יש 'בחיר' לכל דבר: וואלה "מכרו" את כותרות האפליקציה לקמפיין מעולה של מקאן דיגיטל לנורופן

"בר רפאלי בייצרת שערוריה". לא, זו לא שגיאת כתיב שלנו, אלא הכותרת המצוננת באפליקצייה של וואלה - חלק ממהלך מוצלח של מקאן דיגיטל המשתלט על כותרות האתר והופך אותן למצוננות
משה בנימין | (14)

לא בכל יום אתר חדשות (מוביל) מוכן לשתף פעולה עם גורם מסחרי ומשרד פרסום, בקמפיין שישתלט על תוכן האתר ולא על הנדל"ן המוקצה לפרסום. מצד שני, לא בכל יום משרד פרסום ומפרסם - במקרה הזה נורופן - מגיעים עם הצעה לקמפיין מעולה כמו זה שעלה הבוקר באפליקציה של אתר וואלה

משרד הפרסום מקאן דיגיטל השיק הבוקר מהלך מדיה ייחודי ל"נורופן צינון ושפעת". במסגרת עונת המחלות שעומדת בפתח - "הצינון" משתלט בזמן אמת על הכותרות של וואלה שנכתבות כאילו אדם שסובל מצינון כבד קורא אותן (או כתב אותן). 

 

כאמור, במסגרת המהלך, מחלת הצינון והשפעת, משתלטת על הכתבות באפליקציית "וואלה" והופכת אותן ל"מצוננות". כך למשל, הכותרת: "גב האומה מתייחסת לפרשת ינון מגל" הוחלפה בכותרת "גב האובה בתייחסת לפרשת ידון בגל" בסגנון הדיבור של אדם מצונן.

גולשים שיבקרו באפליקציה ויבקשו ל"הבריא" את הכותרות ולהיכנס לכתבה המקורית, יצטרכו לעבור "טיפול בצינון" למשך מס' שניות ובאמצעות נורופן צינון ושפעת יוכלו להיכנס לכתבה ה"בריאה". המהלך יעלה לאוויר ל-5 ימים, ובמהלכו צפויים להיחשף למהלך באפליקציית וואלה 1,500,000  אנשים.

 

מאור חן, מנכ"ל מקאן דיגיטל: "בעולם פרוגרמטי בו מצופה מבאנרים להיות קונטקסוטואלים למסע של הגולש, החלטנו לקחת את החוויה  הזו צעד אחד קדימה ולחבר לדיספליי מהלך תוכן חדשני. במסגרת הפעילות אנשי הקריאטיב בשיתוף עורכי וואלה ישבו ו"יצננו" ב Real Time את כותרות הכתבות שמתעדכנות. תודה לוואלה על הפתיחות, ולאנשי רקיט על שזיהו וקידמו את הרעיון".

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    מהלך מזעזע (ל"ת)
    פרסמן תגיע דחוף 30/11/2015 22:42
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    דיגיטל בנשמה 30/11/2015 22:24
    הגב לתגובה זו
    הייתי פעם בפאנל עם מאור חן ופתאום הוא מביא את זה? ראיתי פוסט בפייסבוק שלו עף על עצמו ועל הקמפיין. מה קורה בנאדם?? מכרת את עצמך ליוניברסל.. חזירות תעלה בסוף ביוקר לכל הפרסומאים שבמקום לעבוד בקריאיטיב התחילו לעבוד במדיה. נורופן הצליחו פעם אחת! להקת בנים כבוד. זה פה פח זבל חזירי
  • 11.
    gri 30/11/2015 20:16
    הגב לתגובה זו
    פרסום כל כך אלים - עדיף כבר לגלוש בדפדפן עם חוסם פרסומות
  • 10.
    הקנאים 30/11/2015 17:46
    הגב לתגובה זו
    כל אלה שכתבו משהו רע על זה הם מהעשירייה השנייה שמתעצבנים שהתקציב לא אצלם , זה כזה שקוף
  • דווקא בעשיריה ה-1 01/12/2015 00:19
    הגב לתגובה זו
    אנשים רשאים להביע את דעתם, זה שהיא שונה משלך לא אומרת שהם מקנאים, שהם מטומטמים, שהם לא מבינים. הם פשוט רואים דברים אחרת והניסיון שלהם לימד אותם אחרת. חבל שאת/ה בוחר לקחת את זה כאילו כולם נגדך, זה לא טוב לעור הפנים.
  • 9.
    מיכאל 30/11/2015 17:27
    הגב לתגובה זו
    1 וואלה וטמקא מוכרים דברים כאלה כל הזמן 2 מליון וחצי חשיפות (רובוטיות) יובילו אולי ל 2000 הקלקות. למה? כי זה לא באמת מעניין. 3 מאור- לא בשביל זה הביאו אותך למקאן 4 אם מקאן אמיצים שיחשפו את כלום החשיפה שהפעילות שלהם לנורופן עושה בנענע
  • 8.
    כן ולא 30/11/2015 16:30
    הגב לתגובה זו
    זה מהמהלכים האלה שהם מעולים לתחרויות פרסים, והם באמת מגניבים ויצירתיים - אבל, בפועל - מי באמת נחשף לזה? קריאטיבי - סבבה. אפקטיבי - נהה
  • 7.
    שירי 30/11/2015 15:06
    הגב לתגובה זו
    מודה שאותי זה עניין ומהסיבה הזו הקלקתי על הכתבה. הקטע היפה שהגעתי לכתבה המלאה ולא למדור פרסומי!
  • 6.
    נאוה 30/11/2015 15:05
    הגב לתגובה זו
    על הכותרת על אמיר גוטפרוינד יכולתם לדלג . זו לא כותרת למפרסם גם לא כשהוא מצונן
  • 5.
    ב ע ו ל ה (ל"ת)
    בשה 30/11/2015 13:04
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    עודד 30/11/2015 12:49
    הגב לתגובה זו
    אם מישהו במקאן חושב שמישהו קורא את הכותרות האלו לפני שהוא לוחץ על ה-X, אז, יש במקאן בעיה... ברגע שהעלו את זה על מעברון, זה הפך להיות שקוף, אם אלו היו הכותרות האמיתיות לשעה אחת, זה היה הרבה יותר אפקטיבי
  • 3.
    פגז (ל"ת)
    באומן 30/11/2015 12:44
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אדי 30/11/2015 12:39
    הגב לתגובה זו
    אהבתי מאוד את הרעיון המצונן ! מאור מאיר את השעמום בסביבה , מזל שיש אותו
  • 1.
    היסטוריה 30/11/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
    עשו את זה כך כך הרבה פעמים בחו"ל וגם בארץ. אוטרווין לפני יותר מעשור בכל הארץ . מה ההתלהבות?
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.