רותי רודנר
צילום: עידו איז׳ק
פרסום ראשון

גיוס נוסף במקאן: רותי רודנר חוזרת לעולם הפרסום - מונתה לסמנכ"לית תוכן במשרד

רודנר, שעבדה בכבלים, בלוויין ובערוצי הטלוויזיה השונים, כתבה ופיתחה פורמטים. בעבר עבדה בגיתם BBDO וכעת תנהל את תחום התוכן עבור מותגים במקאן
אלכסנדר כץ | (13)

אשת התוכן רותי רודנר חוזרת לעולם הפרסום. לאייס נודע כי רודנר תשמש סמנכ"ל תוכן במקאן תל אביב, ותוביל פיתוח ויישום אסטרטגיות תוכן עבור המותגים השונים במקאן.

 

רודנר בעלת ניסיון רב בפיתוח אסטרטגיות תוכן ותכנים עבור מותגים בפלטפורמות שונות. את דרכה החלה כעורכת בהארץ, משם עברה לחברת החדשות של ערוץ 2. בהמשך ניהלה ערוצים דיגיטליים בחברות הכבלים ובלוויין והייתה מנהלת הפיתוח של קשת וסמנכ"לית התוכן באתר נענע10 כשהוא הפך לאתר של ערוץ 10. ובכלל, התוכן הוא דבר הזורם בתוך המשפחה – כשהיא נשואה לגיא פינס, מגיש 'ערב טוב' בערוץ 10 ומבעלי משרד הפקות תוכן.

 

אחרי שעזבה את נענע10, הצטרפה לגיתם BBDO כאחראית פיתוח תוכן בתחום האינטרנט. בהמשך התמקדה בפיתוח וביצירה, ובקרוב תעלה בערוץ 2 סדרה שכתבה בשם בלשיות. רודנר גם פיתחה פורמטים לזרוע הבינ"ל של קשת, ועסקה בתוכן דיגיטלי ובשילוב פלטפורמות התוכן השונות במגוון גופים מסחריים ובהם גוגל ישראל.

 

במקאן אומרים כי התוכן הפך בשנים האחרונות למרכיב משמעותי באסטרטגיות השיווק של מותגים מובילים, וכי רודנר תפתח ותטמיע אסטרטגיות תוכן המשתלבות בתקשורת השיווקית עבור מותגי מקאן. לדברי עמית משיח, מנכ"ל מקאן תל אביב, "מקאן ממשיכה לנוע לעבר מטרה ברורה וחסרת פשרות להוביל את השוק בתוצר הקריאטיבי והדיגיטלי. התוכן הוא מרכיב קריטי וחשוב למימוש מטרה זאת. רותי רודנר היא אחת הדמויות המוערכות והבכירות בתעשייה והמובילות בתחום התוכן. אני שמח על הצטרפותה של רותי ובטוח  שיחד איתה ועם הצוות הנוכחי במקאן נוביל את ענף הפרסום ביצירת המהלכים הטובים והמשפיעים ביותר עבור לקוחותינו".

 

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    גיא פינס זה "תוכן"? הצחקתם (ל"ת)
    יוסי תוכן 22/05/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    עזרא 08/05/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    להביא דינוזאור להוביל תוכן מקביל רק למינוי של פרסומאי שחזר מהאוב להוביל מחלקת דיגיטל בהצלחה עם הבנת העולם החדש
  • 9.
    4 ילדים ובעל..איך יש לה זמן? שוב מנויים סתמיים של 7 חודשים? (ל"ת)
    דנה 05/05/2016 13:46
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    לקוח מתענין 03/05/2016 23:29
    הגב לתגובה זו
    פרסום בשנת 2016 זה יצירת תוכן אז אם מביאים סמנכל תוכן מה למעשה התפקיד של פרסמן ? לכתוב ג׳ינגלים למשביר ? מתחיל להיות צפוף שם במקאן ..
  • טל 04/05/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    הוא המשנה למנכ"ל
  • 7.
    סטלה 03/05/2016 21:05
    הגב לתגובה זו
    תוכן זאת מגמה חזקה שבעתיד לכל משרד פרסום שמכבד את עצמו יהיה סמנכ"ל תוכן. והם פורצי דרך ראשונים. אשלח את הכתבה הזאת לסמנכ"ל שלי אם הוא עוד לא ראה, אולי גם אנחנו צריכים ללכת בכיוון אגב כיוון נגמר לי הירוק בדיוק מה לעשות?? אולי אפסיק לעשן? סתם, לא נגמר, יש עוד קצת.
  • 6.
    מינוי של חצר ביזנטית - חברה של משיח (ל"ת)
    מכיר 03/05/2016 18:46
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    משהו טוב קורה במקאן (ל"ת)
    לקוחה של שנים 03/05/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אלי 03/05/2016 14:08
    הגב לתגובה זו
    ומרענן. בהצלחה
  • 3.
    1 למאי לשעבר 03/05/2016 13:58
    הגב לתגובה זו
    תמיד אמרתי שיש שני סוגי אנשים. כאלה שעובדים קשה וכאלה שהם מוכשרים. מסתבר שיש סוג שלישי.
  • 2.
    אבי 03/05/2016 13:19
    הגב לתגובה זו
    מאד מקצועי מצד משיח להביא חברה שלו ולתפור לה תפקיד. נכשלה בגיתם תכשל גם פה
  • ב.ס. 03/05/2016 16:15
    הגב לתגובה זו
    אחמד טיבי בתור סמנכל טרנספר ליהודים שעוד חיים בבניין
  • 1.
    ולווט חוזרת 03/05/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
    היה לה פעם תפקיד בגיתם
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)

ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר

בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?

רן קידר |

קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.

ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.

לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק. 

כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?

סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.

מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא. 

מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.