רותי רודנר
צילום: עידו איז׳ק
פרסום ראשון

גיוס נוסף במקאן: רותי רודנר חוזרת לעולם הפרסום - מונתה לסמנכ"לית תוכן במשרד

רודנר, שעבדה בכבלים, בלוויין ובערוצי הטלוויזיה השונים, כתבה ופיתחה פורמטים. בעבר עבדה בגיתם BBDO וכעת תנהל את תחום התוכן עבור מותגים במקאן
אלכסנדר כץ | (13)

אשת התוכן רותי רודנר חוזרת לעולם הפרסום. לאייס נודע כי רודנר תשמש סמנכ"ל תוכן במקאן תל אביב, ותוביל פיתוח ויישום אסטרטגיות תוכן עבור המותגים השונים במקאן.   רודנר בעלת ניסיון רב בפיתוח אסטרטגיות תוכן ותכנים עבור מותגים בפלטפורמות שונות. את דרכה החלה כעורכת בהארץ, משם עברה לחברת החדשות של ערוץ 2. בהמשך ניהלה ערוצים דיגיטליים בחברות הכבלים ובלוויין והייתה מנהלת הפיתוח של קשת וסמנכ"לית התוכן באתר נענע10 כשהוא הפך לאתר של ערוץ 10. ובכלל, התוכן הוא דבר הזורם בתוך המשפחה – כשהיא נשואה לגיא פינס, מגיש 'ערב טוב' בערוץ 10 ומבעלי משרד הפקות תוכן.   אחרי שעזבה את נענע10, הצטרפה לגיתם BBDO כאחראית פיתוח תוכן בתחום האינטרנט. בהמשך התמקדה בפיתוח וביצירה, ובקרוב תעלה בערוץ 2 סדרה שכתבה בשם בלשיות. רודנר גם פיתחה פורמטים לזרוע הבינ"ל של קשת, ועסקה בתוכן דיגיטלי ובשילוב פלטפורמות התוכן השונות במגוון גופים מסחריים ובהם גוגל ישראל.   במקאן אומרים כי התוכן הפך בשנים האחרונות למרכיב משמעותי באסטרטגיות השיווק של מותגים מובילים, וכי רודנר תפתח ותטמיע אסטרטגיות תוכן המשתלבות בתקשורת השיווקית עבור מותגי מקאן. לדברי עמית משיח, מנכ"ל מקאן תל אביב, "מקאן ממשיכה לנוע לעבר מטרה ברורה וחסרת פשרות להוביל את השוק בתוצר הקריאטיבי והדיגיטלי. התוכן הוא מרכיב קריטי וחשוב למימוש מטרה זאת. רותי רודנר היא אחת הדמויות המוערכות והבכירות בתעשייה והמובילות בתחום התוכן. אני שמח על הצטרפותה של רותי ובטוח  שיחד איתה ועם הצוות הנוכחי במקאן נוביל את ענף הפרסום ביצירת המהלכים הטובים והמשפיעים ביותר עבור לקוחותינו".   רותי רודנר מסרה כי "עמית משיח והנבחרת המשובחת שלצדו, מצעידים מהפכה לעבר המודלים החדשים שנטווים בין תוכן, מותגים ופרסום, ואני גאה, שמחה ומאותגרת ביותר להצטרף אליהם".

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    גיא פינס זה "תוכן"? הצחקתם (ל"ת)
    יוסי תוכן 22/05/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    עזרא 08/05/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    להביא דינוזאור להוביל תוכן מקביל רק למינוי של פרסומאי שחזר מהאוב להוביל מחלקת דיגיטל בהצלחה עם הבנת העולם החדש
  • 9.
    4 ילדים ובעל..איך יש לה זמן? שוב מנויים סתמיים של 7 חודשים? (ל"ת)
    דנה 05/05/2016 13:46
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    לקוח מתענין 03/05/2016 23:29
    הגב לתגובה זו
    פרסום בשנת 2016 זה יצירת תוכן אז אם מביאים סמנכל תוכן מה למעשה התפקיד של פרסמן ? לכתוב ג׳ינגלים למשביר ? מתחיל להיות צפוף שם במקאן ..
  • טל 04/05/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    הוא המשנה למנכ"ל
  • 7.
    סטלה 03/05/2016 21:05
    הגב לתגובה זו
    תוכן זאת מגמה חזקה שבעתיד לכל משרד פרסום שמכבד את עצמו יהיה סמנכ"ל תוכן. והם פורצי דרך ראשונים. אשלח את הכתבה הזאת לסמנכ"ל שלי אם הוא עוד לא ראה, אולי גם אנחנו צריכים ללכת בכיוון אגב כיוון נגמר לי הירוק בדיוק מה לעשות?? אולי אפסיק לעשן? סתם, לא נגמר, יש עוד קצת.
  • 6.
    מינוי של חצר ביזנטית - חברה של משיח (ל"ת)
    מכיר 03/05/2016 18:46
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    משהו טוב קורה במקאן (ל"ת)
    לקוחה של שנים 03/05/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אלי 03/05/2016 14:08
    הגב לתגובה זו
    ומרענן. בהצלחה
  • 3.
    1 למאי לשעבר 03/05/2016 13:58
    הגב לתגובה זו
    תמיד אמרתי שיש שני סוגי אנשים. כאלה שעובדים קשה וכאלה שהם מוכשרים. מסתבר שיש סוג שלישי.
  • 2.
    אבי 03/05/2016 13:19
    הגב לתגובה זו
    מאד מקצועי מצד משיח להביא חברה שלו ולתפור לה תפקיד. נכשלה בגיתם תכשל גם פה
  • ב.ס. 03/05/2016 16:15
    הגב לתגובה זו
    אחמד טיבי בתור סמנכל טרנספר ליהודים שעוד חיים בבניין
  • 1.
    ולווט חוזרת 03/05/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
    היה לה פעם תפקיד בגיתם