מצטייני הדיקאן: טוויסטד זכה במכרז הדיגיטל של אוניברסיטת תל אביב
המכרז על תקציב הפרסום בדיגיטל של אוניברסיטת תל אביב הגיע לסיומו עם זכייה של משרד הפרסום טוויסטד בתקציב - כך נודע לאייס.
אמש הודיעה האוניברסיטה למתמודדים במכרז: אקליפטוס, TBWA דיגיטל ו-dsay אינטראקטיב על אי זכייתם במכרז והבוקר קיבלו בטוויטסד את הבשורה על הבחירה בהם. בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום זרמון DDB בבעלותו של אילון זרמון.
על פי נתוני האוניברסיטה תקציב הפרסום שלה בדיגיטל עמד בשנת 2014 על 1.5 מיליון שקלים. ב-3 השנים שבהן עבדה בצמוד לזרמון DDB, ייצרה האוניברסיטה מספר מהלכים דיגיטליים בדגש על נוכחות ערה ברשתות החברתיות, אתר בתשתית דרופל המותאם גם למובייל, טיפוח ערוץ היוטיוב, הפקת סרטונים מדעיים וסרטונים למועמדים ללימודים, השקת מיניסייט סלולרי ליום פתוח ועוד.
בין תנאי הסף של המכרז דרשה האוניברסיטה כי ב-12 החודשים שקדמו למועד הגשת ההצעות, המשרד המתמודד העסיק ומעסיק גם במועד ההגשה, לפחות 15 עובדים שכירים, לא כולל פרילנסרים, שעוסקים בעיקר בפרסום באינטרנט, דיגיטל, וכוללים בעלי תפקידים כגון: לפחות 2 אנשי תוכן. נדרש שכל אחד מהם מתחזק לפחות עמוד פייסבוק אחד במשך יותר משנה או שרק אחד מהם מתחזק לפחות שני עמודי פייסבוק במשך יותר משנה, לפחות 3 אנשי קריאייטיב, לפחות ארט דיירקטור אחד ולפחות קופירייטר אחד.
טוויסטד נמצא בבעלותם של אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור. בשנים האחרונות החליף המשרד פאזה מקצועית כאשר החליט להרחיב את שירותיו מעבר להתמקדות בדיגיטל בלבד. במקביל השיק המשרד לפני כשנה וחצי חברת פרפורמנס שבראשה עומדת פרידמן. בנוסף, הוקמה במשרד בתחילת השנה סוכנות מובייל תחת השם Mobix תחת ניהולה של מירב מור.
- 4.זה שלא ניגש 01/11/2015 12:43הגב לתגובה זומוליאן וחבריו פשוט אלופים בלעשות רעש, רק מי שראה את תנאי המכרז יכול להבין למה אין גאווה בלקחת אותו. בגדול שוחטים אותם וכמובן שאין רווח וכל זה על סכום פשוט מצחיק. אז מה שאני אומר זה שיקחו מכרזים קצת יותר רציניים, עם מתמודדים ראויים ולקוח באמת גדול. מוליאן וטויסטד פשוט אלופים בשיווק עצמי וב לעשות רעש, הבעיה שאחרי הרעש מסתיים... לא נשאר כלום. ראו מקרה הפרפורמנס שלהם, מוביקס ( מובייל) ועוד... למען התעשיה שלנו עדיין מאחל להם הצלחה! רק תעשו טובה ותעמדו מאחורי המילים...
- 3.גיא 29/10/2015 15:17הגב לתגובה זורשימת מזעזעת של משרדים. TBWA דיגיטל? יש משרד כזה??? D-Say? עוד קיים? אקליפטוס? נו באמת... אלון וחבורתו הם היחידים מהרשימה שיודעים לתת עבודה בהצלחה!
- 2.תותחים - הולם אתכם! (ל"ת)יעל 29/10/2015 14:28הגב לתגובה זו
- 1.ברכה המברכת 29/10/2015 14:11הגב לתגובה זוניצלת מלקוח מחריד. טחן, תובען, לא רווחי בעליל. ומי שעושה במלאכה הוא מציקן חסר תקנה.

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.