ועכשיו ביס גדול: מקאן ת"א מצליח להעביר אליו את מלוא תקציב הפרסום של ברגר קינג
משרד הפרסום מקאן תל אביב משלים מהלך השתלטות מלא על תקציב הפרסום של ברגר קינג. לאייס נודע כי המשרד שבתחילה קיבל לידיו את חלק הדיגיטל של הרשת שחוזרת השנה לישראל, יעבור לניהול מלא של התקציב שצפוי לעמוד על כ-20 מיליון שקל.
עם ההכרזה על חזרתה לישראל ביוני 2015, הודיעה הרשת בבעלות הזכיין המקומי פייר בסנינו כי תקציב הפרסום (למעט הדיגיטל) והיח"צ יטופל במשרדה של רות שטרית. מספר חודשים לאחר מכן, החליטה שטרית להטמיע את פעילות הפרסום של משרדה כיחידה עצמאית בתוך דרורי-ארועטי-ברמן - מהלך זה הוא שהוביל ככל הנראה להעברת התקציב במלואו לידי מקאן.
התכנית השנתית של ברגר קינג ל-2016 כוללת הקמתם של 10 סניפים נוספים על זה שיוקם בכיכר רבין. תחת מקאן ינוהלו תחומי המדיה, הפרסום באופליין, הדיגיטל והאון ליין. אתמול (יום ג') יצא לדרכו מהלך הפרסום של הרשת תחת הכותרת לישראל דרוש מלך שמאחוריו עומד מקאן. בנוסף, ברשת ברגר קינג הוחלט גם על שינוי בגזרת היח"צ והעברת תקציב הייעוץ התקשורתי ממשרדה של שטרית לידי ג'ינג'ר תקשורת.
לדברי מור שובבו-הראל, מנכ"ל ובעלי 'ג'ינג'ר תקשורת': "אנחנו שמחים להצטרף אל ברגר קינג במסעם חזרה לישראל. מדובר במותג מוביל שמאמין באותנטיות של אוכל ושל אנשים ואנו בטוחים שימשיך לעורר עניין רב בקרב הישראלים".
- המס שבוטל בעקבות מחאה מסיבית וחברת התעופה שקרסה וסגרה את שעריה
- אחרי הביקורת: מקדונלד'ס סוגרת את 850 הסניפים ברוסיה; סטארבאקס גם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בחודשים האחרונים התנהלו המגעים בין ברגר קינג ומקאן, שבסופם הוחלט על הפקדת התקציב כולו בידיו. מברגר קינג נמסר כי, "מקאן היא שחקן דיגיטלי מוביל בעולם האסטרטגיה הדיגיטלית והיכולות הדיגיטליות המתקדמות ביותר בשוק - שיש למקאן תל אביב הן הסיבה לבחירה בה לניהול התקציב". לדברי סטיב בנשימול, מנכ"ל ברגר קינג ישראל: "מקאן הוא משרד הפרסום המוביל בתעשייה ואנו שמחים מאוד על העבודה המשותפת שצפויה לנו".
עמית משיח, מנכ"ל מקאן תל אביב: "ברגר קינג הוא אחר התקציבים הנחשקים בעולם עם קריאייטיב פורץ דרך לאורך שנים. אנחנו מאוד גאים ושמחים על ההזדמנות שניתנה לנו להשיק אותו בישראל".
- 3.שמוליק 31/12/2015 08:27הגב לתגובה זו"מקאן היא שחקן דיגיטלי מוביל בעולם האסטרטגיה הדיגיטלית והיכולות הדיגיטליות המתקדמות ביותר בשוק" מה????????? לאיזה מותגים מקאן בנתה מערך מסחר אלקטרוני? לאיזה מותגים תכננה מקאן טרנספורמציה דיגיטלית? מקאן לא מבינה כלום בדיגיטל. רק יודעת לקנות מדיה. זה הכל
- 2.יזהר 30/12/2015 17:00הגב לתגובה זועושים עבודה מדהימה, שווה לעקוב אחר ההתפתחות של המשרד. בהצלחה
- 1.רוני 30/12/2015 13:45הגב לתגובה זולהשקה כזאת רק מקאן..הכי מפלצות בדבר הזה מתחילים טוב
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
