ישראלים יקבלו פרסומת מטורגטת של דיוידשילד - בהאזנה לשידורי רדיו בחו"ל
חברת הביטוח הרפואי לישראלים בחו"ל דיוידשילד פונה לישראלים בעולם עם קמפיין ראשון עמו עלתה באמצעות רשת הפרסום ברדיו אונליין ADIO. המערכת של ADIO מאפשרת לדיוידשילד לטרגט ישראלים השוהים בחו"ל ומאזינים לשידורי רדיו דיגיטליים.
ADIO משווקת פרסום אודיו דיגיטלי בתחנות הרדיו רבות בישראל, בהן רדיו ללא הפסקה, eco99fm, רדיו תל אביב, רדיו חיפה ומגוון תחנות רדיו אינטרנט ישראליות וערוצי מוזיקה בינ"ל ברשת.
מנתונים שמציגה ADIO עולה כי היא נהנית מיותר מ-200 אלף מאזינים (Real Audience) ביום עם ממוצע של 38 דקות האזנה בדיגיטל, מה שמאפשר לפרסם בתחילת האזנה לשידורים החיים, בתכנים ובתוכניות מוקלטות למאזינים On Demand ובמגוון גדול של ערוצי מוזיקה בכל הסגנונות.
דרור גנות, מנכ"ל ADIO, "מערכות המדידה מספקות נתוני האזנה בכל נקודת זמן ובכל מקום ומאפשרות לטרגט מאזינים לפי כתובת IP והגשת פרסום בהאזנה בארץ וכעת גם בעולם. . מאזינים הנמצאים בלונדון, פריז, ניו יורק או כל נקודה אחרת מחוץ לישראל שומעים קמפיין מטורגט ומדיד של דיוידשילד בברייק זהב ובחשיפה וודאית". לדבריו, "עבור תחנות הרדיו מדובר בהזדמנות להגדיל את נתחי השוק מעבר לגבולות המשדר האנלוגי ולייצר ציר שיווקי ומסחרי נוסף בדיגיטל. תחנות הרדיו מבינות כי הזינוק בהאזנה באינטרנט רק ילך ויגבר בעיקר ממכשירי המובייל ומכניסת כלי הרכב המחוברים (Connected Cars)".
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
