יש 'בחיר' לכל דבר: וואלה "מכרו" את כותרות האפליקציה לקמפיין מעולה של מקאן דיגיטל לנורופן
לא בכל יום אתר חדשות (מוביל) מוכן לשתף פעולה עם גורם מסחרי ומשרד פרסום, בקמפיין שישתלט על תוכן האתר ולא על הנדל"ן המוקצה לפרסום. מצד שני, לא בכל יום משרד פרסום ומפרסם - במקרה הזה נורופן - מגיעים עם הצעה לקמפיין מעולה כמו זה שעלה הבוקר באפליקציה של אתר וואלה.
משרד הפרסום מקאן דיגיטל השיק הבוקר מהלך מדיה ייחודי ל"נורופן צינון ושפעת". במסגרת עונת המחלות שעומדת בפתח - "הצינון" משתלט בזמן אמת על הכותרות של וואלה שנכתבות כאילו אדם שסובל מצינון כבד קורא אותן (או כתב אותן).
כאמור, במסגרת המהלך, מחלת הצינון והשפעת, משתלטת על הכתבות באפליקציית "וואלה" והופכת אותן ל"מצוננות". כך למשל, הכותרת: "גב האומה מתייחסת לפרשת ינון מגל" הוחלפה בכותרת "גב האובה בתייחסת לפרשת ידון בגל" בסגנון הדיבור של אדם מצונן.
גולשים שיבקרו באפליקציה ויבקשו ל"הבריא" את הכותרות ולהיכנס לכתבה המקורית, יצטרכו לעבור "טיפול בצינון" למשך מס' שניות ובאמצעות נורופן צינון ושפעת יוכלו להיכנס לכתבה ה"בריאה". המהלך יעלה לאוויר ל-5 ימים, ובמהלכו צפויים להיחשף למהלך באפליקציית וואלה 1,500,000 אנשים.
- זינוק בהשמעות ברדיו לשירים של ריטה. כמה כסף זה הכניס?
- אחרי עשור: מנהלת השיווק והדוברת של וואלה עוזבת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מאור חן, מנכ"ל מקאן דיגיטל: "בעולם פרוגרמטי בו מצופה מבאנרים להיות קונטקסוטואלים למסע של הגולש, החלטנו לקחת את החוויה הזו צעד אחד קדימה ולחבר לדיספליי מהלך תוכן חדשני. במסגרת הפעילות אנשי הקריאטיב בשיתוף עורכי וואלה ישבו ו"יצננו" ב Real Time את כותרות הכתבות שמתעדכנות. תודה לוואלה על הפתיחות, ולאנשי רקיט על שזיהו וקידמו את הרעיון".
- 13.מהלך מזעזע (ל"ת)פרסמן תגיע דחוף 30/11/2015 22:42הגב לתגובה זו
- 12.דיגיטל בנשמה 30/11/2015 22:24הגב לתגובה זוהייתי פעם בפאנל עם מאור חן ופתאום הוא מביא את זה? ראיתי פוסט בפייסבוק שלו עף על עצמו ועל הקמפיין. מה קורה בנאדם?? מכרת את עצמך ליוניברסל.. חזירות תעלה בסוף ביוקר לכל הפרסומאים שבמקום לעבוד בקריאיטיב התחילו לעבוד במדיה. נורופן הצליחו פעם אחת! להקת בנים כבוד. זה פה פח זבל חזירי
- 11.gri 30/11/2015 20:16הגב לתגובה זופרסום כל כך אלים - עדיף כבר לגלוש בדפדפן עם חוסם פרסומות
- 10.הקנאים 30/11/2015 17:46הגב לתגובה זוכל אלה שכתבו משהו רע על זה הם מהעשירייה השנייה שמתעצבנים שהתקציב לא אצלם , זה כזה שקוף
- דווקא בעשיריה ה-1 01/12/2015 00:19הגב לתגובה זואנשים רשאים להביע את דעתם, זה שהיא שונה משלך לא אומרת שהם מקנאים, שהם מטומטמים, שהם לא מבינים. הם פשוט רואים דברים אחרת והניסיון שלהם לימד אותם אחרת. חבל שאת/ה בוחר לקחת את זה כאילו כולם נגדך, זה לא טוב לעור הפנים.
- 9.מיכאל 30/11/2015 17:27הגב לתגובה זו1 וואלה וטמקא מוכרים דברים כאלה כל הזמן 2 מליון וחצי חשיפות (רובוטיות) יובילו אולי ל 2000 הקלקות. למה? כי זה לא באמת מעניין. 3 מאור- לא בשביל זה הביאו אותך למקאן 4 אם מקאן אמיצים שיחשפו את כלום החשיפה שהפעילות שלהם לנורופן עושה בנענע
- 8.כן ולא 30/11/2015 16:30הגב לתגובה זוזה מהמהלכים האלה שהם מעולים לתחרויות פרסים, והם באמת מגניבים ויצירתיים - אבל, בפועל - מי באמת נחשף לזה? קריאטיבי - סבבה. אפקטיבי - נהה
- 7.שירי 30/11/2015 15:06הגב לתגובה זומודה שאותי זה עניין ומהסיבה הזו הקלקתי על הכתבה. הקטע היפה שהגעתי לכתבה המלאה ולא למדור פרסומי!
- 6.נאוה 30/11/2015 15:05הגב לתגובה זועל הכותרת על אמיר גוטפרוינד יכולתם לדלג . זו לא כותרת למפרסם גם לא כשהוא מצונן
- 5.ב ע ו ל ה (ל"ת)בשה 30/11/2015 13:04הגב לתגובה זו
- 4.עודד 30/11/2015 12:49הגב לתגובה זואם מישהו במקאן חושב שמישהו קורא את הכותרות האלו לפני שהוא לוחץ על ה-X, אז, יש במקאן בעיה... ברגע שהעלו את זה על מעברון, זה הפך להיות שקוף, אם אלו היו הכותרות האמיתיות לשעה אחת, זה היה הרבה יותר אפקטיבי
- 3.פגז (ל"ת)באומן 30/11/2015 12:44הגב לתגובה זו
- 2.אדי 30/11/2015 12:39הגב לתגובה זואהבתי מאוד את הרעיון המצונן ! מאור מאיר את השעמום בסביבה , מזל שיש אותו
- 1.היסטוריה 30/11/2015 12:37הגב לתגובה זועשו את זה כך כך הרבה פעמים בחו"ל וגם בארץ. אוטרווין לפני יותר מעשור בכל הארץ . מה ההתלהבות?
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
