ברגר קינג
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

ועכשיו ביס גדול: מקאן ת"א מצליח להעביר אליו את מלוא תקציב הפרסום של ברגר קינג

על רקע הטמעת פעילות הפרסום של רות שטרית כיחידה עצמאית בתוך דרורי ארועטי ברמן - ברשת ברגר קינג החליטו להעביר את מלוא התקציב לידי מקאן שטיפל בתחילה רק בדיגיטל. תקציב יחסי הציבור הועבר לידי ג'ינג'ר תקשורת
משה בנימין | (3)

משרד הפרסום מקאן תל אביב משלים מהלך השתלטות מלא על תקציב הפרסום של ברגר קינג. לאייס נודע כי המשרד שבתחילה קיבל לידיו את חלק הדיגיטל של הרשת שחוזרת השנה לישראל, יעבור לניהול מלא של התקציב שצפוי לעמוד על כ-20 מיליון שקל.

עם ההכרזה על חזרתה לישראל ביוני 2015, הודיעה הרשת בבעלות הזכיין המקומי פייר בסנינו כי תקציב הפרסום (למעט הדיגיטל) והיח"צ יטופל במשרדה של רות שטרית. מספר חודשים לאחר מכן, החליטה שטרית להטמיע את פעילות הפרסום של משרדה כיחידה עצמאית בתוך דרורי-ארועטי-ברמן - מהלך זה הוא שהוביל ככל הנראה להעברת התקציב במלואו לידי מקאן. 

התכנית השנתית של ברגר קינג ל-2016 כוללת הקמתם של 10 סניפים נוספים על זה שיוקם בכיכר רבין. תחת מקאן ינוהלו תחומי המדיה, הפרסום באופליין, הדיגיטל והאון ליין. אתמול (יום ג') יצא לדרכו מהלך הפרסום של הרשת תחת הכותרת לישראל דרוש מלך שמאחוריו עומד מקאן. בנוסף, ברשת ברגר קינג הוחלט גם על שינוי בגזרת היח"צ והעברת תקציב הייעוץ התקשורתי ממשרדה של שטרית לידי ג'ינג'ר תקשורת

לדברי מור שובבו-הראל, מנכ"ל ובעלי 'ג'ינג'ר תקשורת': "אנחנו שמחים להצטרף אל ברגר קינג במסעם חזרה לישראל. מדובר במותג מוביל שמאמין באותנטיות של אוכל ושל אנשים ואנו בטוחים שימשיך לעורר עניין רב בקרב הישראלים".

 

בחודשים האחרונים התנהלו המגעים בין ברגר קינג ומקאן, שבסופם הוחלט על הפקדת התקציב כולו בידיו. מברגר קינג נמסר כי, "מקאן היא שחקן דיגיטלי מוביל בעולם האסטרטגיה הדיגיטלית והיכולות הדיגיטליות המתקדמות ביותר בשוק - שיש למקאן תל אביב הן הסיבה לבחירה בה לניהול התקציב". לדברי סטיב בנשימול, מנכ"ל ברגר קינג ישראל: "מקאן הוא משרד הפרסום המוביל בתעשייה ואנו שמחים מאוד על העבודה המשותפת שצפויה לנו".

 

עמית משיח, מנכ"ל מקאן תל אביב: "ברגר קינג הוא אחר התקציבים הנחשקים בעולם עם קריאייטיב פורץ דרך לאורך שנים. אנחנו מאוד גאים ושמחים על ההזדמנות שניתנה לנו להשיק אותו בישראל".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    שמוליק 31/12/2015 08:27
    הגב לתגובה זו
    "מקאן היא שחקן דיגיטלי מוביל בעולם האסטרטגיה הדיגיטלית והיכולות הדיגיטליות המתקדמות ביותר בשוק" מה????????? לאיזה מותגים מקאן בנתה מערך מסחר אלקטרוני? לאיזה מותגים תכננה מקאן טרנספורמציה דיגיטלית? מקאן לא מבינה כלום בדיגיטל. רק יודעת לקנות מדיה. זה הכל
  • 2.
    יזהר 30/12/2015 17:00
    הגב לתגובה זו
    עושים עבודה מדהימה, שווה לעקוב אחר ההתפתחות של המשרד. בהצלחה
  • 1.
    רוני 30/12/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
    להשקה כזאת רק מקאן..הכי מפלצות בדבר הזה מתחילים טוב
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.