דיוידשילדס
צילום: לוגו

ישראלים יקבלו פרסומת מטורגטת של דיוידשילד - בהאזנה לשידורי רדיו בחו"ל

ישראלים השוהים בחו"ל ומאזינים לתחנות רדיו ישראליות וערוצי מוזיקה בינ"ל ברשת, יתקלו בקמפיין פרסומי ייעודי של חברת הביטוח הרפואי לישראלים השוהים מחוץ לישראל
אלכסנדר כץ |

חברת הביטוח הרפואי לישראלים בחו"ל דיוידשילד פונה לישראלים בעולם עם קמפיין ראשון עמו עלתה באמצעות רשת הפרסום ברדיו אונליין ADIO. המערכת של ADIO מאפשרת לדיוידשילד לטרגט ישראלים השוהים בחו"ל ומאזינים לשידורי רדיו דיגיטליים.

ADIO משווקת פרסום אודיו דיגיטלי בתחנות הרדיו רבות בישראל, בהן רדיו ללא הפסקה, eco99fm, רדיו תל אביב, רדיו חיפה ומגוון תחנות רדיו אינטרנט ישראליות וערוצי מוזיקה בינ"ל ברשת. 

מנתונים שמציגה ADIO עולה כי היא נהנית מיותר מ-200 אלף מאזינים (Real Audience) ביום עם ממוצע של 38 דקות האזנה בדיגיטל, מה שמאפשר לפרסם בתחילת האזנה לשידורים החיים, בתכנים ובתוכניות מוקלטות למאזינים On Demand ובמגוון גדול של ערוצי מוזיקה בכל הסגנונות. 

דרור גנות, מנכ"ל ADIO, "מערכות המדידה מספקות נתוני האזנה בכל נקודת זמן ובכל מקום ומאפשרות לטרגט מאזינים לפי כתובת IP והגשת פרסום בהאזנה בארץ וכעת גם בעולם. . מאזינים הנמצאים בלונדון, פריז, ניו יורק או כל נקודה אחרת מחוץ לישראל שומעים קמפיין מטורגט ומדיד של דיוידשילד בברייק זהב ובחשיפה וודאית". לדבריו, "עבור תחנות הרדיו מדובר בהזדמנות להגדיל את נתחי השוק מעבר לגבולות המשדר האנלוגי ולייצר ציר שיווקי ומסחרי נוסף בדיגיטל. תחנות הרדיו מבינות כי הזינוק בהאזנה באינטרנט רק ילך ויגבר בעיקר ממכשירי המובייל ומכניסת כלי הרכב המחוברים (Connected Cars)".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.