היצוא הישראלי ממשיך: סדרת המשטרה 'אחת אפס אפס' נמכרה לארה"ב וקנדה
חברת ההפקה הקנדית Thunderbird רכשה את סדרת הדרמה המשטרתית אחת אפס אפס של ערוץ 10 לפיתוח ולאדפטציה מקומית בארה"ב ובקנדה, במסגרת הפצה של ארמוזה פורמטס. מדובר על עסקה ראשון בין 'ארמוזה' לחברת הקנדית.
בערוץ 10 שודרו עד כה 3 עונות של הסדרה, שזכתה לביקורת מפרגנת. הסדרה שהופקה על ידי ארצה הפקות ונכתבה ובוימה על ידי אמיר מן, עוסקת בעולם הפשע הישראלי, וביחידת משטרה הלוחמת בו.
לדברי אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס, "אנחנו מצפים מאד לעבודה עם Thunderbird ולהזדמנות לתת לסדרת הדרמה המעולה הזו חיים בשוק הצפון אמריקאי. ל'אחת אפס אפס' מקור משיכה חזק, בהיותה מבוססת על דמויות עגולות ומרתקות במקביל לאקשן ברמה הגבוהה ביותר. היא סדרה מושלמת לאדפטציות - בארה"ב ובעולם".
דפנה פרנר, מנכ"ל משותף ארצה הפקות, הוסיפה כי "'אחת אפס אפס' היא אחת הסדרות שאנו הכי גאים בהן ואמיר מן הוא יוצר מוכשר שכתב את הסדרה מיד לאחר ששב ארצה לאחר שנים של עבודה בארה"ב. הסדרה היא שילוב מופלא של עלילות עונתיות סוחפות ועלילות פרקיות וזה אחד הדברים שהכי קרץ ל-Thunderbird. 'ארמוזה' הם שותפים מצוינים שהצליחו פעמים רבות להביא את הפורמטים המקוריים של ארצה לטריטוריות רבות".
פחות משנה לאחר הקולנוע: '50 גוונים של אפור' בסלקום TV

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.