05/2016 15:09הגב לתגובה זו
- 4.אלי 03/05/2016 14:08הגב לתגובה זוומרענן. בהצלחה
- 3.1 למאי לשעבר 03/05/2016 13:58הגב לתגובה זותמיד אמרתי שיש שני סוגי אנשים. כאלה שעובדים קשה וכאלה שהם מוכשרים. מסתבר שיש סוג שלישי.
- 2.אבי 03/05/2016 13:19הגב לתגובה זומאד מקצועי מצד משיח להביא חברה שלו ולתפור לה תפקיד. נכשלה בגיתם תכשל גם פה
- ב.ס. 03/05/2016 16:15הגב לתגובה זואחמד טיבי בתור סמנכל טרנספר ליהודים שעוד חיים בבניין
- 1.ולווט חוזרת 03/05/2016 12:34הגב לתגובה זוהיה לה פעם תפקיד בגיתם
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
