טוויסטד
צילום: אייס
פרסום ראשון

מצטייני הדיקאן: טוויסטד זכה במכרז הדיגיטל של אוניברסיטת תל אביב

משרד הפרסום בבעלות אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור גבר על dsay, אקליפטוס ו-TBWA דיגיטל. בשנים האחרונות טיפל בתקציב זרמון DDB
משה בנימין | (4)

המכרז על תקציב הפרסום בדיגיטל של אוניברסיטת תל אביב הגיע לסיומו עם זכייה של משרד הפרסום טוויסטד בתקציב - כך נודע לאייס.

אמש הודיעה האוניברסיטה למתמודדים במכרז: אקליפטוס, TBWA דיגיטל ו-dsay אינטראקטיב על אי זכייתם במכרז והבוקר קיבלו בטוויטסד את הבשורה על הבחירה בהם. בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום זרמון DDB בבעלותו של אילון זרמון. 

על פי נתוני האוניברסיטה תקציב הפרסום שלה בדיגיטל עמד בשנת 2014 על 1.5 מיליון שקלים. ב-3 השנים שבהן עבדה בצמוד לזרמון DDB, ייצרה האוניברסיטה מספר מהלכים דיגיטליים בדגש על נוכחות ערה ברשתות החברתיות, אתר בתשתית דרופל המותאם גם למובייל, טיפוח ערוץ היוטיוב, הפקת סרטונים מדעיים וסרטונים למועמדים ללימודים, השקת מיניסייט סלולרי ליום פתוח ועוד.

בין תנאי הסף של המכרז דרשה האוניברסיטה כי ב-12 החודשים שקדמו למועד הגשת ההצעות, המשרד המתמודד העסיק ומעסיק גם במועד ההגשה, לפחות 15 עובדים שכירים, לא כולל פרילנסרים, שעוסקים בעיקר בפרסום באינטרנט, דיגיטל, וכוללים בעלי תפקידים כגון: לפחות 2 אנשי תוכן. נדרש שכל אחד מהם מתחזק לפחות עמוד פייסבוק אחד במשך יותר משנה או שרק אחד מהם מתחזק לפחות שני עמודי פייסבוק במשך יותר משנה, לפחות 3 אנשי קריאייטיב, לפחות ארט דיירקטור אחד ולפחות קופירייטר אחד.

טוויסטד נמצא בבעלותם של אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור. בשנים האחרונות החליף המשרד פאזה מקצועית כאשר החליט להרחיב את שירותיו מעבר להתמקדות בדיגיטל בלבד. במקביל השיק המשרד לפני כשנה וחצי חברת פרפורמנס שבראשה עומדת פרידמן. בנוסף, הוקמה במשרד בתחילת השנה סוכנות מובייל תחת השם Mobix תחת ניהולה של מירב מור.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    זה שלא ניגש 01/11/2015 12:43
    הגב לתגובה זו
    מוליאן וחבריו פשוט אלופים בלעשות רעש, רק מי שראה את תנאי המכרז יכול להבין למה אין גאווה בלקחת אותו. בגדול שוחטים אותם וכמובן שאין רווח וכל זה על סכום פשוט מצחיק. אז מה שאני אומר זה שיקחו מכרזים קצת יותר רציניים, עם מתמודדים ראויים ולקוח באמת גדול. מוליאן וטויסטד פשוט אלופים בשיווק עצמי וב לעשות רעש, הבעיה שאחרי הרעש מסתיים... לא נשאר כלום. ראו מקרה הפרפורמנס שלהם, מוביקס ( מובייל) ועוד... למען התעשיה שלנו עדיין מאחל להם הצלחה! רק תעשו טובה ותעמדו מאחורי המילים...
  • 3.
    גיא 29/10/2015 15:17
    הגב לתגובה זו
    רשימת מזעזעת של משרדים. TBWA דיגיטל? יש משרד כזה??? D-Say? עוד קיים? אקליפטוס? נו באמת... אלון וחבורתו הם היחידים מהרשימה שיודעים לתת עבודה בהצלחה!
  • 2.
    תותחים - הולם אתכם! (ל"ת)
    יעל 29/10/2015 14:28
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ברכה המברכת 29/10/2015 14:11
    הגב לתגובה זו
    ניצלת מלקוח מחריד. טחן, תובען, לא רווחי בעליל. ומי שעושה במלאכה הוא מציקן חסר תקנה.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.