פרסום ראשון

חם מהתנור: לאחר 4 שנים - תקציב הפרסום של רשת רולדין יוצא למכרז

לאחרונה מונתה לתפקיד המנכ"לית נועה בכר אהרוני שהחליפה בתפקידה את נתי בר. ברשת רולדין סירבו להגיב לידיעה
משה בנימין |

4 שנים לאחר שסיימה את ההתקשרות עם משרד הפרסום זרמון גולדמן (בימי הפרדת הכוחות בין אילון זרמון להדר גולדמן) והעבירה את התקציב לברוקנר יער לוי - רשת רולדין מוציאה את התקציב למכרז - כך נודע לאייס.

על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2013 עמד תקציב הפרסום של הרשת על כ-4.3 מיליון שקל במחירי מחירון המהווים בפועל כמיליון שקלים. בשנת 2014 זינק התקציב וכמעט הכפיל את עצמו, כשעמד על מחזור של כ-7.2 מיליון שקלים המהווים בפועל כ-2 מיליון שקלים. זינוק משמעותי נרשם בשנת 2015, אז המריא התקציב ל-13 מיליון שקלים, המהווים בפועל כ-4 מיליון שקלים, כאשר 97% ממנו הושקעו בטלוויזיה. 

על פניו נראה שמדובר במקראה קלאסי של מנכ"ל חדש - מכרז - משרד פרסום חדש.

באוגוסט 2014 מונתה למנכ"לית הרשת נתי בר ששימשה עד אז בתפקיד המשנה למנכ"ל, לאחרונה היא הוחלפה על ידי נועה בכר אהרוני שסיימה לאחרונה שותפות בסטארט אפ קולינרי בינלאומי, ולפני כן שימשה במשך כעשור כסמנכ"ל שיווק ומכירות בסאני/סקיילקס, יבואנית סמסונג סלולר

לפני כשנתיים וחצי נקנתה 50% מקבוצת רולדין על ידי חברת G.E.G שבשליטת איש העסקים גולן עינת. חקק מתפקד כיום כמנכ"ל הקבוצה ושותף פעיל בפיתוח ובמהלכים אסטרטגיים ברשת. 

רולדין היא אחת מרשתות הקונדיטוריות ובתי הקפה הגדולות בישראל. היא מפעילה 56 סניפים בפריסה ארצית, ו-10 נוספים צפוים להיפתח בשנה הקרובה (כ-16 סניפים משמשים כבית קפה עם תפריט מנות מגוון) וקונדיטוריה ראשית בישוב קדימה שבאזור השרון. היא הוקמה ב-1987 על ידי האחים קובי ואבי חקק, שהכינו מאפים ביתיים בעבודת יד ומכרו אותם מדלת לדלת. בשנת 1989 פתחו השניים חנות ברמת השרון. 

ברשת רולדין סירבו להגיב לידיעה. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.