מקאן מתלהבת מ-The Time: תגדיל את ההשקעה בחממת הסטארט אפים של שילוח
רשת מקאן אריקסון העולמית צפויה להגדיל את מניותיה בחממת הסטארטאפים של אילן שילוח The Time. כך הודיע השבוע האריס דיאמונד (Harris Diamond), יו"ר ומנכ"ל מקאן העולמית במהלך ביקורו בישראל, במשרדי The Time.
דיאמונד ביקר במשרדי The Time, בבעלותו של אילן שילוח וכן במשרד הפרסום מקאן תל אביב ששילוח משמש בו כיו"ר וכנציגה של IPG (המחזיקה בבעלותה את רשת מקאן) בישראל, אך לא כבעל מניות לאחר שמכר את אחזקותיו לחברה העולמית. מקאן העולמית צפויה, כך על פי דיאמונד, לאמץ בנוסף להגדלת חלקה בחממה, את מודל ה-Tech Date שפותח במקאן תל אביב בשנים האחרונות, במסגרתו מעודד המשרד ומלווה שיתופי פעולה בין לקוחותיו לסטארטאפים מתחומים רלוונטיים בשוק.
לדברי האריס, "התרשמתי מאוד מאסטרטגיית העבודה של The Time ופורטפוליו החברות שמרכזות בידיהן פוטנציאל עצום שיכול לחולל שינוי מהותי בעולם הניו מדיה. בעיקר התרשמתי מהאנשים המבריקים, המוכשרים והנועזים שפגשתי כאן".
כזכור, באפריל 2012 ביצעה מקאן העולמית צעד ראשון להשקעה בחממת הסטארטאפים שהוקמה על ידי שילוח וניר טרלובסקי. אז השקיעה הרשת העולמית ששילוח נמנה על אחד מבכיריה, 4 מיליון דולר לפי שווי של 30 מיליון דולר. במעמד השקעה זו הצטרף נציג מקאן העולמית לדירקטוריון החברה. בעקבות ההשקעה ההיא מבנה האחזקות ב-The Time היה: אילן שילוח 30%, ניר טרלובסקי 25%, מנהלי מקאן/ מטומי וThe time 17%, יורוקום 9%, משקיעים פיננסים 5%.
- הבייבי החדש של שילוח: Wannabiz הישראלית גייסה 2.2 מיליון ד' מ-TheTime
- מודל התגמול קרס בגלל פייסבוק: משרד הפרסום The wall נסגר והותיר חובות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עוד הוסיף האריס כי "הגדלת הנתח בחממת הסטארטאפים תאפשר לנו להנות מהידע והחוזקות של חברות הניו מדיה הישראליות. כמו כן נוכל לעזור לחממה להרחיב את השפעתה ומובילותה העולמית בתעשיית הפרסום העולמית בעידן הדיגיטלי".
יו"ר The Time אילן שילוח התייחס להודעת הרשת העולמית ואמר: "אני רוצה להודות למר דיאמונד על תמיכתה הנאמנה של רשת מקאן המוענקת לנו תחת הנהגתו. כוונת מקאן להגדיל את החזקותיה ב-The Time היא הבעת אמון מהדהדת בכל תעשיית האינטרנט הישראלית, המחזקת את מעמדה כמובילה עולמית ומאפשרת לחברות ישראליות לרכוש הכרה בינלאומית באמצעות החשיפה ללקוחות מקאן שעליהם נכללים כמה מהחברות והמותגים הגדולים בעולם".
האריס דיאמונד עומד בראש מקאן העולמית המעסיקה כ-24 אלף עובדים ב-120 מדינות מסביב לעולם. הרשת מטפלת בלקוחות ענק שביניהם קוקה קולה, מיקרוסופט, נסטלה, מאסטר קארד, ג'נרל מוטורס ולוריאל. בינואר 2015 הוא נבחר למנכ"ל השנה של רשת פרסום על ידי מגזין הפרסום היוקרתי Ad Age.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
The Time, המתמקדת בניו-מדיה בשלבים מוקדמים הוקמה ביולי 2009, על ידי אילן שילוח וניר טרלובסקי. ליבת פעילותה נוגעת לבניית חברות ישראליות, גלובאליות, עצמאיות לטווח ארוך, שעסקיהן מבוססים במידה ניכרת על פלטפורמת האינטרנט. מנכ"ל החברה ושותף מיום היווסדה הוא אורי ויינהבר.
החברה מחזיקה במניות בכ-30 חברות המעסיקות כ-300 עובדים בסה"כ. החברה פועלת באמצעות 2 חטיבות: זרוע ההשקעות של The Time שיחד עם המדען הראשי בישראל משקיעה בבחברות בשלב הסיד וזרוע ה-First Time שמשקיעה בחברות בשלב הפוסט-סיד, שרובן בפורטפוליו של The Time. בין חברות אלו נמנות playbuz של שאול אולמרט, Talkspace של אורן פרנק (מנכ"ל מקאן לשעבר) ו-Pixellot של מיקי תמיר.
- 3.מושיקו 30/08/2015 17:53הגב לתגובה זוירידה ברמה, מה הוא מנהל קריאטיב מתלהב שמייחצן את עצמו?
- 2.ואתם עוד חופרים לו על פרסום בישראל...פחחחחח (ל"ת)אורן פרנק 30/08/2015 13:50הגב לתגובה זו
- 1.שילוח התותח מס 1 (ל"ת)אילן 30/08/2015 12:10הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
