השנה של אודי כגן: תשדיר רדיו בכיכובו לביטוח הלאומי - זכה ב"מלך הג'ינג'ל 2015"
הזוכה בתחרות "מלך הג'ינגל" לשנת 2015 הוא אודי כגן עם הפרסומת לביטוח הלאומי. את התחרות מקיימת שפ"מ – הזכיין שמשווק ומוכר את זמן האוויר לפרסומות עבור רשתות קול ישראל. התשדיר זכה ב"מלך הג'ינגל" של חודש אוקטובר. טקס הענקת הפרסים יתקיים בימים הקרובים.
את התשדיר בכיכובם של כגן ושל נירית בלבן, ועם קריינותו של גיל קומר, הכין צוות בלפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית) שכלל את איריס בראל (מנהלת לקוח), דבי שם טוב (אחראית תכנון ורכש רדיו), שרית יפת (מפיקה), אליאן גרמן (תקציבאית דיגיטל) ושלמה שלטון (ארט דירקטור). במקביל לרדיו, גם בטלוויזיה משודרים סרטוני פרסומת לביטוח הלאומי.
משפ"מ נמסר כי הבחירה בכגן, בלבן וקומר, "בשילוב קופי מבריק והומוריסטי לו היו שותפים איריס בראל, דבי שם טוב, שרית יפת, אליאן גרמן ושלמה שלטון, הביאה ללפ"מ את הזכייה בתחרות השנתית. התשדיר נבחר לזוכה השנתי מבין שורה של תשדירים שנבחרו במהלך כל אחד מבין חודשי השנה שעברה".
זו בהחלט הייתה השנה המטורפת של כגן, כוכב ארץ נהדרת וגב האומה, שמככב גם בסדרה החדש של עומרי גורדון ובסדרה אלישע של ערוץ הילדים, וכמובן – בסדרת הפרסומת המעולה של סלקום TV בדמותו של "משיח". רק לאחרונה פורסם בידיעות אחרונות כי חתם על חוזה טאלנט בזכיינית קשת, בסכום של 1.8 מיליון שקל לשנה וחצי, כ-100 אלף שקל בחודש, לאחר שגם ערוץ 10 היה במרדף אחריו.
בפרס השני זכה התשדיר של 'תפוחי בראשית' של משרד ענבר מרחב g ובמקום השלישי זכה תשדיר הרשות למלחמה בסמים משרד הפרסום מקאן.
תחרות "מלך הג'ינגל" של שפ"מ במתכונתה הנוכחית, החלה באפריל 2015 כשבכל חודש נבחר התשדיר המנצח שזיכה את הצוות בפרס חודשי. לשלב הגמר עלו כל התשדירים שזכו בתחרויות החודשיות, כשמתוכם נבחר "מלך הג'ינגל".
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
שרית אריסון, סמנכ"ל השיווק של שפ"מ, אמרה: " אני שמחה מאוד על הבחירה הראויה המוכיחה שהרדיו מהווה פלטפורמה מצוינת ליצירת תשדירים מבריקים".
- 2.פרסומת באמת נהדרת (ל"ת)תות 17/02/2016 15:51הגב לתגובה זו
- 1.סחטיין עליו (ל"ת)רן 16/02/2016 12:08הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
