חם מהתנור: לאחר 4 שנים - תקציב הפרסום של רשת רולדין יוצא למכרז
4 שנים לאחר שסיימה את ההתקשרות עם משרד הפרסום זרמון גולדמן (בימי הפרדת הכוחות בין אילון זרמון להדר גולדמן) והעבירה את התקציב לברוקנר יער לוי - רשת רולדין מוציאה את התקציב למכרז - כך נודע לאייס.
על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2013 עמד תקציב הפרסום של הרשת על כ-4.3 מיליון שקל במחירי מחירון המהווים בפועל כמיליון שקלים. בשנת 2014 זינק התקציב וכמעט הכפיל את עצמו, כשעמד על מחזור של כ-7.2 מיליון שקלים המהווים בפועל כ-2 מיליון שקלים. זינוק משמעותי נרשם בשנת 2015, אז המריא התקציב ל-13 מיליון שקלים, המהווים בפועל כ-4 מיליון שקלים, כאשר 97% ממנו הושקעו בטלוויזיה.
על פניו נראה שמדובר במקראה קלאסי של מנכ"ל חדש - מכרז - משרד פרסום חדש.
באוגוסט 2014 מונתה למנכ"לית הרשת נתי בר ששימשה עד אז בתפקיד המשנה למנכ"ל, לאחרונה היא הוחלפה על ידי נועה בכר אהרוני שסיימה לאחרונה שותפות בסטארט אפ קולינרי בינלאומי, ולפני כן שימשה במשך כעשור כסמנכ"ל שיווק ומכירות בסאני/סקיילקס, יבואנית סמסונג סלולר.
- "השתיקה הארוכה פגעה בנו. בחרנו בשמלא לייצר בולטות ומודעות לפסגות"
- הקמפיין שינסה לשכנע אתכם לנסות תחליפי בשר במנגל של יום העצמאות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לפני כשנתיים וחצי נקנתה 50% מקבוצת רולדין על ידי חברת G.E.G שבשליטת איש העסקים גולן עינת. חקק מתפקד כיום כמנכ"ל הקבוצה ושותף פעיל בפיתוח ובמהלכים אסטרטגיים ברשת.
רולדין היא אחת מרשתות הקונדיטוריות ובתי הקפה הגדולות בישראל. היא מפעילה 56 סניפים בפריסה ארצית, ו-10 נוספים צפוים להיפתח בשנה הקרובה (כ-16 סניפים משמשים כבית קפה עם תפריט מנות מגוון) וקונדיטוריה ראשית בישוב קדימה שבאזור השרון. היא הוקמה ב-1987 על ידי האחים קובי ואבי חקק, שהכינו מאפים ביתיים בעבודת יד ומכרו אותם מדלת לדלת. בשנת 1989 פתחו השניים חנות ברמת השרון.
ברשת רולדין סירבו להגיב לידיעה.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
