
כמה זמן תחזיקו מעמד? גיתם וארטימדיה בקמפיין פרו-בונו חדשני בהתנדבות לעמותת עלם
משרד הפרסום גיתם BBDO וחברת ארטימדיה המתמחה בהגשת פרסום בוידאו, משתפים פעולה בקמפיין דיגיטל התנדבותי להעלאת המודעות לעמותת עלם לגיוס תרומות. לדברי משרד הפרסום, הקמפין תחת השם "הספסל" נוצר במטרה להראות את הציניות שהתפתחה בחברה, את ההתעלמות שלנו כציבור, מהאנשים סביבנו, ואת המחסור החמור אצל צעירים רבים אשר מוצאים את עצמם מחוץ לבית.
הסרטון שעושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית, על בסיס התשתית של חברת ארטימדיה, נפתח בפריים עליו כתוב: "כמה זמן תחזיקו מעמד"? מיד לאחר מכן הצופים רואים נער צעיר חסר בית, יושב על ספסל שנראה כמו המקום שבו הוא צפוי לישון בלילה. באופן טבעי, ועל תובנה זו גם בנוי הסרטון, רבים מהצופים ידלגו על הפרסומת וילחצו על כפתור ה"דלג" - ברגע זה בדיוק מגיע הפאנץ' של הסרטון. ברגע הלחיצה ייחשף הצופה לבאנר עליו כתוב: "החזקת מעמד X זמן", (הטכנולוגיה תוכל לזהות את הזמן שלקח לצופה לדלג על הפרסומת) ומיד לאחר מכן על הבאנר ייכתב: "אלפי צעירים חסרי בית בישראל נאלצים להחזיק מעמד כל הלילה, לבד ברחוב. לתרומה".
יגאל עזרא, מנהל קריאייטיב בגיתם BBDO: ״במשך שנים אנו מלווים את עמותת עלם ומרגישים שותפים לדרכה לעזור לבני נוער במצוקה באשר הם. אך כיום כאשר קיימות עשרות עמותות וימי התרמה לנושאים שונים, חשוב לייצר מהלכים בולטים אשר נוגעים ברגש ופוגשים את הצופה במקום המתאים ביותר להעברת המסר שלנו. מצאנו את הפעולה של דילוג על פרירולים וחומרי פרסום באינטרנט כמנוף מצויין להעביר את המסר שלנו. המקפיין הוא פיתוח טכנולוגי ראשון מסוגו אשר מסוגל לחבר בין מידע בבאנר לבין הזמן המדוייק בו בחר הגולש לדלג על הסרטון שלנו".
- האקזיטים שהתפספסו, החשיפות והפרסומות שכיכבו: הנה רשימת ה-40under forty של אייס
- אז מי הולך לככב בפרויקט 40under forty של אייס?
לדברי גל תורג'מן, משנה למנכ"ל ארטימדיה: "חברת ארטימדיה התגייסה ליוזמה ובנתה פתרון טכנולוגי אשר מסייע בידי העמותה ומשרד הפרסום להעביר מסר ברור, לייצר הזדהות ולהניע לתרומה לעמותה. ארטימדיה, כחברה ישראלית המאגדת תחתיה את תכני הוידיאו של אתרי התוכן הגדולים בארץ, שמחה להיענות לאתגר הטכנולוגי ולתרום מדיה למען מטרה כה חשובה".
בישראל חיים כיום מעל ל-800 אלף בני נוער בגילאי 12-18, כרבע מהם חיים במצבי סיכון שונים. כמו בכל שנה, גם השנה יוצא ארגון עלם לגיוס תרומות להצלת בני נוער.
- 2.הפרסומת פחות (ל"ת)יגאל איש חמוד 15/04/2016 07:54הגב לתגובה זו
- 1.שלושת האופים 14/04/2016 17:05הגב לתגובה זופשוט בית לחם בפיתה, שנות ה 90 קוראות לכם למצוא פיצ'רים מגניבים יותר. ממש טכנולוגיה- לדעת כמה זמן הגולש לא הספיק לדלג. מדהים. והאמת שבאתי לפרגן