מקאן מתלהבת מ-The Time: תגדיל את ההשקעה בחממת הסטארט אפים של שילוח
רשת מקאן אריקסון העולמית צפויה להגדיל את מניותיה בחממת הסטארטאפים של אילן שילוח The Time. כך הודיע השבוע האריס דיאמונד (Harris Diamond), יו"ר ומנכ"ל מקאן העולמית במהלך ביקורו בישראל, במשרדי The Time.
דיאמונד ביקר במשרדי The Time, בבעלותו של אילן שילוח וכן במשרד הפרסום מקאן תל אביב ששילוח משמש בו כיו"ר וכנציגה של IPG (המחזיקה בבעלותה את רשת מקאן) בישראל, אך לא כבעל מניות לאחר שמכר את אחזקותיו לחברה העולמית. מקאן העולמית צפויה, כך על פי דיאמונד, לאמץ בנוסף להגדלת חלקה בחממה, את מודל ה-Tech Date שפותח במקאן תל אביב בשנים האחרונות, במסגרתו מעודד המשרד ומלווה שיתופי פעולה בין לקוחותיו לסטארטאפים מתחומים רלוונטיים בשוק.
לדברי האריס, "התרשמתי מאוד מאסטרטגיית העבודה של The Time ופורטפוליו החברות שמרכזות בידיהן פוטנציאל עצום שיכול לחולל שינוי מהותי בעולם הניו מדיה. בעיקר התרשמתי מהאנשים המבריקים, המוכשרים והנועזים שפגשתי כאן".
כזכור, באפריל 2012 ביצעה מקאן העולמית צעד ראשון להשקעה בחממת הסטארטאפים שהוקמה על ידי שילוח וניר טרלובסקי. אז השקיעה הרשת העולמית ששילוח נמנה על אחד מבכיריה, 4 מיליון דולר לפי שווי של 30 מיליון דולר. במעמד השקעה זו הצטרף נציג מקאן העולמית לדירקטוריון החברה. בעקבות ההשקעה ההיא מבנה האחזקות ב-The Time היה: אילן שילוח 30%, ניר טרלובסקי 25%, מנהלי מקאן/ מטומי וThe time 17%, יורוקום 9%, משקיעים פיננסים 5%.
- הבייבי החדש של שילוח: Wannabiz הישראלית גייסה 2.2 מיליון ד' מ-TheTime
- מודל התגמול קרס בגלל פייסבוק: משרד הפרסום The wall נסגר והותיר חובות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עוד הוסיף האריס כי "הגדלת הנתח בחממת הסטארטאפים תאפשר לנו להנות מהידע והחוזקות של חברות הניו מדיה הישראליות. כמו כן נוכל לעזור לחממה להרחיב את השפעתה ומובילותה העולמית בתעשיית הפרסום העולמית בעידן הדיגיטלי".
יו"ר The Time אילן שילוח התייחס להודעת הרשת העולמית ואמר: "אני רוצה להודות למר דיאמונד על תמיכתה הנאמנה של רשת מקאן המוענקת לנו תחת הנהגתו. כוונת מקאן להגדיל את החזקותיה ב-The Time היא הבעת אמון מהדהדת בכל תעשיית האינטרנט הישראלית, המחזקת את מעמדה כמובילה עולמית ומאפשרת לחברות ישראליות לרכוש הכרה בינלאומית באמצעות החשיפה ללקוחות מקאן שעליהם נכללים כמה מהחברות והמותגים הגדולים בעולם".
האריס דיאמונד עומד בראש מקאן העולמית המעסיקה כ-24 אלף עובדים ב-120 מדינות מסביב לעולם. הרשת מטפלת בלקוחות ענק שביניהם קוקה קולה, מיקרוסופט, נסטלה, מאסטר קארד, ג'נרל מוטורס ולוריאל. בינואר 2015 הוא נבחר למנכ"ל השנה של רשת פרסום על ידי מגזין הפרסום היוקרתי Ad Age.
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
The Time, המתמקדת בניו-מדיה בשלבים מוקדמים הוקמה ביולי 2009, על ידי אילן שילוח וניר טרלובסקי. ליבת פעילותה נוגעת לבניית חברות ישראליות, גלובאליות, עצמאיות לטווח ארוך, שעסקיהן מבוססים במידה ניכרת על פלטפורמת האינטרנט. מנכ"ל החברה ושותף מיום היווסדה הוא אורי ויינהבר.
החברה מחזיקה במניות בכ-30 חברות המעסיקות כ-300 עובדים בסה"כ. החברה פועלת באמצעות 2 חטיבות: זרוע ההשקעות של The Time שיחד עם המדען הראשי בישראל משקיעה בבחברות בשלב הסיד וזרוע ה-First Time שמשקיעה בחברות בשלב הפוסט-סיד, שרובן בפורטפוליו של The Time. בין חברות אלו נמנות playbuz של שאול אולמרט, Talkspace של אורן פרנק (מנכ"ל מקאן לשעבר) ו-Pixellot של מיקי תמיר.
- 3.מושיקו 30/08/2015 17:53הגב לתגובה זוירידה ברמה, מה הוא מנהל קריאטיב מתלהב שמייחצן את עצמו?
- 2.ואתם עוד חופרים לו על פרסום בישראל...פחחחחח (ל"ת)אורן פרנק 30/08/2015 13:50הגב לתגובה זו
- 1.שילוח התותח מס 1 (ל"ת)אילן 30/08/2015 12:10הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.