משיח עושה סדר בקבוצה: מקאן בוטיק ייסגר - לקוחותיו יוטמעו לתוך מקאן ואלי
מנכ"ל מקאן הנכנס עמית משיח מוציא לפועל החלטה נוספת במסגרת הרה-ארגון שאותו החל ליישם מאז כניסתו לתפקיד. משרד הפרסום מקאן בוטיק - חברת הבת של קבוצת מקאן שטיפלה בתקציבים בהיקף נמוך ייסגר בהחלטת משיח ולקוחותיו ימוזגו לתוך השלוחה הדרומית של הקבוצה מקאן וואלי.
במשרד מסבירים כי ההחלטה של משיח נעשתה "במסגרת ההחלטה האסטרטגית להפוך את מקאן וואלי למשרד הקונפליקט היחיד של מקאן" - זה שבו מטופלים בין השאר תקציבים שמתנגשים עם לקוחות אחרים. במקביל מציינים במשרד כי דנה ברא"ז, מנכ"לית מקאן בוטיק ב-12 השנים האחרונות לא תמשיך ללוות את לקוחות המשרד באכסנייה הדרומית החדשה ותצא לשנת שבתון, על פי רצונה, שלאחריה תשוב לתפקיד בכיר במקאן.
מקאן בוטיק פועל מזה כ-14 שנה, ולאורך השנים טיפל בלקוחות בולטים במשק, ביניהם לאומי, חוגלה, איקאה, ילין לפידות, נת"ע, ועוד. משרדי החברה מוקמו בבניין מקאן ברמת החייל, ונכון למועד ההחלטה על סגירתו, המשרד העסיק 20 עובדים. לעובדים אלו הוצע להמשיך לעבוד במשרד - במקאן ו/או במקאן וואלי, אך על פניו נראה כי לפחות מחצית מהם יסרבו להצעה.
לדברי משיח, מנכ"ל מקאן תל אביב: "כחלק מהמחויבות לחזון מקאן וואלי הוחלט על המיזוג, שמהווה צעד נוסף בחיזוק ובצמיחה של מקאן וואלי, המשמש כשלוחה הדיגיטלית הדרומית של קבוצת מקאן במצפה רמון וכעת גם כמשרד הקונפליקט היחיד של מקאן".
- 5.ירדנה 01/11/2015 17:23הגב לתגובה זודנה ניהלה את הבוטיק רק ב 5 שנים האחרונות ולא ב 14 שנים האחרונות כפי שצויין בכתבה.
- 4.וואלי שמאלי 01/11/2015 10:41הגב לתגובה זוהגיע הזמן לחשוף את השקר הגדול של משרדי הפרסום על "החומות הסיניות" בין חברת האם לחברות הבנות. אין שום חומות אמיתיות, רק עוד כסף שמוזרם לבעלי המשרדים. אם לקוחות מאשרים את "הקונפליקט" - אז יש 2 או אופציות: או שהם לא רואים במשרדים שלהם שותפים אסטרטגים גדולים או שהם מאוד תמימים.
- 3.יוסוף 01/11/2015 10:26הגב לתגובה זורק שואל...
- 2.נעמי 31/10/2015 12:06הגב לתגובה זודנה נהדרת והתקציבאיות והארטים מקסימים עבדתי איתם פעם עוד מהתקופה שהיו נקראים טופר (נראה לי?) מצטערת שהפסקתי מקווה שגם לספקים הנוכחיים תהיה הזדמנות לעבור לעבוד עם מקאן או וואלי
- 1.גיא 30/10/2015 21:28הגב לתגובה זואבל חייב להגיד שדנה בראז היא הבחורה הכי שווה בתעשיה הזאת.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
