ארז ברכץ
צילום: עופר חג'יוב

לאחר שבחנה מספר משרדי דיגיטל: יבואנית GANT בחרה בסוכנות אקליפטוס

אלכסנדר כץ | (4)

משרד הפרסום הדיגיטלי אקליפטוס זכה בתקציב הסושיאל של GUS MARKETING - יבואנית המותגים הבינ"ל GANT ו-G STAR RAW. ההחלטה התקבלה לאחר שהחברה קיימה הליך של בחינת מספר משרדי דיגיטל.   אקליפטוס מתמחה ביצירת תוכן ובין לקוחותיו ניתן למצוא את קבוצת מונדלייז הכוללת את מותגי אוראו, מילקה וקפה גיקובס, את חברת הנדל"ן אזורים, אופטיקה הלפרין, קבוצת לוריאל, אלדן, דומו טיב טעם ועוד.   ארז ברכץ, מנכ"ל אקליפטוס: "אנו שמחים וגאים לטפל במותג כה נחשק". לדברי מורן רייטר, מנהלת השיווק של GANT I G STAR, "כחלק מהתרחבות המותג GANT בארץ בשנים האחרונות, המונה 7 חנויות וכ-70 נקודות סיטונאיות בפריסה ארצית, טבעי שלמותג תהיה נוכחות יומיומית ברשתות החברתיות, כזו שתעביר את עולם הלייף-סטייל האופנתי, האיכותי והבינ"ל של GANT".    

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    יורגן 04/01/2016 16:15
    הגב לתגובה זו
    סתם תהיתי
  • 3.
    מי זה ברכץ? הוא יודע דיגיטל? (ל"ת)
    מנשה 08/12/2015 19:04
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    תבוא לקחת (ל"ת)
    אח 08/12/2015 16:40
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    קצת סטייל ברמה יכול רק לעזור מאוד לישראל (ל"ת)
    ליבוביץ' 08/12/2015 13:01
    הגב לתגובה זו