השנה של אודי כגן: תשדיר רדיו בכיכובו לביטוח הלאומי - זכה ב"מלך הג'ינג'ל 2015"
הזוכה בתחרות "מלך הג'ינגל" לשנת 2015 הוא אודי כגן עם הפרסומת לביטוח הלאומי. את התחרות מקיימת שפ"מ – הזכיין שמשווק ומוכר את זמן האוויר לפרסומות עבור רשתות קול ישראל. התשדיר זכה ב"מלך הג'ינגל" של חודש אוקטובר. טקס הענקת הפרסים יתקיים בימים הקרובים.
את התשדיר בכיכובם של כגן ושל נירית בלבן, ועם קריינותו של גיל קומר, הכין צוות בלפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית) שכלל את איריס בראל (מנהלת לקוח), דבי שם טוב (אחראית תכנון ורכש רדיו), שרית יפת (מפיקה), אליאן גרמן (תקציבאית דיגיטל) ושלמה שלטון (ארט דירקטור). במקביל לרדיו, גם בטלוויזיה משודרים סרטוני פרסומת לביטוח הלאומי.
משפ"מ נמסר כי הבחירה בכגן, בלבן וקומר, "בשילוב קופי מבריק והומוריסטי לו היו שותפים איריס בראל, דבי שם טוב, שרית יפת, אליאן גרמן ושלמה שלטון, הביאה ללפ"מ את הזכייה בתחרות השנתית. התשדיר נבחר לזוכה השנתי מבין שורה של תשדירים שנבחרו במהלך כל אחד מבין חודשי השנה שעברה".
זו בהחלט הייתה השנה המטורפת של כגן, כוכב ארץ נהדרת וגב האומה, שמככב גם בסדרה החדש של עומרי גורדון ובסדרה אלישע של ערוץ הילדים, וכמובן – בסדרת הפרסומת המעולה של סלקום TV בדמותו של "משיח". רק לאחרונה פורסם בידיעות אחרונות כי חתם על חוזה טאלנט בזכיינית קשת, בסכום של 1.8 מיליון שקל לשנה וחצי, כ-100 אלף שקל בחודש, לאחר שגם ערוץ 10 היה במרדף אחריו.
בפרס השני זכה התשדיר של 'תפוחי בראשית' של משרד ענבר מרחב g ובמקום השלישי זכה תשדיר הרשות למלחמה בסמים משרד הפרסום מקאן.
תחרות "מלך הג'ינגל" של שפ"מ במתכונתה הנוכחית, החלה באפריל 2015 כשבכל חודש נבחר התשדיר המנצח שזיכה את הצוות בפרס חודשי. לשלב הגמר עלו כל התשדירים שזכו בתחרויות החודשיות, כשמתוכם נבחר "מלך הג'ינגל".
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
שרית אריסון, סמנכ"ל השיווק של שפ"מ, אמרה: " אני שמחה מאוד על הבחירה הראויה המוכיחה שהרדיו מהווה פלטפורמה מצוינת ליצירת תשדירים מבריקים".
- 2.פרסומת באמת נהדרת (ל"ת)תות 17/02/2016 15:51הגב לתגובה זו
- 1.סחטיין עליו (ל"ת)רן 16/02/2016 12:08הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.